laminaat

29-07-2017 22:15 219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn huur appartement nu in de woonkamer en keuken en hal laminaat liggen (is nog niet zo oud- een maand ongeveer) maar ik vind het echt heel lelijk. Het heeft geen sfeer, ziet er nep uit (is trouwens ook best gehorig) en ik heb volgens mij ook een allergie ervoor....................... !

Het voelt dus echt niet fijn.
Achteraf had ik wellicht voor een natuurlijker materiaal moeten gaan (maar was duurder).

Het laminaat is dus een maand oud en was 1910 euro inclusief leggen en plinten.

iemand tips..????
ok tnx
Flower2017 schreef:
30-07-2017 11:47
To hoe oud ben je? Nog jong denk ik he?

Het opdringen herken ik zoals ik al zei.
Dat kwam ook omdat het mijn eerste huisje was..Familie betaalde..En alles werd afgekraakt wat ik leuk vond.
Dus eigenlijk dacht ik dat ik geen smaak had en het dus aan mij lag.
Toen bedacht ik mij dat ik zelf nooit zou kiezen voor een inrichting die hun hadden in hun huizen.
En ik heb me ook ontzettend klote gevoeld.Want hun vonden het allemaal prachtig en ik zat daar maar in een huis waarin ik mij niet thuis voelde.

Er kwamen vrienden die ook zeiden van nou, je woonkamer is wel erg wit.
Toen ben ik eerst begonnen met spijkers in de muur te slaan om foto's op te hangen.Met leuke foto lijstjes.
Toen de muren geverfd.
Het kwam puur uit onzekerheid bij mij.
Zelf initiatief nemen is ook heel goed voor je zelfvertrouwen.

Ik vind het wel lullig dat je, je vader een malloot noemt hierboven.
Misschien bedoel je het niet zo. maar hij helpt je wel.
Er zijn ook vaders die hun kind gewoon laten stikken zodra ze het huis uit zijn.
Het komt dus uit een heel goed hart bij je ouders.
Dat kwam het bij mijn familie ook :-)
Alleen smaken verschillen.

De laatste keer toen ik ging verhuizen.Inmiddels met vriend, had ik weer hulp nodig.
Behangen, laminaat leggen enz.
En ja, ik heb een ontzettend gulle familie die graag dingen betalen.
Toen heb ik ze wel verteld dat ik het ontzettend lief vond dat ze ons wilde helpen maar dat wij onze inrichting zelf bepaalde.
Ze wisten gelijk wat ik daarmee bedoelde ;)
Hoi. Haha, nee niet zo jong. Is dat belangrijk? Noemde ik m'n vader een malloot? Ohhh dat neem ik terug.
vrouwxxx schreef:
30-07-2017 20:26
Hoi. Haha, nee niet zo jong. Is dat belangrijk? Noemde ik m'n vader een malloot? Ohhh dat neem ik terug.
Ja, lees maar terug ;)
Ow dacht dat je nog jong was.
Is ook niet belangrijk verder.Maar had iemand in gedachte van een jaar of 19 / 20.

Weet je al wat je gaat doen?
31. lol
vind het wel echt heel leuk dat iedereen 'n beetje aan het meedenken is.. voelt goed.. .superbedankt allemaal
Kun je nog wat foto's van de huiskamer linken? Ik vind het ook wel leuk om mee te denken.
zal het straks even doen!
vrouwxxx schreef:
31-07-2017 15:35
zal het straks even doen!
Door jou topic heb ik gelijk "zin"om mijn muren te verven, ik vind de kleur een beetje saai :-D
hahahaha geweldig.

Flower? er is een fantastische app: "Flexa visualizer". Daarmee kun je elke gewenste kleur op je muur knallen, en dan kun je gelijk zien in de app op het fotootje hoe het wordt! Heel leuk.

Is muurverf een beter idee dan behang? Ik zat zelf te denken aan een blauwe muur :D
Als je een uitkering hebt, zou ik even wachten met dingen vervangen. Opruimen, een grote plant, eventueel een kleed als je dat goedkoop kan vinden.
Life is short. Eat dessert first.
hm ja... inderdaad
vrouwxxx schreef:
31-07-2017 18:04
ja Doornroosje, klopt. Want anders heb ik straks helemaal niets meer over.

En de uitkering is geen vetpot.
Precies. Een buffer is altijd handig, moest er iets stuk gaan of je wordt ziek en niet alles wordt vergoed.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwxxx schreef:
31-07-2017 17:20
hahahaha geweldig.

Flower? er is een fantastische app: "Flexa visualizer". Daarmee kun je elke gewenste kleur op je muur knallen, en dan kun je gelijk zien in de app op het fotootje hoe het wordt! Heel leuk.

Is muurverf een beter idee dan behang? Ik zat zelf te denken aan een blauwe muur :D
Oja volgens mij heb ik die app weleens gehad maar nooit gebruikt.
Goede tip!!Ga ik morgen eens uitvogelen.

Ik heb behang waar je overheen kan verven.
Makkelijk, omdat ik na een tijd wel weer ben uitgekeken op een kleur.

Blauw heb ik hiervoor ook gehad.
Ook leuk!
Maar je moet idd wel het geld ervoor hebben.
Anders nog even sparen..
ik zal ze even wat foto's uploadennog
Ninja, wat is jouw probleem? Ze heeft het laminaat gehad van haar ouders. Heb je verder nog tips? Misschien schrijft to 5 brieven per dag en komt ze niet aan de bak???
vrouwxxx schreef:
29-07-2017 23:36
overruled door de verkoper, en door m'n ouders, en ik dacht uiteindelijk zelf, ik neem nu maar 'n beslissing dan is het maar klaar.. nou ja al die dingen bij elkaar.

ik ga voor het vloerkleed denk ik dat is voor nu het simpelste?
Gedraag je eens volwassen ipv iedereen de schuld te geven

En stel je niet aan met dat verhaal dat je allergisch zou zijn :sarcastic:
-
anoniem_337699 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 00:05
0.00% gewijzigd
-
anoniem_337699 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 00:05
0.00% gewijzigd
-
anoniem_337699 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 00:04
0.00% gewijzigd
-
Joni_de_tweede schreef:
31-07-2017 09:33
Kun je nog wat foto's van de huiskamer linken? Ik vind het ook wel leuk om mee te denken.
https://www.mupload.nl/img/cqzgxl9adznd9.jpg
Best leuk toch? Die houten meubels ogen warm. Net een andere kleur dan de vloer. Dat is wel jammer. Ik zou een kleed nemen en een paar planten. Meer niet.
Planten kan je via mp kopen. Die zijn vaak groot en goedkoop.
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 17:24
Als je een uitkering hebt, zou ik even wachten met dingen vervangen. Opruimen, een grote plant, eventueel een kleed als je dat goedkoop kan vinden.
Action heeft retro kleden!
safrat schreef:
02-08-2017 01:05
Best leuk toch? Die houten meubels ogen warm. Net een andere kleur dan de vloer. Dat is wel jammer. Ik zou een kleed nemen en een paar planten. Meer niet.
Planten kan je via mp kopen. Die zijn vaak groot en goedkoop.
ja klopt meubels ogen warm; die zijn van mooi hout gemaakt.
Je vindt het jammer dat de meubels een andere kleur dan de vloer zijn? Meubels precies dezelfde kleur dan de vloer zou niet mooi zijn toch.

De vloer zelf oogt naar mijn mening niet zo warm omdat het kunstmateriaal (dus laminaat) is, maar inderdaad heb ik geen geld voor een nieuwe vloer dus de vloer blijft voorlopig gewoon.

Goed idee, een kleed en 'n paar planten. En een bank! Vergeet de bank niet.
Frizz schreef:
02-08-2017 01:09
Action heeft retro kleden!
ok !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven