topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 februari 2009 om 13:05
quote:Soundpost schreef op 15 februari 2009 @ 12:50:
Ik moest gisteren 1x niesen, zal ik me morgen ziek melden?
Ik zou me zeker ziek melde. Kun je de dag die je nog hebt besteden aan het controleren of je de dela wel betaald hebt.
Sterkte.
Ik moest gisteren 1x niesen, zal ik me morgen ziek melden?
Ik zou me zeker ziek melde. Kun je de dag die je nog hebt besteden aan het controleren of je de dela wel betaald hebt.
Sterkte.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 15 februari 2009 om 13:15
Inspriratietips nodig voor slaapkamer
Ik vind dat we best een leuke slaapkamer hebben zo, maar mijn hubbie klaagde laatst wat over de kleur van de muren. Het tapijt vind ik wel mooi zo. Hebben jullie tips voor me, om de slaapkamer wat gezelliger te maken? Heb er even een foto bij gedaan
Ik vind dat we best een leuke slaapkamer hebben zo, maar mijn hubbie klaagde laatst wat over de kleur van de muren. Het tapijt vind ik wel mooi zo. Hebben jullie tips voor me, om de slaapkamer wat gezelliger te maken? Heb er even een foto bij gedaan
Grief is just love with nowhere to go
zondag 15 februari 2009 om 13:17
Ik zou die knuffels van de vensterbank afhalen en ophangen aan de muur. Meer overzicht op je vensterbank en geen gezeur meer van je hubbie over de muur. 2 vliegen in 1 klap lijkt me.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 15 februari 2009 om 13:17
HELP !!
Ik heb 4 dagen geleden een beeb gekregen, destuny, maar nu heeft ze nog geen 1x doorgeslapen.
Zou ik rijstebloem of johannesbroodpitmeelpap door haar flesje kunnen doen.
Bij mij zoontje Devun heb ik dat ok gedaan, maar hij heb wel wat last van ze niertjes en buikie. Hij had refluks en zijn nieren zijn overbulast. Hij moet elke week naar het ziekehuis voor nierdieaslise. Maar jah, ceker weten dat het door de bijvoeding komp week ok nie natuurlijk. Het zou ook aangebore kennen zijn.
Ik heb 4 dagen geleden een beeb gekregen, destuny, maar nu heeft ze nog geen 1x doorgeslapen.
Bij mij zoontje Devun heb ik dat ok gedaan, maar hij heb wel wat last van ze niertjes en buikie. Hij had refluks en zijn nieren zijn overbulast. Hij moet elke week naar het ziekehuis voor nierdieaslise. Maar jah, ceker weten dat het door de bijvoeding komp week ok nie natuurlijk. Het zou ook aangebore kennen zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 15 februari 2009 om 13:26
Boordelijn?
HELLUP! ik zit met me handen op het haar me beeste virendin doet raar toen ik haar vannacht belde om te vragen om morgen naar de markt te gaan. ging ze erug snouwen of ik gestoort was om haar te belle snachts. laast was ze ook erug boos toen ik haar auto had gepakt sjeez dan la je de sleutels toch ook nie lichen. onze marciano en delandro speelen altijt samen maar dan zegt ze in 1 keer zo naar huis je moet eten vinden jullie dat normaal ik vin dat ze spygo reageerd volges mij is ze boordelijn wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELLUP! ik zit met me handen op het haar me beeste virendin doet raar toen ik haar vannacht belde om te vragen om morgen naar de markt te gaan. ging ze erug snouwen of ik gestoort was om haar te belle snachts. laast was ze ook erug boos toen ik haar auto had gepakt sjeez dan la je de sleutels toch ook nie lichen. onze marciano en delandro speelen altijt samen maar dan zegt ze in 1 keer zo naar huis je moet eten vinden jullie dat normaal ik vin dat ze spygo reageerd volges mij is ze boordelijn wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zondag 15 februari 2009 om 13:29
quote:borodini schreef op 15 februari 2009 @ 13:17:
HELP !!
Bij mij zoontje Devun heb ik dat ok gedaan, maar hij heb wel wat last van ze niertjes en buikie. Hij had refluks en zijn nieren zijn overbulast. Hij moet elke week naar het ziekehuis voor nierdieaslise. Maar jah, ceker weten dat het door de bijvoeding komp week ok nie natuurlijk. Het zou ook aangebore kennen zijn.Ik ozu het gewoon doen, as het niet werkt kan je altijt nog een scheutje bacardi door de laaste fles doen, deed ik ook altijt bij chantelle, nooit geen last meer gehat van dat kind snachts
HELP !!
Bij mij zoontje Devun heb ik dat ok gedaan, maar hij heb wel wat last van ze niertjes en buikie. Hij had refluks en zijn nieren zijn overbulast. Hij moet elke week naar het ziekehuis voor nierdieaslise. Maar jah, ceker weten dat het door de bijvoeding komp week ok nie natuurlijk. Het zou ook aangebore kennen zijn.Ik ozu het gewoon doen, as het niet werkt kan je altijt nog een scheutje bacardi door de laaste fles doen, deed ik ook altijt bij chantelle, nooit geen last meer gehat van dat kind snachts
Grief is just love with nowhere to go
zondag 15 februari 2009 om 13:33
Oh barcardi kan ook jah, en jonge jenevert ? Dat hebbik nog wel in de kast staan.
Hoevaak versgonen jullie je jong ? Devun van 5 krijgt nog 2x per dag een schone luier. ( Zijn juf zee dat ik hem zindeluk moet maken.. nou ja zeg, dat is tog haar taak op school, veel ander heb ze tog niet te doen daaro ? Djeez ) en Destuny zit nu op 5 schone luiers per dag. Dat is toch best netjus ????
Hoevaak versgonen jullie je jong ? Devun van 5 krijgt nog 2x per dag een schone luier. ( Zijn juf zee dat ik hem zindeluk moet maken.. nou ja zeg, dat is tog haar taak op school, veel ander heb ze tog niet te doen daaro ? Djeez ) en Destuny zit nu op 5 schone luiers per dag. Dat is toch best netjus ????
zondag 15 februari 2009 om 13:51
Dames van de viva Forum ik heb een probleem want ik had de auto van me tante geleend vorig weekent en toen had een vriend van mij die auto ff nodig om een besteling af te geven op een adresje van hem alleen hij had al flink gezopen halve fles baccardi en toen heeft hij de auto totellos gereden en hij is toen weggerend en heeft een maat van ons gebeld die hem toen weer een lift gegeven heeft om de besteling af te geven en daarnaar na me huis terug te kome want we zouden nog faces of death 7 kijken dat hebbe gewoon ook gedaan want die is echt vet maar nou is dus die auto kapot en me tante belt net waar of die is en dat weet ik niet en nou wil ik zeggen dat hij gestolen is door me maat voor de verzekering want me tante is gehendicapt en het is een aangepaste auto en kan ze de deur niet uit best zielig maja ik kan toch me maat niet wijgeren als hij een auto nodig heeft want zijn klanten zijn ook belagnrijk natuurlijk dus wie heeft tips hoe we de verzekering voor de koste kunnen laten opdraaien!
zondag 15 februari 2009 om 13:52
Sorrie hoor, maar iemand die zichzelf dickens noemt... dan weet je toch nerregens iets van.
Als je nou Leni Saris of Nel van der Zee als nick had genome dan had ik je nog serieus kennen nemen, maar Dickers. Pfffff, daar veeg ik me bevallige achterwerk mee af.
Als je nou Leni Saris of Nel van der Zee als nick had genome dan had ik je nog serieus kennen nemen, maar Dickers. Pfffff, daar veeg ik me bevallige achterwerk mee af.
zondag 15 februari 2009 om 13:55
Ik heb trouwens ook pas een forum geopent met dit onderwerp, en nu komt er een wijf met een agresiefe avatar en die steelt gewoon mijne topik. en ik zit nu alleen in mijn eigen forum met dit onderwerp te schrijven maar niemand reageert meer want iedereen zit op deze topik te schrijven terwijl ik eerste was en ik vin het niet eerlijk dat blijfgewoonbianca dan ineens mijn forum steelt en dat is eewoon geen stijl.
zondag 15 februari 2009 om 13:57
quote:Dickens schreef op 15 februari 2009 @ 13:53:
Klussertz voor een beeb!!
Wij gaan voor de achtste, wie doet er mee?
ik!
de eerste 7 zijn niet zo goed gelukt, nu willen we wel een goede.
wanneer gaan we voor t eggie? wel ff melden he, kwaa tijd hier op t topic, dan gaan we tegelijk, is leuk so samen kletsen over alles en tegelijk bevallen enso.
doen jullie t ook voor de kinderbijslag of omdat je zow van kinders houdt?
ik!
de eerste 7 zijn niet zo goed gelukt, nu willen we wel een goede.
wanneer gaan we voor t eggie? wel ff melden he, kwaa tijd hier op t topic, dan gaan we tegelijk, is leuk so samen kletsen over alles en tegelijk bevallen enso.
doen jullie t ook voor de kinderbijslag of omdat je zow van kinders houdt?
zondag 15 februari 2009 om 14:02
quote:Dickens schreef op 15 februari 2009 @ 13:53:
ow ik wil wel waar spreken we af?bij jou of bij mijn
eigenlijk moet ik al beginnen aan de 10de ,maar da geef nie hoor wie ken er nou nog telle tegeswoordig
ow ik wil wel waar spreken we af?bij jou of bij mijn
eigenlijk moet ik al beginnen aan de 10de ,maar da geef nie hoor wie ken er nou nog telle tegeswoordig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 15 februari 2009 om 14:05