100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
zondag 15 februari 2009 om 17:22
zondag 15 februari 2009 om 17:44
Ja jij wil terug naar Hawaii
Hier ook niet te veel bezichtigen hoor.
Vandaar 1 of 2 excursies en niet meer, maar toch zoveel dat je wel wat van het land hebt gezien.
En als we later iets gaan rondreizen dan niet georganiseerd maar met een camper.
Wil graag met een camper door de USA.
En met een camper naar Zuid-Afrika.
Ook wel door Scandinavie.
Maar dan moet je op z'n minst 3 a 4 weken hebben en dat zit er nog even niet in.
Hier ook niet te veel bezichtigen hoor.
Vandaar 1 of 2 excursies en niet meer, maar toch zoveel dat je wel wat van het land hebt gezien.
En als we later iets gaan rondreizen dan niet georganiseerd maar met een camper.
Wil graag met een camper door de USA.
En met een camper naar Zuid-Afrika.
Ook wel door Scandinavie.
Maar dan moet je op z'n minst 3 a 4 weken hebben en dat zit er nog even niet in.
zondag 15 februari 2009 om 18:07
zondag 15 februari 2009 om 18:34
In Thailand zijn we in 2007 geweest, daar zou ik best nog een keer heen willen. Hè lekker zo over vakantie praten als het van dat vieze weer is!
Waar zijn jullie in Maleisië geweest? Het was Hawaii of Maleisië, dan zou Sportman een Ironman doen op Langkawi. (schrijf ik dit goed?)
Waar zijn jullie in Maleisië geweest? Het was Hawaii of Maleisië, dan zou Sportman een Ironman doen op Langkawi. (schrijf ik dit goed?)
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 15 februari 2009 om 18:49
Een tocht met een catamaran langs allemaal kleine eilandjes.
Op zo'n onbewoond eilandje een BBQ door de bemanning van de catamaran klaargemaakt, en terwijl 2 man van de bemanning de BBQ aan het klaarmaken zijn een jungletochtje doen met een paar andere bemanningsleden.
We waren met allemaal verschillende nationaliteiten, ik geloof 16 pers uit 8 landen.
Na de tijd ook nog een poosje contact gehad, maar goed dat verwaterd toch.
We hadden een hotel waar je je kon laten masseren op het strand.
En prachtig om te snorkelen, een geweldig blauwe zee en een prachtig strand.
Op zo'n onbewoond eilandje een BBQ door de bemanning van de catamaran klaargemaakt, en terwijl 2 man van de bemanning de BBQ aan het klaarmaken zijn een jungletochtje doen met een paar andere bemanningsleden.
We waren met allemaal verschillende nationaliteiten, ik geloof 16 pers uit 8 landen.
Na de tijd ook nog een poosje contact gehad, maar goed dat verwaterd toch.
We hadden een hotel waar je je kon laten masseren op het strand.
En prachtig om te snorkelen, een geweldig blauwe zee en een prachtig strand.
zondag 15 februari 2009 om 19:37
quote:elleinspe schreef op 15 februari 2009 @ 12:25:
Jojo, gecondoleerd met je oom!
( Condoleances btw , niet dat het belangrijk is! )
Ja, ik dacht al wel dat er iets niet klopte aan condolaties, maar had vanochtend geen fut om 't juiste op te zoeken.
Hij wordt vrijdag pas begraven.
Ontbijt:
2 boterhammen met filet americain en sjallotjes
1 kiwi gold
Lunch:
1 gekookt ei
4 mini ovenloempiaatjes met sweet chilli saus
Tussendoor:
2 kiwi gold
Diner:
11 tijgergarnalen geroerbakt met kokosmelk, pikante saus, tauge en gekookte peultjes
Beweging:
100 minuten powerwalken
Drank:
water, thee, aquana
Zo en nu lekker op de bank met 'n feelgood film en hopelijk slaap ik vannacht weer beter.
Jojo, gecondoleerd met je oom!
( Condoleances btw , niet dat het belangrijk is! )
Ja, ik dacht al wel dat er iets niet klopte aan condolaties, maar had vanochtend geen fut om 't juiste op te zoeken.
Hij wordt vrijdag pas begraven.
Ontbijt:
2 boterhammen met filet americain en sjallotjes
1 kiwi gold
Lunch:
1 gekookt ei
4 mini ovenloempiaatjes met sweet chilli saus
Tussendoor:
2 kiwi gold
Diner:
11 tijgergarnalen geroerbakt met kokosmelk, pikante saus, tauge en gekookte peultjes
Beweging:
100 minuten powerwalken
Drank:
water, thee, aquana
Zo en nu lekker op de bank met 'n feelgood film en hopelijk slaap ik vannacht weer beter.
zondag 15 februari 2009 om 19:51
Jojo: gecondoleerd!
Pipi: Super leuk setje gekocht!!!
Iejoor: Lekker uitgesloofd hahaha, maar voelt ook weer goed toch zo'n opgeruimde zolder!
Q: idd nog tijd zat voor kids, je bent wel al vroeg getrouwd eig..
Mijn weekend was ook wat minders qua lijnen.
Niet gevarieerd genoeg gegeten, alleen brood enz.
Dat voel je ook wel weer hoor als je ineens minder water drinkt en minder fruit en groente.
Net wel als een debiel op de grond gelegen en buikspiertjes getraind.
Mijn valentijn kwam na zijn voetbal met een grote bos rozen thuis en ook kwam de bezorgen nog een huge bos brengen.
Lief lief lief lief..
Deze week een drukke week; Heel de week voor de klas.
Slaap lekker voor zo en werkse deze week,
Pipi: Super leuk setje gekocht!!!
Iejoor: Lekker uitgesloofd hahaha, maar voelt ook weer goed toch zo'n opgeruimde zolder!
Q: idd nog tijd zat voor kids, je bent wel al vroeg getrouwd eig..
Mijn weekend was ook wat minders qua lijnen.
Niet gevarieerd genoeg gegeten, alleen brood enz.
Dat voel je ook wel weer hoor als je ineens minder water drinkt en minder fruit en groente.
Net wel als een debiel op de grond gelegen en buikspiertjes getraind.
Mijn valentijn kwam na zijn voetbal met een grote bos rozen thuis en ook kwam de bezorgen nog een huge bos brengen.
Lief lief lief lief..
Deze week een drukke week; Heel de week voor de klas.
Slaap lekker voor zo en werkse deze week,
zondag 15 februari 2009 om 20:20
goedeavond, ben ook weer boven water
Vivajojo, gecondoleerd met je oom, wat duurt het nog lang voor hij wordt begraven
mijn weekend was rampzalig wat betreft eten, Gisteravond wezen stappen, durumschotel gegeten, een aantal wijntjes gedronken. Ben benieuwd morgen
Vivajojo, gecondoleerd met je oom, wat duurt het nog lang voor hij wordt begraven
mijn weekend was rampzalig wat betreft eten, Gisteravond wezen stappen, durumschotel gegeten, een aantal wijntjes gedronken. Ben benieuwd morgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 15 februari 2009 om 21:07
Gecondoleerd Jojo.
Hier een redelijk weekend. Maar ik denk dat ik wel een eindje boven de 93 zit morgen, dat was een schatting, dus morgen heb ik eigenlijk pas mijn 'startgewicht'.
Vandaag wel een stukje taart gegeten en wat chocolaatjes, maar verder niets tussendoor en hele gezonde magere maaltijden. Al met al valt het wel mee dus.
Morgen weer werken en zometeen dus maar naar bed.
Trusten alvast!
Hier een redelijk weekend. Maar ik denk dat ik wel een eindje boven de 93 zit morgen, dat was een schatting, dus morgen heb ik eigenlijk pas mijn 'startgewicht'.
Vandaag wel een stukje taart gegeten en wat chocolaatjes, maar verder niets tussendoor en hele gezonde magere maaltijden. Al met al valt het wel mee dus.
Morgen weer werken en zometeen dus maar naar bed.
Trusten alvast!
maandag 16 februari 2009 om 07:05
quote:rosanna08 schreef op 15 februari 2009 @ 20:20:
Ja, vanwege enkele familieleden is het pas op vrijdag. Ik had 't liever maar zo snel mogelijk gehad. Op woensdag ofzo of op donderdag. Dan ga je niet 't weekend in vanuit 'n begrafenis. Nu moet ik er nog 'n week tegen aan zitten te hikken. Heb vannacht weer kut geslapen en 'n paar uur wakker gelegen. Nu weer 'n brak gevoel dus, maar ik moet zo naar m'n werk dus kon niet blijven liggen.
Wel lekker op schema afgevallen deze week:
Stand na 6 weken: 108 kg
Nu -1,0 in totaal -8,0
(nog 'maar' 40 te gaan)
Ja, vanwege enkele familieleden is het pas op vrijdag. Ik had 't liever maar zo snel mogelijk gehad. Op woensdag ofzo of op donderdag. Dan ga je niet 't weekend in vanuit 'n begrafenis. Nu moet ik er nog 'n week tegen aan zitten te hikken. Heb vannacht weer kut geslapen en 'n paar uur wakker gelegen. Nu weer 'n brak gevoel dus, maar ik moet zo naar m'n werk dus kon niet blijven liggen.
Wel lekker op schema afgevallen deze week:
Stand na 6 weken: 108 kg
Nu -1,0 in totaal -8,0
(nog 'maar' 40 te gaan)
maandag 16 februari 2009 om 07:07
maandag 16 februari 2009 om 07:14
Pfoe na een gigantische (vr)eetparty had ik gedacht dat ik op z'n minst een kilo was aangekomen, maar wat schetst mijn verbazing????? Gelijk gebleven!!!!
Welkom Loekia!
Als je je gegevens zoals je startgewicht, streefgewicht en je leeftijd hier even plaatst dan neemt ons opperhoofd Jos je maandag of dinsdag even mee in de tabel.
En als je je gewicht 's maandags ( dinsdag mag ook nog ) doorgeeft even vet neerzetten, is wat makkelijker voor Jos.
Zo dus!
Welkom Loekia!
Als je je gegevens zoals je startgewicht, streefgewicht en je leeftijd hier even plaatst dan neemt ons opperhoofd Jos je maandag of dinsdag even mee in de tabel.
En als je je gewicht 's maandags ( dinsdag mag ook nog ) doorgeeft even vet neerzetten, is wat makkelijker voor Jos.
Zo dus!