Lijf & Lijn alle pijlers

Rook piercing

28-09-2017 21:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heeft iemand ervaring met een rook piercing? Zo ja, hoe was jouw ervaring? (Pijnlijk of juist niet?) En zit de piercing in de ‘weg’ tijdens het slapen op je oor? Ik kan ook niet goed vinden wat de risico’s zijn..

Ik hoor het graag! :-D
Informeer eens bij een tattoo/piercingzaak! Doe eens gek en vraag het aan de deskundigen. Bij mijn tattoo/piercingshop hebben de meiden meer dan genoeg piercings om je hier heel goed advies over te geven.
En ja, het zal zeker in de weg zitten. Of het zeer doet weet ik niet, ik heb er geen en ik wil er ook geen een.
Ja, piercen doet pijn. (Welke niet? Er gaat immers een naald door je kraakbeen) En ja hij zit in de weg bij het slapen en dat ligt niet prettig zo lang de piercing niet geheeld is. Dus gewoon op je andere oor/zij slapen :-)

Risico's? Ontsteking e.d. ? Niet anders dan bij andere kraakbeenpiercings denk ik. Misschien even het piercingforum raadplegen !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Waar zit je rook? Tussen je lurven en je kladden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een helix, geen rook. Ik heb er denk ik wel een jaar last van gehad voor hij echt helemaal genezen was en al die tijd deed het pijn om op dat oor te slapen. Nu geen last meer. Ik vind ze mooi, rook piercings! Ik wil eigenlijk nog een triple forward helix maar ik zie zo op tegen weer een jaar pijn dus ik denk dat ik het maar laat :P

Het zetten zelf vond ik niet zo pijnlijk trouwens, en het deed ook niet lang pijn daarna ofzo. Alleen als ik er dus iets op had (op lag, koptelefoon, etc.), dan deed het echt heel erg lang nog pijn. Dat was wel vervelend, mja, het is nu over en ik draag hem al 12 jaar met veel plezier.
himalaya schreef:
28-09-2017 22:16
Waar zit je rook? Tussen je lurven en je kladden?
Dat vroeg ik me ook af!
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
28-09-2017 22:07
Ja, piercen doet pijn. (Welke niet? Er gaat immers een naald door je kraakbeen) En ja hij zit in de weg bij het slapen en dat ligt niet prettig zo lang de piercing niet geheeld is. Dus gewoon op je andere oor/zij slapen :-)

Risico's? Ontsteking e.d. ? Niet anders dan bij andere kraakbeenpiercings denk ik. Misschien even het piercingforum raadplegen !
Geen centje pijn gehad van mijn wenkbrauwpiercing ;-D
Oorbellen laten schieten vond ik veel pijnlijker.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Conch en Daith hier, Ja het doet pijn, ja het zit in de weg bij slapen en ja kraakbeen duurt heel lang om te genezen.
Hou rekening met bultjes, die zijn redelijk normaal en goed te behandelen met tea tree olie (pure!) en slaap op zo’n reiskussen, dan heb je een gat voor je oor
Internagelaktisch
Ja, ik heb een rook gehad. Het zetten doet wel wat pijn, het slapen erna ook wel. Maar als je piercing is geheeld, heb je er geen last meer van.
De mijne uitgevallen en ik was te laat met vervangen, het gaatje is dicht gegroeid. Ik mis hem nog steeds, misschien toch maar eens een nieuwe laten zetten :)
Ik heb een rook en een inner conch. Het zetten deed geen pijn. Lekker is anders natuurlijk. Moet wel zeggen ik heb een erg hoge pijngrens, na 4 dagen kon ik er zachtjes op liggen en na anderhalve week kon ik er gewoon op slapen. Je voelt hem dan nog wel een heel klein beetje bij het opstaan. Ook heb ik geen last van bultjes gehad.
Say it like you mean it.
Belangrijk is dat je er niet aan gaat zitten met je vingers. Zoveel mogelijk afblijven
Say it like you mean it.
Ik heb een helix piercing. Deze heb ik al dik 15 jaar en is destijds met een gaatjesmakerpistool (geen idee hoe het echt heet) erin geschoten dus niet gepierced. Nu mag dit niet meer.
Ik heb er eigenlijk op dezelfde manier last van gehad als Lux. Ik heb er ook een aantal jaren last van gehad als het heel koud was buiten. Nu niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven