Kletsgroepje LIII in door de seizoenen heen

21-11-2007 20:31 5008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel gejat van Luni
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Luni, de foto's zijn erg leuk. Best een aantal mensen nog van eerdere meetings die ik niet ken.
Mokkie, de Brakkensliert (kinderoptocht) is om 13.30 uur op de Nieuwe Haagdijk. Onder CG's slaaptijd, dus we moeten even zien hoe we dat doen.
Compu,stoppen gaat goed,ik heb de trek niet maar vind het wel moeilijk om er niet aan te denken.Het zit in je systeem gebakken,dat moet er uit slijten.Ook voel ik me vaker licht in mn hoofd,vooral als ik moe ben.Herinner jij je nog zoiets,symptomen?

Dank je Mokkie,ik vind ze ook leuk,er staan 4 mensen op die ik niet ken.

Ik heb boodschappen gedaan en kwam een oud collega tegen,erg gezellig mee staan kletsen Thuis maar even soep en brood gegeten en eten voor morgen vast gemaakt voor na t sporten.Ik heb 3 afzeggingen vanwege carnaval voor zondag,jammer! Ze komen wel een andere keer hoor
Jahoor, dat weet ik nog. Moeilijk om uit te leggen, maar het was iets 'knagends'. En ik voelde het tot in mijn vingertoppen (?).

Goed bezig hoor! Het wordt steeds minder en beter.

Al eerder gestopt eigenlijk?

Ga slapen, trusten.
Goeiemorgen

Iets knagends is het niet echt bij mij maar het houdt je wel lichtelijk bezig...Dat het minder wordt houdt je wel op de been en positief.Ik ben ooit 3 jaar gestopt,hopelijk ben ik niet weer zo 'stom' om te denken dat 1 sigaretje best kan
Hai Meiden,

Lang geleden, maar zie dat alles goed met jullie gaat

Eigenlijk kwam ik alleen even langs om tegen Luni te zeggen dat ik de groeten kreeg van haar via haar vader

Zo grappig dat onze vaders elkaar al heel lang kennen

Nou meiden, met gaat ook alles z'n gangentje en misschien kom ik nog wel eens lang schieten

Hee,zo dat is zeker lang geleden! Leuk dat je even een bericht achterlaat

Ik wist wel dat ze elkaar kenden hoor,ik herinner me jouw vader nog goed tenminste.

Kijk je uit met het brandblussers?

Groetjes!!
Zal ik doen
Hee Swizzel, leuk weer wat van je te 'horen'.

Luni, ik vind het nog steeds ongelofflijk goed van je dat je gestopt ben. Ik doe het je vooralsnog niet na.

Compu, 13.30 is een goeie tijd, ik denk dat MB en ik dan ook wel even kunnen komen kijken.

Hebben jullie familie of kenissen in B? Normaal gesproken zou ik zeggen dat CG wel even bij mijn zus zou kunnen dutten (ze woont in het centrum) maar ik weet niet of dat handig is met haar feestje.

Bovendien is het natuurlijk wel makkelijk om gastvrij te zijn in andermans huis, maar ik denk dat zij daar ook wel mee accoord zou gaan hoor.
Hee Swizzel! Nog weleens actief op het forum? Gaat ie goed met jou verder? En de katten (die had je toch? zijn dat ze op je avatar?)?

Mokkie, lief dat je eraan denkt! We zijn een weekend bij vrienden, dus daar kan geslapen worden.

Woont jouw zus in B.? Dat wist ik niet.

Vandaag met mijn oma over de watersnood gesproken. Heeft het veel impact op jouw familie gehad, vroeg ik me af? Denk jij er elk jaar aan?

Luni, 1 sigaret is een keten voor het leven. Sprak A. Carr.

Die overtuiging heb ik ook.
Goeiemorgen

Ik vroeg me hetzelfde af wb de katten van Swizzel,volgens mij wel.. Vanmorgen had ik ook al vroeg bezoek,1 van de buurkatten(de brutaalste ) trekt de aandacht door aan de deur te hangen en met de brievenbus te kletteren Wel bij het verkeerde huis maar goed,ik heb m maar even aangehaald en m een zetje in de goede richting gegeven.Die 2 boefjes zien er al schattig uit en ze zijn ook nog eens erg lief,echt heel aanhankelijke katjes.

Dat van die ene sigaret is zeker waar,het heeft me nu weer 7 jaar roken 'opgeleverd' Gelukkig taal ik er ook niet naar als ik een wijntje drink,dat vind ik positief.

Gisteren ben ik een uurtje gaan sporten na het werken en heel misschien vanavond weer,er is een les die ik nog niet ken en me wel wat lijkt. Steples alweer afgezegd,was wel leuk maar niet leuk genoeg voor elke week.

Mokkie,wat aardig van je!
Hee Luni druk? Hahha. Ik werk thuis, best druk ook nog.

Schattig die buurkatten. Voordeel; wel de lusten niet de lasten.

Hoe is het afgelopen met je vernielde bank en die vriend enzo?

Je zou nog contacten?

Ik steek er de laatste tijd wel weer eens eentje op, alleen met feestjes en hou het zo (Comp !).

Cha
Ontzettend druk Nee hoor valt mee,geen druk wel werk!

Ik heb met hem afgesproken dat ie vandaag laat weten wat ie ondernomen heeft.Als ie niet belt ga ik morgen naar hem,hij werkt hier dichtbij.

De katten mogen niet meer ' echt' binnen hoor,ze krijgen een aaitje bij de deur en that's it.

Onthoud je nog wel waarom je toen gestopt bent Cha? Het sluipt er zo snel in he,dat je weer elke dag rookt enzo.Nu ben ik klaar hoor LOL
IK heb een olifantengeheugen hahhaa.

Succes met die vriend en het gedoe en werk ze ...

Cha
Compu, mijn zus woont al heel lang in Breda, ik vind het een erg leuke stad.

Onze familie is gelukkig niet direct getroffen door de watersnoodramp dus het is geen groot item bij ons. Mijn vader heeft toen wel in een soort reddingsteam gezeten wat zandzakken tegen de dijk gooide.

Later bij het Deltaplan zijn wel de dijken bij ons dorp (aan de westerschelde) opgehoogd dus blijkbaar zaten we wel in een soort risicogebied.

MB is vandaag naar een carnavalsfeest in de buurt geweest. Hij heeft een heel leuk politiepak. Hij wil het hele dagen aan.

Na afloop van het feest ging ik met hem de auto ophalen die gekeurd moest worden, de garagemeneer vroeg aan hem of hij als politie meegekomen was om de boel te controleren

Luni, wat vervelend dat het nog niet geregeld is met de bank.
Goeiemorgen!
Meurning!

Ik was gisteren sporten,alweer Heb nu wél spierpijn!

Ik ga mn eigen verzekering bellen. Niet alleen mn bank maar ook mn vertrouwen heeft een deuk opgelopen

Juultje,hoe voel je je???
Sterkte met je spierpijn, Luni! Wat heb je gedaan?

Balen zeg, van die bank. Ben je nog bij hem langs geweest? Wat had hij te zeggen?

Ik voel me goed, het gaat een beetje op en af. Gisteren veel misselijk, maar vandaag gaat het wel goed. Vorige week een paar dagen doodmoe, maar dat gaat nu ook wel weer even goed. Alleen op mijn buik slapen lijkt er even niet zo goed in te zitten helaas.
Ik heb hem gebeld maar geen antwoord,woont in Zaandam en is op het werk niet verschenen Ondertussen wel mn eigen verzekering ingeschakeld dus het komt wel in orde lijkt me

Ik heb Bodyshape gedaan,lekker actief lesje!

Wat apart he,dat je nu al last van je buik hebt
Mijn buik valt nog wel mee, borsten heb ik erg veel last van. Lijken (voor mij gevoel dan) enorm en doen pijn. Ben nu wel weer moe en misselijk, heb ik 's middags mee last van lijkt het.

Lekker figuur, die was jullie vertrouwen niet waard dus. Hij vertrok ook bijna uit Nederland toch? Dan kan je verzekering het dus ook niet op hem verhalen.

Sneeuwt het bij jullie ook? Mijn collega zei net: 'het is opgehouden met zachtjes sneeuwen'. Klopt helemaal, het sneeuwt best hard nu.

Gisteren was het erg mooi. Onze buren (waarvan zij ziek is) zijn gisteren getrouwd. Erg mooi vind ik om dat toch nog te doen, ook voor hem, voor als hij straks alleen achterblijft.
Verzekering is akkoord,ik wist niet dat dat zo snel kon.Ik moest wel 3x bellen maar toen werd gelijk gezegd dat het in orde was,indien mogelijk wordt het kussen vervangen en anders een nieuwe bank. Kan wel janken erg he,zo geregeld!

Ik heb een sms gestuurd naar hem en gezegd wat ik hieronder ook beschreef: Dat ie niet alleen de bank maar ook vriendschap en vertrouwen geschaad heeft en dat als hij een echte vent was geweest,hij het gelijk geregeld zou hebben,al was het uit zn eigen zak.

En zo vind ik het ook

We hebben weer 3 vlokken gehad

Lijkt me idd lastig buikslapen dan Juultje,bah.
Echte zwangerschapskwalen uit t boekje hoor ik Juultje?

Best nog snel gegaan.

Heftig van je buren .

Luni fijn dat het met die verzekering gelukt is .....

Cha
Goeiemorgen

Beetje ongebruikelijke tijd maar ik kon niet meer slapen Ben er maar uit gegaan en wat dingen opgeschreven.

Er is zelfs al gebeld voor een afspraak voor reparatie Chadi,ik ga ze vandaag terugbellen! We hebben op mn werk afscheid van een dierbare collega,ze gaat zelf weg.

Gisteren kreeg ik ongevraagd,gratis en voor niets bevestiging wb mn eigen collega,van iemand anders.Stond er even van te kijken,ligt toch niet aan mij dus

Ik ga mn auto verzetten,er komen zo stratenmakers,er lag een brief dat de auto daar niet kan staan ivm werkzaamheden.Goed dat ik vroeg wakker ben

Fijne dag !
Hoi,

Ik heb het niet zo gevolgd van je, Luni. Maar het ging over de bank toch? Jammer dat het zo moet lopen, had niet gehoeven!

Krijg je een flink bedrag terug?

Juultje, lastig he de kwaaltjes. Hoop dat het niet veel van je vergt. Heb je JD al afgesnauwd en je er schuldig over gevoeld?

Dat heb ik als ik ziekjes ben..

Oeh Cha.. Ik hoop dat je het hierbij kunt houden. Het is misschien ook de sfeer waardoor.. Of niet?

Mokkie, gelukkig hebben jullie geen trauma's wat de watersnood betreft.

Woont zus in het centrum, ja toch? Wij zitten vlakbij de brouwerij van O.

Alvast een goed weekend gewenst! Ook voor de anderen.

Even de post checken.
Eeeh ja, dat is al wel gebeurd, Compu, moet daar wel een beetje op letten. Vandaag heb ik me ziekgemeld, ik voel me hondsberoerd, misschien ook ergens een virusje meegepakt ofzo? Daarbij slaapt JD al de hele week slecht (dromen, verkouden, hoesten) en ben ik er vannacht wel 10 keer heen geweest geloof ik, dat helpt ook niet mee.

Luni, goed zeg, van je verzekering! Wanneer komen ze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven