Reclame aan de rechterzijde van het forum

26-10-2017 20:38 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opeens, vandaag, zie ik aan de rechterzijde een hele rubriek verschijnen met "Lees dit ook", waardoor het forum opeens maar een half scherm groot is. Nou kan ik met een soort van pijltjestoets dat wegklikken, maar het duikt steeds opnieuw op. Is dit een nieuwe instelling hier of zo ja, hoe kan ik daarvan af komen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
geen idee, ik heb het ook en het is wel ontzettend irritant

Ik lees graag mee voor tips om hier van af te komen
hier heb ik het ook.
Ik ook .erg vervelend. Heb al geprobeerd het weg te krijgen.maar ligt dus niet aan mijn iPad.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ziet eruit als een reclame van Viva zelf, dat ze de aandacht willen vestigen op bepaalde artikelen ofzo, maar het forum is dan tussen alle reclames door nog maar nauwelijks zichtbaar, en zoals ik zei, er zit een soort pijltjestoets waarmee je het kan wegklikken, maar als je dan even een topic gelezen hebt komt het gewoon weer terug. Niet fijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Kijk maar eens in het bug en modetator topic. Er is een update geweest.....dan weten we genoeg toch?
Het is echt enorm irritant, het forum is zo veel te smal
absoluut K.U.T. (excusez le mot :|)
Lees ook: blijkbaar is dit de allerleukste mop ter wereld.
Lachen : forummers frustreren.
nounou
Ik heb een addblocker, maar hij haalt die content van Viva niet weg. Ik vind het ook heel storend, ben dat soort tekstblokken niet meer gewend :mrgreen:
Mm.. hier nergens last van.
Wel klik ik soms op pijltje in een topic om naar de onderste reactie toe te gaan. Ja dat gaat nu niet omdat na 2 reacties een horizontale streep staat met pijl om de rest uit te klappen.
:zzz:
Bam!!!!
padme84 schreef:
26-10-2017 20:58
Ik heb een addblocker, maar hij haalt die content van Viva niet weg. Ik vind het ook heel storend, ben dat soort tekstblokken niet meer gewend :mrgreen:
Het is ook geen reclame, het zijn leestips ;-D
nounou
Ycjoo- schreef:
Wel klik ik soms op pijltje in een topic om naar de onderste reactie toe te gaan. Ja dat gaat nu niet omdat na 2 reacties een horizontale streep staat met pijl om de rest uit te klappen.
Op de iPhone ook geen last van de zijkant, op laptop wel.
Ycjoo- schreef:
Jaaa, dat is DE BALK. Zie moderatortopic :) We zijn er maar druk mee.
nounou
Wat een gekloot zeg.....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
op tablet hier staat er rechts een roze knop met pijltje. ik heb erop gedrukt en de leestips zijn weg!
d'oh ze zijn terug als ik een reactie plaats
padme84 schreef:
Ik heb hem wel onder de adblock staan. Heb nu een leeg vlak naast de tekstvakken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
LadyMadonna schreef:
26-10-2017 21:10
op tablet hier staat er rechts een roze knop met pijltje. ik heb erop gedrukt en de leestips zijn weg!
Elke keer als je een nieuw topic opent, moet je opnieuw drukken.
Tornacense schreef:
26-10-2017 21:11
Elke keer als je een nieuw topic opent, moet je opnieuw drukken.
ja het was ook te makkelijk natuurlijk
Tickel schreef:
26-10-2017 21:11
Ik heb hem wel onder de adblock staan. Heb nu een leeg vlak naast de tekstvakken.
Ik heb de "lees ook" balk niet rechts, maar onderaan mijn scherm (forum op een macbook).
Maar wel gruwelijk irritant inderdaad. Ik kan ook niet normaal reageren, het reageerscherm wordt in beslag genomen door het "lees ook"gebeuren. Alleen als ik iemand quote kan ik iets plaatsen (dus sorry Tickel :-) )
Wat een feest weer dit :facepalm:
Nothing happens for a reason
Vroeger had je zoiets toch ook; dan kon je de laatstgeopende tien of vijftien topics zien in de sidebar. Ik vond dat best handig.

Dat zouden ze dan beter kunnen doen dmv een dropdown menuutje vanuit de menubalk bovenaan. Dus een extra knop erbij en telkens als je eroverheen hovert zie je dan een menu met de laatste tien nieuwe topics.

Op deze manier kunnen de kolommen breed blijven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
jeeeejjjjj, nog een balktopic!

Afbeelding
sterrenregen schreef:
26-10-2017 20:52
Het is echt enorm irritant, het forum is zo veel te smal
We worden langzaamaan verdrongen. Straks is er helemaal geen forum meer, alleen nog maar reclame en orgasmeselfies en tips over hoe je beha aan te trekken :cry: :cry: :cry:
Bijzonder irritant dit het spijt me zeer :(
Gebruik al een addblocker maar de leestips van Viva zijn geen adds.

Pejeka dankjewel ik kan nu i.i.g. voor even de tips wegklikken al hoop ik wel dat dit snel weer verdwijnt. Bij mij zie je alleen een soort roze vlek rechts bovenaan ik besloot er op te klikken en ja hoor, weg de leestips.
Mag je even zelf weten wat je leest zonder tips hoe goed bedoeld ook..

Niet fijn ik hoop echt dat het een fout is en dit zsm weggehaald wordt want het is heel vervelend lezen. Alsof het forum de irritante reclame of ongevraagde tips zijn en nee, ik ga die mop niet lezen die kan alleen nog maar tegenvallen.

Als dit zo blijft vind ik het niet ontspannen om hier te lezen maar vermoeiend. Ben het nu al zat eigenlijk.
Misschien later ik wil nu even ontspannen :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven