Reclame aan de rechterzijde van het forum
donderdag 26 oktober 2017 om 20:38
Opeens, vandaag, zie ik aan de rechterzijde een hele rubriek verschijnen met "Lees dit ook", waardoor het forum opeens maar een half scherm groot is. Nou kan ik met een soort van pijltjestoets dat wegklikken, maar het duikt steeds opnieuw op. Is dit een nieuwe instelling hier of zo ja, hoe kan ik daarvan af komen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 26 oktober 2017 om 20:46
Ziet eruit als een reclame van Viva zelf, dat ze de aandacht willen vestigen op bepaalde artikelen ofzo, maar het forum is dan tussen alle reclames door nog maar nauwelijks zichtbaar, en zoals ik zei, er zit een soort pijltjestoets waarmee je het kan wegklikken, maar als je dan even een topic gelezen hebt komt het gewoon weer terug. Niet fijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

donderdag 26 oktober 2017 om 20:59
Op de iPhone ook geen last van de zijkant, op laptop wel.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:01
Jaaa, dat is DE BALK. Zie moderatortopic

nounou
donderdag 26 oktober 2017 om 21:11
Ik heb hem wel onder de adblock staan. Heb nu een leeg vlak naast de tekstvakken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

donderdag 26 oktober 2017 om 21:11
Elke keer als je een nieuw topic opent, moet je opnieuw drukken.LadyMadonna schreef: ↑26-10-2017 21:10op tablet hier staat er rechts een roze knop met pijltje. ik heb erop gedrukt en de leestips zijn weg!
donderdag 26 oktober 2017 om 21:12
ja het was ook te makkelijk natuurlijkTornacense schreef: ↑26-10-2017 21:11Elke keer als je een nieuw topic opent, moet je opnieuw drukken.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:13
Ik heb de "lees ook" balk niet rechts, maar onderaan mijn scherm (forum op een macbook).
Maar wel gruwelijk irritant inderdaad. Ik kan ook niet normaal reageren, het reageerscherm wordt in beslag genomen door het "lees ook"gebeuren. Alleen als ik iemand quote kan ik iets plaatsen (dus sorry Tickel

Wat een feest weer dit

Nothing happens for a reason
donderdag 26 oktober 2017 om 21:15
Vroeger had je zoiets toch ook; dan kon je de laatstgeopende tien of vijftien topics zien in de sidebar. Ik vond dat best handig.
Dat zouden ze dan beter kunnen doen dmv een dropdown menuutje vanuit de menubalk bovenaan. Dus een extra knop erbij en telkens als je eroverheen hovert zie je dan een menu met de laatste tien nieuwe topics.
Op deze manier kunnen de kolommen breed blijven.
Dat zouden ze dan beter kunnen doen dmv een dropdown menuutje vanuit de menubalk bovenaan. Dus een extra knop erbij en telkens als je eroverheen hovert zie je dan een menu met de laatste tien nieuwe topics.
Op deze manier kunnen de kolommen breed blijven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

donderdag 26 oktober 2017 om 21:24
We worden langzaamaan verdrongen. Straks is er helemaal geen forum meer, alleen nog maar reclame en orgasmeselfies en tips over hoe je beha aan te trekken

donderdag 26 oktober 2017 om 21:25
Bijzonder irritant dit het spijt me zeer 
Gebruik al een addblocker maar de leestips van Viva zijn geen adds.
Pejeka dankjewel ik kan nu i.i.g. voor even de tips wegklikken al hoop ik wel dat dit snel weer verdwijnt. Bij mij zie je alleen een soort roze vlek rechts bovenaan ik besloot er op te klikken en ja hoor, weg de leestips.
Mag je even zelf weten wat je leest zonder tips hoe goed bedoeld ook..
Niet fijn ik hoop echt dat het een fout is en dit zsm weggehaald wordt want het is heel vervelend lezen. Alsof het forum de irritante reclame of ongevraagde tips zijn en nee, ik ga die mop niet lezen die kan alleen nog maar tegenvallen.
Als dit zo blijft vind ik het niet ontspannen om hier te lezen maar vermoeiend. Ben het nu al zat eigenlijk.
Misschien later ik wil nu even ontspannen

Gebruik al een addblocker maar de leestips van Viva zijn geen adds.
Pejeka dankjewel ik kan nu i.i.g. voor even de tips wegklikken al hoop ik wel dat dit snel weer verdwijnt. Bij mij zie je alleen een soort roze vlek rechts bovenaan ik besloot er op te klikken en ja hoor, weg de leestips.
Mag je even zelf weten wat je leest zonder tips hoe goed bedoeld ook..
Niet fijn ik hoop echt dat het een fout is en dit zsm weggehaald wordt want het is heel vervelend lezen. Alsof het forum de irritante reclame of ongevraagde tips zijn en nee, ik ga die mop niet lezen die kan alleen nog maar tegenvallen.
Als dit zo blijft vind ik het niet ontspannen om hier te lezen maar vermoeiend. Ben het nu al zat eigenlijk.
Misschien later ik wil nu even ontspannen