Bar Too Much *211*
maandag 6 november 2017 om 08:37
maandag 6 november 2017 om 09:12
Goedemorgen maisjes. Ik heb er al een halve dag op zitten en lekker nog een heleboel tijd voor me. Wat heerlijk is dat toch.
Heb al gestudeerd, gevaatwasserd, gelichtbakt, gedoucht en het is nog heerlijk vroeg.
Heb al gestudeerd, gevaatwasserd, gelichtbakt, gedoucht en het is nog heerlijk vroeg.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 november 2017 om 09:45
Djeez Mir, wat een positiviteit!
Ik heb al een duffe en een drammerige puber naar school gebonjourd, een topic voorzien van mijn mening en de dichtgeschilderde gaatjes in het gootje van de achterdeur opengeprikt met een vleespen.
Nu een mailtje aan de psycholoog sturen met opmerkingen over de eerste versie van het psychologisch onderzoek van de jongste. Blègh!
Ik heb al een duffe en een drammerige puber naar school gebonjourd, een topic voorzien van mijn mening en de dichtgeschilderde gaatjes in het gootje van de achterdeur opengeprikt met een vleespen.
Nu een mailtje aan de psycholoog sturen met opmerkingen over de eerste versie van het psychologisch onderzoek van de jongste. Blègh!
maandag 6 november 2017 om 20:56
maandag 6 november 2017 om 23:16
Oh wat erg zeg, nou daar zou ik ook flink in strepen, idioot toch om zoveel taalfouten in een rapport te hebben. Zo'n rapport kun je bijna niet meer serieus nemen.
maandag 6 november 2017 om 23:44