Meisjedjamila
dinsdag 7 november 2017 om 10:30
Mijn dochter is groot fan. Ik ben opzoek naar een pet shirt/sweater van meisjedjamila om kado te geven met de feestdagen. Ik weet dat ze ( djamila) het verkocht toen ze n optreden gaf in oktober. Heb het toen niet gekocht.( vond het voor zo maar te duur)
Ik krijg t via internet niet gevonden.
Ik weet dat jullie zoekhelden zijn.
Dus wie o wie weet hoe ik aan pet, liefst sweater of t shirt van deze polpulaire dame kom? .
Fener
Ik krijg t via internet niet gevonden.
Ik weet dat jullie zoekhelden zijn.
Dus wie o wie weet hoe ik aan pet, liefst sweater of t shirt van deze polpulaire dame kom? .
Fener
fener wijzigde dit bericht op 07-11-2017 10:31
Reden: Schrijffout
Reden: Schrijffout
0.23% gewijzigd
dinsdag 7 november 2017 om 10:58
Op die manier kun je het ook zelf laten maken, dat valt niet op...elisabethbathory schreef: ↑07-11-2017 10:53Hallo zeg, 24 euro voor een pet met een letter D erop...
Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 7 november 2017 om 11:05
dinsdag 7 november 2017 om 11:28
Haha ik ook!aankleefsjaan schreef: ↑07-11-2017 10:49Ah jammer ik hoopte toen ik de topictitel zag dat het een klaagtopic zou worden over meisjedjamila...![]()
dinsdag 7 november 2017 om 12:26
Super!!!
dinsdag 7 november 2017 om 12:26
https://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/Portretrecht
Voor eigen gebruik mag het volgens mij wel, als je de t-shirts gaat verkopen mag het niet.
Zo lees ik het ten minste.
Voor eigen gebruik mag het volgens mij wel, als je de t-shirts gaat verkopen mag het niet.
Zo lees ik het ten minste.
dinsdag 7 november 2017 om 14:30
Ja daar heb je wel gelijk in. Mijn dochter kijkt gelukkig ook alleen Djamila en Bibi. en ik kijk mee. Djamila heeft nu ook een film. dat vindt ze dan misschien ook wel leuk om heen te gaan.
Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 7 november 2017 om 15:20
MeisjeDjamila is hier ook populair bij onze dochter van 6. En de Bellinga’s, en Nina Houston en Bo Kado (of zoiets). Ik luister wel vaak mee, maar er wordt inderdaad niet gevloekt en gescholden. Ze doen wel rare dingen soms (eetproeven, die dan de ‘what’s in your mouth-challenge’ genoemd worden
) maar het is af en toe ook best leerzaam.
Onschuldig vermaak.
Onschuldig vermaak.