Blije flauwekul topic
donderdag 30 november 2017 om 07:00
Beetje wispelturig soms
, en niet altijd zin om te mopperen.
Ik zal wederom beginnen:
Vroeg vogeltje maar wel lekker vrij vandaag en weinig verplichtingen vandaag, joehoe!!
Verder, ff zweverig doen, ik heb door wat iemand zei hier (ander topic) een mega inzicht gehad en dat heeft mij op en of andere manier opgelucht en nu voel ik mij rustig en blij.
En ik heb zin in koffie en dat ga ik nu halen, met mn krantje op de tablet.
Goedemorgen, zijn hier blije mensen
?
Ik zal wederom beginnen:
Vroeg vogeltje maar wel lekker vrij vandaag en weinig verplichtingen vandaag, joehoe!!
Verder, ff zweverig doen, ik heb door wat iemand zei hier (ander topic) een mega inzicht gehad en dat heeft mij op en of andere manier opgelucht en nu voel ik mij rustig en blij.
En ik heb zin in koffie en dat ga ik nu halen, met mn krantje op de tablet.
Goedemorgen, zijn hier blije mensen
donderdag 30 november 2017 om 07:16
Heerlijk zeg om zo blij op te staan! Geniet ervan.
Ik mag vandaag werken en donderdag is altijd een erg leuke dag, dus ben ik ook wel blij. Wel een beetje katerig, want gisteren op verjaardag bij schoonmoeder, werd best laat een nu dus nog niet helemaal klaar met slapen. Expres geen wijn gedronken oid want dan weet ik zeker dat het niet goed gaat.
Nu tandenpoetsen en weg.
Ik mag vandaag werken en donderdag is altijd een erg leuke dag, dus ben ik ook wel blij. Wel een beetje katerig, want gisteren op verjaardag bij schoonmoeder, werd best laat een nu dus nog niet helemaal klaar met slapen. Expres geen wijn gedronken oid want dan weet ik zeker dat het niet goed gaat.
Nu tandenpoetsen en weg.
donderdag 30 november 2017 om 07:27
Dat dacht ik!Andersom schreef: ↑30-11-2017 07:16Heerlijk zeg om zo blij op te staan! Geniet ervan.
Nu tandenpoetsen en weg.
Fijne dag, werk ze en succes met je kater
donderdag 30 november 2017 om 08:23
Alicemorgan3 schreef: ↑30-11-2017 08:13Dan woon jij waarschijnlijk in het westen des lands, hier is het droogen komt de zon op ☺
Hier in het westen nu ook, de bel is net gegaan, dus over een minuut komen de schatjes hier binnen.
donderdag 30 november 2017 om 09:37
zaterdag 2 december 2017 om 17:03
Sabeltandcavia schreef: ↑02-12-2017 17:01Het woord 'mannelijkheid' is vrouwelijk, heb ik net geleerd. Ik weet niet waarom ik het leuk vind maar ik vind het leuk.![]()