Flauwekul klaagtopic
zaterdag 9 december 2017 om 16:22
Dan laat ik je zo meteen onverwachts schrikken.
https://youtu.be/10gLJTd_M2I Bert en Ernie troeteleendje heeft de hik
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 9 december 2017 om 17:25
Mijn kippen zitten opgehokt maar ik vraag me af wat voor zin het heeft. Een vogel die overvliegt laat wat vallen en daar stap ik in voordat ik het hok betreed. Volgens mij valt besmetting helemaal niet te voorkomen. Ik kan toch moeilijk mijn hele tuin afdekken. Trouwens ... op straat ligt ook vogelpoep.
En wat ik ook niet snap is hoe mijn hobbykipje een pluimveebedrijf aan de andere kant van het land zou kunnen besmetten als het beestje nooit mijn tuin verlaat. Waarom moeten kippen opgehokt als het wilde eenden zijn die de ziekte overdragen?
En wat ik ook niet snap is hoe mijn hobbykipje een pluimveebedrijf aan de andere kant van het land zou kunnen besmetten als het beestje nooit mijn tuin verlaat. Waarom moeten kippen opgehokt als het wilde eenden zijn die de ziekte overdragen?
Ik vind hier dingen van.
zondag 10 december 2017 om 11:26
Fleurtje_5 schreef: ↑09-12-2017 16:22Dan laat ik je zo meteen onverwachts schrikken.
https://youtu.be/10gLJTd_M2I Bert en Ernie troeteleendje heeft de hik
Zou ik de hele dag kunnen, Bert en Ernie filmpies kijken..
vrijdag 15 december 2017 om 19:41
vrijdag 15 december 2017 om 20:00
Rik:
dat is vrij irtitant...
Rouge:
sterkte, ik heb ook een enorme hekel aan verjaardagen..
Heb ik wat te klagen, ja, waarom vind ik altijd onmogelijke personen leuk?
(Echt leuk dit keer...)
En mn ramen zin vervangen voor dubbele, grootste werk is gedaan maar helemaal klaar is het niet en de gene die dit regelt doet vaag...
Rouge:
Heb ik wat te klagen, ja, waarom vind ik altijd onmogelijke personen leuk?
(Echt leuk dit keer...)
En mn ramen zin vervangen voor dubbele, grootste werk is gedaan maar helemaal klaar is het niet en de gene die dit regelt doet vaag...
zaterdag 16 december 2017 om 05:55
Ik ook want ik moest naar de plee...
Nu moet ik weer slapen van mezelf maar daar heb ik geen zin in...
Mijn katten zijn ook wakker, als in de boel afbreken om 6 uur sochtends
zaterdag 16 december 2017 om 08:01
Hier ook ben maar gaan poetsen hoef ik dat vandaag niet meer te doenAlicemorgan3 schreef: ↑16-12-2017 05:55Ik ook want ik moest naar de plee...![]()
Nu moet ik weer slapen van mezelf maar daar heb ik geen zin in...
Mijn katten zijn ook wakker, als in de boel afbreken om 6 uur sochtends![]()
zaterdag 16 december 2017 om 21:17
Nou, erheen was al een lachertje. We gingen met een touringcar vanuit de organisatie. Dat sloeg al nergens op, want die bus moest het centrum van Amsterdam in! Ging niet lukken, dus moesten we alsnog een kuteind lopen (terwijl het helemaal niet ver was waar vandaan we kwamen). Verder is het een staande receptie, en ik kan niet lang staan dus dat is écht kut. Akoestiek is waardeloos, niemand kan elkaar verstaan. Nu een praatje van een half uur wat echt heeeel saai is en man kreeg vorig jaar salaris voor deze receptie en dat is ook ineens geskipt. Na het praatje gaan we maar weer.
En ze hebben niet eens chocomel.