Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Ai, ai, wat een lekkers komt daar voorbij

Krijg ineens heeeeel erg zin in chocolade eitjes

Enne.. ik zet inderdaad gewoon door. Sta wel elke dag of om de dag op de weegschaal, maar zal er pas na volgende week maandag echt iets zinnigs over zeggen!
Oh mijn lijstje trouwens weer:

- tros truiven

- stuk ontbijt(kruid)koek

- 2 boterhammen met phil. light en rettich

- gebakken aardappeltjes, asperges, een eitje en een stukje gegrilde zalm.
Allemaal leuke weekenden dus! Afgaande op onze weekendconsumpties wil ik nog wel een theorietje van de hand doen die in ons straatje past... 'Als je regelmatig de hoeveelheid calorieen die je binnenkrijgt afwisselt (uiteraard wel met een redelijk minimum) met een gemiddelde van bijvoorbeeld 1700 calorieen dan zou je meer afvallen dan iemand die elke dag precies 1700 calorieen eet omdat je verbranding flexibeler blijft' (geen idee of, en zo ja hoe het werkt maar het klinkt leuk )

Ik heb vandaag me buiten nuttig gemaakt; eerst een stuk dakrand voor de tweede keer een lik verf gegeven en daarna met Kees hout in stukken gezaagd en opgestapeld (ok hij zagen en ik stapelen) Ondertussen tuinkachel aan, lekker warm. Einde gigabende begint in zicht te komen nu dus dat is mooi.

Ik moet nog koken/ eten maar ik weet nog niet wat. Dat we niet superveel meer in huis hebben en ik geen zin heb om te koken helpt niet echt. Ideeen?
Wat heb je allemaal in huis Mdk? Je kunt op www.smulweb.nl verschillende ingrediënten invullen en dan tovert 'ie vanzelf lekkere recepten tevoorschijn

http://www.smulweb.nl/zoeken/zoek-uitgebreid.php

Jaaaa, hele leuke tassen daar!

Heb van alles wat, grote tassen, klein heuptasje, hippe riem

En ook 3 shirtjes, want ik had er al 1.

Mooi lijstje Vinyl

Ik voel me even een stoere rockchick Ben even de Hema-bh's aan het passen en heb ook nieuw shirtje en nieuwe laarzen aan. Staat stoer!

Zal ook eens aan de kook...

Lijstje tot nu toe:

Optimel yoghurt appel/peer met beetje flakes en verse aardbeien en gele kiwi

3 volk boterhammen, 1 met milner, 1 met milner en appelstroop en 1 met halvajam.

1 bruin hard broodje met omelet, rucola en 2 reepjes bacon (roomkaas eraf geschraapt ) bij Hema.

Wel weinig gedronken: beker optimel bij lunch en nu nog bezig met flesje cola light van hema...

Ga nu koken: garnalen, peultjes, taugé, pepertje en rijst.

Ga er wat santen doorraspen en volgens mij heb ik nog wat kookroom light.

Daar moet toch een lekker prutje van te koken zijn
Wat worden hier toch lekkere dingen gegeten!

Ik hoop wel dat jullie er van genoten hebben en het niet verpest hebben met een soort misplaatst schuldgevoel; dat is pas zonde!

PodE en Age, jullie weekend klinkt helemaal goed! Gezelligheid hangt nu eenmaal vaak ook samen met lekker eten en drinken en als je het niet elke week doet, who cares? Ik voel wel wat voor de theorie van MdK. Kan het niet logisch beredeneren geloof ik, of het moet te linken zijn aan training: die moet je ook eens in de zoveel weken aanpassen om je lijf een beetje 'wakker' te houden. Wie weet!?

Ik heb vandaag een lekker pangasiusfiletje met tomatenprut gegeten, met zilvervliesrijst en een hele berg komkommer. Best wel lekker eigenlijk!

Ben helaas niet de enige in de familie die zich niet helemaal honderd procent ok voelt: vanmiddag is mijn kleine neefje opgenomen in het ziekenhuis omdat 'ie geen eten meer binnenhoudt. Het jochie weegt ruim twee weken na zijn geboorte 50 gram minder dan de dag dat 'ie geboren is. En als je bedenkt dat het al een mager scharminkeltje was... Zielig hoor! Had beter zijn tante kunnen overkomen, die heeft reserves zát

Zit een beetje in dubio of ik morgen zal gaan werken, voel me nog steeds niet erg goed. Nou ja, beroerd eigenlijk. Benauwdheid wordt niet echt minder en daar krijg ik zo'n hoofdpijn van. Maar ik vind mezelf zo'n slappe doos als ik niet ga.. Moeilijk moeilijk.. Gelukkig is het nog geen morgen! Wie weet wat een nacht slaap doet..
quote:AgentL schreef op 22 februari 2009 @ 19:12:

Ik voel me even een stoere rockchick Ben even de Hema-bh's aan het passen en heb ook nieuw shirtje en nieuwe laarzen aan. Staat stoer! Volgens mij lijk je niet alleen een stoere rockchick, maar bén je dat gewoon ook
*strenge modus aan*

Zegge... Tientje!

Wie ik?

Ja, jij daar!

Eh ja?

Blijf nou eens lekker thuis en ziek eens goed uit! Wel om jezelf denken hoor, het is verdorie je lichaam waar je nog een tijdje mee moet doen!!!!

*strenge modus uit*

Ps. arm klein babyneefje....
Vinyl

Verder voor Vinyl, want inderdaad Tien: thuisblijven en uitzieken! (en dat was geen vriendelijk verzoek )
Peas on earth!
Zeg, doen jullie eens lief tegen mij... Maar jullie hebben wel gelijk hoor. Heb net mijn baas een sms gestuurd om te melden dat ik me allesbehalve lekker voel. Voelt niet echt fijn nog, maar tegen heug en meug gaan werken is volgens mij ook niet de meest handige oplossing.

Gut wat een gedoe!
Goed zo Tien!! Even thuis blijven tot je je helemaal top voelt! (zegt zij die door collega's naar huis wordt gestuurd als ze met koorts rond loopt )

En ik wás net ook even een stoere rockchick

Stond me uit te leven op de nieuwe single van The Killers die zojuist op 3FM was. God wat heb ik zin in het concert van 12 maart
Lekker nummer Age! Hoe was je eten trouwens?

Baas belde net, nog voordat ik goed en wel kon uitleggen wat ik mankeerde, zei ze al: 'dat gehijg doe je maar lekker thuis, ik neem morgen je belangrijke afspraken wel over'

Best fijn als je baas ook bekend is met bronchitis

Beter! Nou lekker uitzieken!
Ga voor de gein eens een pepertje snijden en wrijf een uur laterr eens nietsvermoedend door je oog...

Damn!! M'n goeie ookg nog wel dus ik zie nu niet wat ik typ (links oog is goed maar daar zit nu peper in, met rechts zie ik nauwelijks...)
Auauauauau Age! Doet het nog zeer? Kun je misschien met een rubber handschoentje of een watje het schoonmaken met (eerst) olie en dan iets zepigs/ lotion?
Au, au, au.....
Spoelen met water, veeeel water..
Auwwwwwwwwwww...........

WATER!

Peas on earth!
Zakdoekje, Age?

Heb m'n oog een poos dichtgehad, nu wel over. Nog een beetje een warm gevoel.

Zó stom! Want tijdens het snijden dacht ik nog 'voorzichtig zijn met in ogen wrijven straks'. Maar toch onbewust doen hè?

Zo, ben even goed bezig! Heb m'n Inkomstenbelasting al gedaan. Nieuw record! Op zaterdag papieren in de brievenbus, op zondag alles al ingevuld!
anoniem_43206 wijzigde dit bericht op 22-02-2009 21:25
Reden: niemand gezien toch? ;-)
% gewijzigd
Lekker he? Ik heb het ook al ingevuld, zelfs voor mijn jaaropgave binnenkwam. (was nog spannend, verschil tussen 700 betalen of 1100 terugkrijgen. Groot was dan ook de opluchting toen het het laatste bleek te zijn
Wat krijg je nou ook alweer terug? (is een poos geleden dat ik iets terug kreeg namelijk...)

Goed zo Tien, lekker thuis blijven morgen!!!

Eten was lekker trouwens, ook heerlijk pittig Toch weer 0,7 liter water gedronken en even een snotvrije neus

Heb nog een portie voor dinsdag, heerlijk!
Nou, ik heb mijn voorlopige teruggave niet op volledig staan, ik zit er elke maand zo 80 euro onder. Dus dat x 12 + een stukje teruggave van mijn giften levert me 1100 euro op.

Maar goed, het is al weer uitgegeven aan mijn vakantie
Ik heb uit de vriezer gegeten, pimped up linzensoep, met nieuwe soepgroente en tomatenblokjes erbij en een boterhammetje parmezaan.
MdK, wat eet jij toch altijd bijzondere dingen. Heel goed voor mijn inspiratie

Ik ga slapen, trusten meiden!
Truste Tien en beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven