Seksrelatie met collega: afkappen of niet?
woensdag 20 december 2017 om 20:25
Beste Viva-vrouwen en mannen,
Ik heb mezelf weer in eens in een onhandige situatie weten te brengen dus ik zou graag wat input van jullie krijgen.
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan met een erg leuke mannelijke collega. Helaas is deze erg leuke mannelijke collega getrouwd. Een paar weken terug was er een borrel met het werk en na afloop bleef hij met mij wachten op de taxi. We eindigde met zijn tweeën en uit zijn initiatief hebben we toen gezoend. Daarna heeft hij me laten weten erg leuk te vinden. Ik was van plan hier verder niks mee te doen, want getrouwd. Maar na wat ge-app heen en weer zijn uiteindelijk met zijn twee in de wc beland en hebben we seks gehad. Inmiddels hebben we meerdere malen seksueel contact gehad.
Inmiddels zegt hij mij erg leuk te vinden (wellicht zelfs verliefd te zijn) en te twijfelen aan zijn huwelijk. Nog een paar maanden en wellicht is hij dan wel gescheiden, zegt hij. Nu scheiden kan niet, want zijn vrouw zit niet goed in haar vel.
Hij zegt ook dat ik niet de oorzaak ben van zijn twijfel, maar meer een bevestiging van zijn twijfels. Hij zegt dat in zijn huwelijk nauwelijks meer seks voorkomt en vaak als ze het doen, het niet van harte is. Met mij vindt hij de seks fijn omdat ik vol overtuiging mee doe en qua seksgebied dezelfde interesses heb.
Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?
Ik heb mezelf weer in eens in een onhandige situatie weten te brengen dus ik zou graag wat input van jullie krijgen.
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan met een erg leuke mannelijke collega. Helaas is deze erg leuke mannelijke collega getrouwd. Een paar weken terug was er een borrel met het werk en na afloop bleef hij met mij wachten op de taxi. We eindigde met zijn tweeën en uit zijn initiatief hebben we toen gezoend. Daarna heeft hij me laten weten erg leuk te vinden. Ik was van plan hier verder niks mee te doen, want getrouwd. Maar na wat ge-app heen en weer zijn uiteindelijk met zijn twee in de wc beland en hebben we seks gehad. Inmiddels hebben we meerdere malen seksueel contact gehad.
Inmiddels zegt hij mij erg leuk te vinden (wellicht zelfs verliefd te zijn) en te twijfelen aan zijn huwelijk. Nog een paar maanden en wellicht is hij dan wel gescheiden, zegt hij. Nu scheiden kan niet, want zijn vrouw zit niet goed in haar vel.
Hij zegt ook dat ik niet de oorzaak ben van zijn twijfel, maar meer een bevestiging van zijn twijfels. Hij zegt dat in zijn huwelijk nauwelijks meer seks voorkomt en vaak als ze het doen, het niet van harte is. Met mij vindt hij de seks fijn omdat ik vol overtuiging mee doe en qua seksgebied dezelfde interesses heb.
Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?
anoniem_149937 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 21:37
Reden: Kleine aanpassing ivm bijzaken die niet ter zake doen.
Reden: Kleine aanpassing ivm bijzaken die niet ter zake doen.
0.75% gewijzigd
woensdag 20 december 2017 om 20:47
Omdat ik ergens blijkbaar nog wel een beetje moreel besef heb.chocolol schreef: ↑20-12-2017 20:38"Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?"
Voor mij is er wel een grens als iemand getrouwd is, voor jou duidelijk niet. En jezelf nu afvragen of je het af moet kappen omdat hij getrouwd is, dat lijkt me een beetje laat. Als jij seks wil blijven hebben, moet je dat doen. Blijkbaar is het feit dat hij en getrouwd is en een collega is voor jouw geen obstakel, waarom twijfel je dan?
woensdag 20 december 2017 om 20:49
Waarom wil je dat zien? Het gaat toch alleen om seks?
[/quote]
Seks met een vrijgezelle man is beter voor mezelf te verantwoorden dan seks met een getrouwde man.
woensdag 20 december 2017 om 20:50
Haha worden nu mijn seksskills in twijfel genomen?ouwewijsneus schreef: ↑20-12-2017 20:41Ik begrijp het, hij gaat vreemd om de top-seks![]()
en hij gaat over een tijdje echt scheiden![]()
en jij gelooft in sprookjes![]()
![]()
![]()

En dat hij gaat scheiden geloof ik niet zoals ik hierboven al ergens had gepost. Dus helaas geloof ik niet meer in sprookjes.
woensdag 20 december 2017 om 20:53

woensdag 20 december 2017 om 20:56
zijn vrouw zit niet lekker in haar vel ( omdat hij vreemdgaat?)
in januari is zijn kind jarig.
in maart is het jaarlijkse familie weekend.
Met Pasen gaan ze een weekend met vrienden op pad.
In mei vliegen ze altijd een weekje naar de zon.
In juni is de buurtBBC
In augustus zouden ze een reis naar Japan maken.
in september overlijdt zijn schoonmoeder.
In november zit zijn vrouw alweer niet lekker in haar vel ,want haar moeder is overleden.
Ja ,en dan is het weer december, met al die feestdagen en zo.
En al die tijd gebruikt hij jou (en laat jij je gebruiken) jvoor seks.
Wordt wakker ( en stop er mee)
1 omdat hij getrouwd is!!
2 ,omdat hij never nooit gaat scheiden
In juni is de buurtBBC
In november zit zijn vrouw alweer niet lekker in haar vel ,want haar moeder is overleden.

woensdag 20 december 2017 om 20:56
Er ontbreekt bij hem de motivatie om de scheiden. Het kan hoor, dat hij het wil, maar welke aanwijzingen heb je precies dat hij exact nu, net op het moment dat jij met hem neukt wil gaan scheiden?
Nog even naast de vraag of jij hem wel wilt, of dat je het gewoon wel spannend vindt om stiekem met hem te neuken.
Hoe staat het ervoor, TO?
En maak je maar geen illusies over jullie ‘speciale’ gedeelde seksuele interesses. Die zijn niet speciaal.
woensdag 20 december 2017 om 21:10
Graag gedaan! Ik wilde mijn ervaring delen aangezien jouw situatie veel met mijn situatie van tijd terug overeenkomt.chihiro schreef: ↑20-12-2017 20:38Bedankt voor je uitgebreide reactie en het delen van jouw vervelende ervaring. Ik maak uit jouw reactie op dat jij dus flink veel voor hem voelde en het voor jou veel meer was dan alleen seks. Gaf hij jou ook echt het idee dat jullie samen verder zouden gaan uiteindelijk? Dan is het inderdaad kut als je de hele tijd voorgelogen wordt.
Ik geloof eerlijk gezegd er ook niet echt veel van dat hij echt gaat scheiden. Eerst zien dan geloven enz.
Maar voor mij was het toen zoveel meer dan seks. Ik was heel erg verliefd, niet eerder zo verliefd geweest op iemand. Hij zei dat het andersom ook zo was en gaf mij ook echt het gevoel dat hij met mij verder wilde.
En elke keer bleef hij smoesjes gebruiken. Zijn kinderen waren nog te klein en kon hij niet missen, durfde nog niet te scheiden want bang dat hij zijn kinderen niet meer zou zien etc. Dus heb het uiteindelijk afgekapt. Hij heeft toen toegegeven dat hij niet durfde te scheiden uit angst dat hij zijn kinderen niet meer zou zien en getrouwd wilde blijven totdat zijn kinderen zelf de keuze mogen maken bij wie ze willen wonen na een scheiding.
Heeft me toen wel heel veel pijn gedaan hoor
woensdag 20 december 2017 om 21:14
Als je moreel besef hebt dan weet je het antwoord toch al?
Afkappen, hij is getrouwd.
Als hij gescheiden is kun je eventueel misschien weer eens overwegen om op je knieën in het toilet op het werk te gaan zitten, als je het niet erg vindt dat er meer collega's het beter doorhebben dan je zelf denkt (spreek uit ervaring).
woensdag 20 december 2017 om 21:17
woensdag 20 december 2017 om 21:22
Hey, ken je mijn collegaLady49 schreef: ↑20-12-2017 20:56zijn vrouw zit niet lekker in haar vel ( omdat hij vreemdgaat?)
In juni is de buurtBBC

Maar in feite gebruik ik hem net zo goed voor de seks als hij mij, toch?
woensdag 20 december 2017 om 21:25
De enige aanwijzingen dat hij wellicht ooit zou gaan scheiden zijn de dingen die hij zegt. Of hij het echt van plan is? Geen idee.Amant schreef: ↑20-12-2017 20:56Er ontbreekt bij hem de motivatie om de scheiden. Het kan hoor, dat hij het wil, maar welke aanwijzingen heb je precies dat hij exact nu, net op het moment dat jij met hem neukt wil gaan scheiden?
Nog even naast de vraag of jij hem wel wilt, of dat je het gewoon wel spannend vindt om stiekem met hem te neuken.
Hoe staat het ervoor, TO?
En maak je maar geen illusies over jullie ‘speciale’ gedeelde seksuele interesses. Die zijn niet speciaal.
En ja, of ik hem echt wil... bedoel je op relatiegebied of voor de seks? Dat laatste namelijk sowieso.
Ik vraag me wel af waar je op baseert dat onze gedeelde seksuele interesses niet speciaal zijn? Er zijn ongetwijfeld meer mensen die dezelfde interesse hebben (iedere gek zijn gebrek enzo

woensdag 20 december 2017 om 21:28
Ai, dat was wel echt een naaistreek dan van hem. Sterk van je dat je het hebt afgekapt, ondanks dat het je zoveel pijn deed. *insert knuffelsmiley die ik niet kan vinden*Goldielock schreef: ↑20-12-2017 21:10Graag gedaan! Ik wilde mijn ervaring delen aangezien jouw situatie veel met mijn situatie van tijd terug overeenkomt.
Maar voor mij was het toen zoveel meer dan seks. Ik was heel erg verliefd, niet eerder zo verliefd geweest op iemand. Hij zei dat het andersom ook zo was en gaf mij ook echt het gevoel dat hij met mij verder wilde.
En elke keer bleef hij smoesjes gebruiken. Zijn kinderen waren nog te klein en kon hij niet missen, durfde nog niet te scheiden want bang dat hij zijn kinderen niet meer zou zien etc. Dus heb het uiteindelijk afgekapt. Hij heeft toen toegegeven dat hij niet durfde te scheiden uit angst dat hij zijn kinderen niet meer zou zien en getrouwd wilde blijven totdat zijn kinderen zelf de keuze mogen maken bij wie ze willen wonen na een scheiding.
Heeft me toen wel heel veel pijn gedaan hoor
woensdag 20 december 2017 om 21:29
Hm, dat laatste stukje wil ik graag meer over horen. Was jij degene waarvan men het doorhad of degene die het doorhad?Jempo schreef: ↑20-12-2017 21:14Als je moreel besef hebt dan weet je het antwoord toch al?
Afkappen, hij is getrouwd.
Als hij gescheiden is kun je eventueel misschien weer eens overwegen om op je knieën in het toilet op het werk te gaan zitten, als je het niet erg vindt dat er meer collega's het beter doorhebben dan je zelf denkt (spreek uit ervaring).
woensdag 20 december 2017 om 21:31

woensdag 20 december 2017 om 21:32
Je bent bang dat je verliefd op hem wordt. Dan wordt het pas echt een probleem voor je.chihiro schreef: ↑20-12-2017 21:25De enige aanwijzingen dat hij wellicht ooit zou gaan scheiden zijn de dingen die hij zegt. Of hij het echt van plan is? Geen idee.
En ja, of ik hem echt wil... bedoel je op relatiegebied of voor de seks? Dat laatste namelijk sowieso.
Ik vraag me wel af waar je op baseert dat onze gedeelde seksuele interesses niet speciaal zijn? Er zijn ongetwijfeld meer mensen die dezelfde interesse hebben (iedere gek zijn gebrek enzo), maar zo vaak kom ik ze niet tegen. Ik heb in ieder geval niet de illusie dat ik voor hem de uitverkorenen perfecte vrouw ben die als enige aan zijn wensen kan voldoen, als je dat bedoeld.
woensdag 20 december 2017 om 21:36
Er zijn ongetwijfeld zat mannen die gepijpt willen worden op het toilet, dat was nou eigenlijk ook niet specifiek het deel dat hem interessant maakt.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑20-12-2017 21:35Er zijn toch wel meer mannen die gepijpt willen worden op het toilet, dat is toch niet speciaal?
Kansloos.
woensdag 20 december 2017 om 21:36
Dat eerste. Verder totaal geen spannend verhaal, eerder gênant vond ik het.
Heel leuk en spannend samen naar het toilet hihi hoehoe, maar er komt een dag dat je betrapt wordt door een collega.
Bij mij ging het gelukkig enkel om een kus in de lift. Maar oh wat ongemakkelijk!
En dan maar oppassen dat je niet wordt gezien als de slet van de afdeling.
Nu was de desbetreffende man gewoon single gelukkig, als hij getrouwd was had ik het veel erger gevonden.
De waarheid komt altijd boven water met dit soort dingen.
woensdag 20 december 2017 om 21:40
Dat is ook wel een beetje mijn angst, dat het uitkomt. Dat wil ik echt niet (zolang hij getrouwd is in ieder geval). Geen seks in de lift dusJempo schreef: ↑20-12-2017 21:36Dat eerste. Verder totaal geen spannend verhaal, eerder gênant vond ik het.
Heel leuk en spannend samen naar het toilet hihi hoehoe, maar er komt een dag dat je betrapt wordt door een collega.
Bij mij ging het gelukkig enkel om een kus in de lift. Maar oh wat ongemakkelijk!
En dan maar oppassen dat je niet wordt gezien als de slet van de afdeling.
Nu was de desbetreffende man gewoon single gelukkig, als hij getrouwd was had ik het veel erger gevonden.
De waarheid komt altijd boven water met dit soort dingen.

Zou trouwens wel hypocriet zijn als ik als slet wordt gezien en hij niet, maar dat is een ander verhaal.
woensdag 20 december 2017 om 21:43
De post kwam op mij een beetje over alsof het triest is om als vrouw gewoon seks te hebben voor de seks (omdat ik me laat 'gebruiken'). Daar was ik het dus niet mee eens. (even los van het wel/niet getrouwd zijn).