Seksrelatie met collega: afkappen of niet?
woensdag 20 december 2017 om 20:25
Beste Viva-vrouwen en mannen,
Ik heb mezelf weer in eens in een onhandige situatie weten te brengen dus ik zou graag wat input van jullie krijgen.
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan met een erg leuke mannelijke collega. Helaas is deze erg leuke mannelijke collega getrouwd. Een paar weken terug was er een borrel met het werk en na afloop bleef hij met mij wachten op de taxi. We eindigde met zijn tweeën en uit zijn initiatief hebben we toen gezoend. Daarna heeft hij me laten weten erg leuk te vinden. Ik was van plan hier verder niks mee te doen, want getrouwd. Maar na wat ge-app heen en weer zijn uiteindelijk met zijn twee in de wc beland en hebben we seks gehad. Inmiddels hebben we meerdere malen seksueel contact gehad.
Inmiddels zegt hij mij erg leuk te vinden (wellicht zelfs verliefd te zijn) en te twijfelen aan zijn huwelijk. Nog een paar maanden en wellicht is hij dan wel gescheiden, zegt hij. Nu scheiden kan niet, want zijn vrouw zit niet goed in haar vel.
Hij zegt ook dat ik niet de oorzaak ben van zijn twijfel, maar meer een bevestiging van zijn twijfels. Hij zegt dat in zijn huwelijk nauwelijks meer seks voorkomt en vaak als ze het doen, het niet van harte is. Met mij vindt hij de seks fijn omdat ik vol overtuiging mee doe en qua seksgebied dezelfde interesses heb.
Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?
Ik heb mezelf weer in eens in een onhandige situatie weten te brengen dus ik zou graag wat input van jullie krijgen.
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan met een erg leuke mannelijke collega. Helaas is deze erg leuke mannelijke collega getrouwd. Een paar weken terug was er een borrel met het werk en na afloop bleef hij met mij wachten op de taxi. We eindigde met zijn tweeën en uit zijn initiatief hebben we toen gezoend. Daarna heeft hij me laten weten erg leuk te vinden. Ik was van plan hier verder niks mee te doen, want getrouwd. Maar na wat ge-app heen en weer zijn uiteindelijk met zijn twee in de wc beland en hebben we seks gehad. Inmiddels hebben we meerdere malen seksueel contact gehad.
Inmiddels zegt hij mij erg leuk te vinden (wellicht zelfs verliefd te zijn) en te twijfelen aan zijn huwelijk. Nog een paar maanden en wellicht is hij dan wel gescheiden, zegt hij. Nu scheiden kan niet, want zijn vrouw zit niet goed in haar vel.
Hij zegt ook dat ik niet de oorzaak ben van zijn twijfel, maar meer een bevestiging van zijn twijfels. Hij zegt dat in zijn huwelijk nauwelijks meer seks voorkomt en vaak als ze het doen, het niet van harte is. Met mij vindt hij de seks fijn omdat ik vol overtuiging mee doe en qua seksgebied dezelfde interesses heb.
Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?
anoniem_149937 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 21:37
Reden: Kleine aanpassing ivm bijzaken die niet ter zake doen.
Reden: Kleine aanpassing ivm bijzaken die niet ter zake doen.
0.75% gewijzigd
woensdag 20 december 2017 om 21:49
woensdag 20 december 2017 om 21:57
woensdag 20 december 2017 om 21:58
Er zijn eigenlijk meerdere dingen die door mijn hoofd spelen. O.a.:
- het is een collega, dat is niet ideaal.
- hij is getrouwd, zegt wel te gaan scheiden maar is hij wel echt zo ongelukkig in zijn relatie?
- loop ik niet het risico verliefd te worden? (en dus gekwetst te raken)
- schuldgevoel want bezette man
Daarentegen zou ik het wel balen vinden om geen seks meer met hem te hebben, want ik ben ook wel egoïstisch genoeg om het mezelf eigenlijk gewoon wel te gunnen.

woensdag 20 december 2017 om 22:06
Mijn eerste gedachte.
Mijn tweede gedachte: die man gaat zijn vrouw echt niet voor iemand verlaten met wie hij het op een wc doet. Dit soort losers zien hun vrouw als een dame (die ook even fijn hun spullen strijkt) en willen dan graag een neukertje voor erbij.
Zelfs als hij gaat scheiden, zal hij waarschijnlijk een andere vrouw zoeken die hij niet associeert met wc-sex. Oneerlijk, omdat hij er zelf ook aan meedeed, maar helaas.
woensdag 20 december 2017 om 22:08
Tja helaas kom je als man makkelijker weg met die dingen... stom maar waar!
Ik vind het ook niet eerlijk en hypocriet.
Maar ik zou het risico niet willen nemen dat ik carrièrekansen niet krijg vanwege mijn seksleven.
Mijn seksleven hou ik ver weg van mijn werk.
woensdag 20 december 2017 om 22:10
Ook al iets dat door mijn hoofd is gegaan.Paarsebloem schreef: ↑20-12-2017 22:06Mijn eerste gedachte.
Mijn tweede gedachte: die man gaat zijn vrouw echt niet voor iemand verlaten met wie hij het op een wc doet. Dit soort losers zien hun vrouw als een dame (die ook even fijn hun spullen strijkt) en willen dan graag een neukertje voor erbij.
Zelfs als hij gaat scheiden, zal hij waarschijnlijk een andere vrouw zoeken die hij niet associeert met wc-sex. Oneerlijk, omdat hij er zelf ook aan meedeed, maar helaas.
woensdag 20 december 2017 om 22:10
Het ging er meer om dat hij het wel lekker makkelijk vindt, een vrouwtje thuis voor de kinderen?, de was?, het eten? en een vrouwtje buiten de deur voor de seks. Mooi geregeld.
woensdag 20 december 2017 om 22:12
We hebben veel mannelijke leidinggevende, wellicht biedt het juist wel kansen

Maar klinkt verstandig ja.
woensdag 20 december 2017 om 22:12
Je zegt het zelf wel, dat is echt super egoïstisch van je.
Er zijn zat mannen die willen voldoen aan jouw seksuele voorkeuren. Begin een tinderprofiel zou ik zeggen.
woensdag 20 december 2017 om 22:13
Heb jij er trouwens nadelige gevolgen aan ondervonden dat je betrapt werd in de lift?
woensdag 20 december 2017 om 22:18
Een naaistreek was het zeker, letterlijk en figuurlijk

Maar alsnog is het een eigen keuze natuurlijk
woensdag 20 december 2017 om 22:23
Ja helaas wel. Als ik ergens binnenkom voel ik dat er over mij geroddeld is.
Een collega waar ik goed mee omga heeft mij ook laten weten dat er over mij gepraat wordt en zich zorgen te maken over de nadelige gevolgen die dit op de lange termijn kan hebben voor mij.
Ik weet dat het zo is, ook al gaat het achter mijn rug om.
Het heeft echt iets gedaan met mijn imago.
En dan heb ik het over een simpele en schattig kusje, niet eens echt zoenen, maar het verhaal is natuurlijk zwaar uitvergroot (de man zelf voelde zich wel een echte kerel en heeft natuurlijk stoer lopen doen richting zijn andere collega's, denk maar niet dat mannen dit voor zichzelf houden). Mannen reageren anders op mij, werkelijk waar alsof ik wel lekker makkelijk ben.
Ik voel me seksueel gezien minder vrij nu. Als ik een date heb ben ik bang een collega tegen te komen en dat ze denken: Zie ze zit alweer achter een kerel aan.

woensdag 20 december 2017 om 22:29
woensdag 20 december 2017 om 22:29
Dat is liefGoldielock schreef: ↑20-12-2017 22:18Een naaistreek was het zeker, letterlijk en figuurlijkheeft me veel tijd en moeite gekost om er overheen te komen. Ik zou niet willen dat jou ook zoiets overkomt
Maar alsnog is het een eigen keuze natuurlijk

woensdag 20 december 2017 om 22:30
Wat stom zegJempo schreef: ↑20-12-2017 22:23Ja helaas wel. Als ik ergens binnenkom voel ik dat er over mij geroddeld is.
Een collega waar ik goed mee omga heeft mij ook laten weten dat er over mij gepraat wordt en zich zorgen te maken over de nadelige gevolgen die dit op de lange termijn kan hebben voor mij.
Ik weet dat het zo is, ook al gaat het achter mijn rug om.
Het heeft echt iets gedaan met mijn imago.
En dan heb ik het over een simpele en schattig kusje, niet eens echt zoenen, maar het verhaal is natuurlijk zwaar uitvergroot (de man zelf voelde zich wel een echte kerel en heeft natuurlijk stoer lopen doen richting zijn andere collega's, denk maar niet dat mannen dit voor zichzelf houden). Mannen reageren anders op mij, werkelijk waar alsof ik wel lekker makkelijk ben.
Ik voel me seksueel gezien minder vrij nu. Als ik een date heb ben ik bang een collega tegen te komen en dat ze denken: Zie ze zit alweer achter een kerel aan.