Seksrelatie met collega: afkappen of niet?

20-12-2017 20:25 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-vrouwen en mannen,

Ik heb mezelf weer in eens in een onhandige situatie weten te brengen dus ik zou graag wat input van jullie krijgen.

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan met een erg leuke mannelijke collega. Helaas is deze erg leuke mannelijke collega getrouwd. Een paar weken terug was er een borrel met het werk en na afloop bleef hij met mij wachten op de taxi. We eindigde met zijn tweeën en uit zijn initiatief hebben we toen gezoend. Daarna heeft hij me laten weten erg leuk te vinden. Ik was van plan hier verder niks mee te doen, want getrouwd. Maar na wat ge-app heen en weer zijn uiteindelijk met zijn twee in de wc beland en hebben we seks gehad. Inmiddels hebben we meerdere malen seksueel contact gehad.

Inmiddels zegt hij mij erg leuk te vinden (wellicht zelfs verliefd te zijn) en te twijfelen aan zijn huwelijk. Nog een paar maanden en wellicht is hij dan wel gescheiden, zegt hij. Nu scheiden kan niet, want zijn vrouw zit niet goed in haar vel.
Hij zegt ook dat ik niet de oorzaak ben van zijn twijfel, maar meer een bevestiging van zijn twijfels. Hij zegt dat in zijn huwelijk nauwelijks meer seks voorkomt en vaak als ze het doen, het niet van harte is. Met mij vindt hij de seks fijn omdat ik vol overtuiging mee doe en qua seksgebied dezelfde interesses heb.

Dus ja, wat nu? Seks blijven hebben gewoon omdat het fijn is en we qua seks interesses erg goed matchen ? Of afkappen want collega en getrouwd?
anoniem_149937 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 21:37
Reden: Kleine aanpassing ivm bijzaken die niet ter zake doen.
0.75% gewijzigd
Framberry schreef:
20-12-2017 21:43
Als je al deze beslissingen hebt gemaakt, dan kan het besluit om te stoppen of door te gaan toch ook zelf gemaakt worden?
Rationeel gezien zou het zo simpel moeten werken ja, maar blijkbaar lukt dat toch niet helemaal.
Ah jij twijfelt ook nog
Framberry schreef:
20-12-2017 21:54
Ah jij twijfelt ook nog
Ja, anders had ik geen topic geopend. Of bedoel je iets anders?
Waarom twijfel je?
chihiro schreef:
20-12-2017 21:55
Ja, anders had ik geen topic geopend. Of bedoel je iets anders?
Waarom? Waardoor twijfel je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Framberry schreef:
20-12-2017 21:55
Waarom twijfel je?
Er zijn eigenlijk meerdere dingen die door mijn hoofd spelen. O.a.:
- het is een collega, dat is niet ideaal.
- hij is getrouwd, zegt wel te gaan scheiden maar is hij wel echt zo ongelukkig in zijn relatie?
- loop ik niet het risico verliefd te worden? (en dus gekwetst te raken)
- schuldgevoel want bezette man

Daarentegen zou ik het wel balen vinden om geen seks meer met hem te hebben, want ik ben ook wel egoïstisch genoeg om het mezelf eigenlijk gewoon wel te gunnen.
chihiro schreef:
20-12-2017 21:35
Verliefd op hem worden zou op dit moment wel een vervelende bijkomstigheid zijn ja.
Is dat waarom je het topic opent?

Ik begrijp het namelijk niet. Wat is je probleem?
Rationeel gezien dus meer reden om te stoppen
Amant schreef:
20-12-2017 22:02
Is dat waarom je het topic opent?

Ik begrijp het namelijk niet. Wat is je probleem?
Probleem staat een beetje opgesomd een aantal posts hierboven.
Pluisi schreef:
20-12-2017 20:31
Waar is de smoezenlijst van vreemdgangers?
Mijn eerste gedachte.

Mijn tweede gedachte: die man gaat zijn vrouw echt niet voor iemand verlaten met wie hij het op een wc doet. Dit soort losers zien hun vrouw als een dame (die ook even fijn hun spullen strijkt) en willen dan graag een neukertje voor erbij.

Zelfs als hij gaat scheiden, zal hij waarschijnlijk een andere vrouw zoeken die hij niet associeert met wc-sex. Oneerlijk, omdat hij er zelf ook aan meedeed, maar helaas.
chihiro schreef:
20-12-2017 21:40
Dat is ook wel een beetje mijn angst, dat het uitkomt. Dat wil ik echt niet (zolang hij getrouwd is in ieder geval). Geen seks in de lift dus ;).
Zou trouwens wel hypocriet zijn als ik als slet wordt gezien en hij niet, maar dat is een ander verhaal.
Tja helaas kom je als man makkelijker weg met die dingen... stom maar waar!
Ik vind het ook niet eerlijk en hypocriet.
Maar ik zou het risico niet willen nemen dat ik carrièrekansen niet krijg vanwege mijn seksleven.
Mijn seksleven hou ik ver weg van mijn werk.
(even totaal off-topic maar ligt het aan mijn instellingen dat het aantal pagina's dat hij op de beginpagina aangeeft compleet niet overeenkomt met het aantal pagina's dat het topic aangeeft nadat ik het open geklikt hebt?)
Jij wil meer. Anders maakte je je niet druk om of hij wel of niet gelukkig is en wel of niet gaat scheiden.
Als jij hem echt alleen zou gebruiken, zou dat aan je reet roesten.
Paarsebloem schreef:
20-12-2017 22:06
Mijn eerste gedachte.

Mijn tweede gedachte: die man gaat zijn vrouw echt niet voor iemand verlaten met wie hij het op een wc doet. Dit soort losers zien hun vrouw als een dame (die ook even fijn hun spullen strijkt) en willen dan graag een neukertje voor erbij.

Zelfs als hij gaat scheiden, zal hij waarschijnlijk een andere vrouw zoeken die hij niet associeert met wc-sex. Oneerlijk, omdat hij er zelf ook aan meedeed, maar helaas.
Ook al iets dat door mijn hoofd is gegaan.
chihiro schreef:
20-12-2017 21:43
De post kwam op mij een beetje over alsof het triest is om als vrouw gewoon seks te hebben voor de seks (omdat ik me laat 'gebruiken'). Daar was ik het dus niet mee eens. (even los van het wel/niet getrouwd zijn).
Het ging er meer om dat hij het wel lekker makkelijk vindt, een vrouwtje thuis voor de kinderen?, de was?, het eten? en een vrouwtje buiten de deur voor de seks. Mooi geregeld.
Jempo schreef:
20-12-2017 22:08
Maar ik zou het risico niet willen nemen dat ik carrièrekansen niet krijg vanwege mijn seksleven.
We hebben veel mannelijke leidinggevende, wellicht biedt het juist wel kansen ;). (sorry, flauw)
Maar klinkt verstandig ja.
chihiro schreef:
20-12-2017 21:58
Daarentegen zou ik het wel balen vinden om geen seks meer met hem te hebben, want ik ben ook wel egoïstisch genoeg om het mezelf eigenlijk gewoon wel te gunnen.
Je zegt het zelf wel, dat is echt super egoïstisch van je.

Er zijn zat mannen die willen voldoen aan jouw seksuele voorkeuren. Begin een tinderprofiel zou ik zeggen.
Jempo schreef:
20-12-2017 22:08
Heb jij er trouwens nadelige gevolgen aan ondervonden dat je betrapt werd in de lift?
chihiro schreef:
20-12-2017 21:28
Ai, dat was wel echt een naaistreek dan van hem. Sterk van je dat je het hebt afgekapt, ondanks dat het je zoveel pijn deed. *insert knuffelsmiley die ik niet kan vinden*
Een naaistreek was het zeker, letterlijk en figuurlijk :$ heeft me veel tijd en moeite gekost om er overheen te komen. Ik zou niet willen dat jou ook zoiets overkomt :hug:

Maar alsnog is het een eigen keuze natuurlijk
chihiro schreef:
20-12-2017 22:13
Heb jij er trouwens nadelige gevolgen aan ondervonden dat je betrapt werd in de lift?
Ja helaas wel. Als ik ergens binnenkom voel ik dat er over mij geroddeld is.
Een collega waar ik goed mee omga heeft mij ook laten weten dat er over mij gepraat wordt en zich zorgen te maken over de nadelige gevolgen die dit op de lange termijn kan hebben voor mij.
Ik weet dat het zo is, ook al gaat het achter mijn rug om.
Het heeft echt iets gedaan met mijn imago.
En dan heb ik het over een simpele en schattig kusje, niet eens echt zoenen, maar het verhaal is natuurlijk zwaar uitvergroot (de man zelf voelde zich wel een echte kerel en heeft natuurlijk stoer lopen doen richting zijn andere collega's, denk maar niet dat mannen dit voor zichzelf houden). Mannen reageren anders op mij, werkelijk waar alsof ik wel lekker makkelijk ben.

Ik voel me seksueel gezien minder vrij nu. Als ik een date heb ben ik bang een collega tegen te komen en dat ze denken: Zie ze zit alweer achter een kerel aan.
Ik ben verder ook helemaal niet zo'n extreem seksueel mens, integendeel zelfs. Maar ik ben wel een hele gezellige sociale meid en al heel lang vrijgezel. Aannames zijn snel gemaakt.
Ben jij dan ook verliefd?

Het is zijn huwelijk dus zijn verantwoordelijkheid verder, maar ik zou niet in die positie willen zitten om dat het een collega is. Jij krijgt toch de schuld in het roddel circuit. En reken er niet op dat hij gaat scheiden.
Jempo schreef:
20-12-2017 22:10
Het ging er meer om dat hij het wel lekker makkelijk vindt, een vrouwtje thuis voor de kinderen?, de was?, het eten? en een vrouwtje buiten de deur voor de seks. Mooi geregeld.
Klinkt ergens wel ideaal moet ik zeggen :p. Maarja, ik ben geen man,
Goldielock schreef:
20-12-2017 22:18
Een naaistreek was het zeker, letterlijk en figuurlijk :$ heeft me veel tijd en moeite gekost om er overheen te komen. Ik zou niet willen dat jou ook zoiets overkomt :hug:

Maar alsnog is het een eigen keuze natuurlijk
Dat is lief :). Bedankt voor je waarschuwing en je verhaal.
Jempo schreef:
20-12-2017 22:23
Ja helaas wel. Als ik ergens binnenkom voel ik dat er over mij geroddeld is.
Een collega waar ik goed mee omga heeft mij ook laten weten dat er over mij gepraat wordt en zich zorgen te maken over de nadelige gevolgen die dit op de lange termijn kan hebben voor mij.
Ik weet dat het zo is, ook al gaat het achter mijn rug om.
Het heeft echt iets gedaan met mijn imago.
En dan heb ik het over een simpele en schattig kusje, niet eens echt zoenen, maar het verhaal is natuurlijk zwaar uitvergroot (de man zelf voelde zich wel een echte kerel en heeft natuurlijk stoer lopen doen richting zijn andere collega's, denk maar niet dat mannen dit voor zichzelf houden). Mannen reageren anders op mij, werkelijk waar alsof ik wel lekker makkelijk ben.

Ik voel me seksueel gezien minder vrij nu. Als ik een date heb ben ik bang een collega tegen te komen en dat ze denken: Zie ze zit alweer achter een kerel aan.
Wat stom zeg :(. En wat ontzettend flauw dat hij het zo uitvergroot heeft. Ik vind het echt naar voor je dat het zo gegaan is. En rot dat je je er nu minder vrij door voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven