Psz stoppen

21-12-2017 11:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet geholpen kunnen worden. Verdere discussie niet nodig.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-12-2017 15:59
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
95.55% gewijzigd
De ontwikkeling achterstand uit zich momenteel alleen nog in spraak.
Hoe bedreigen ze je dan?
Dat ze mijn ramen willen gaan inslaan. Ze hebben mijn man geslagen. Hier de politie bij betrokken en de woningbouw ingelicht. Alleen kan er weinig gedaan worden doordat de buurt zo is. Wij komen vanaf het platteland en wonen nu in een volksbuurt door omstandigheden
Angela90 schreef:
21-12-2017 14:23
Dat ze mijn ramen willen gaan inslaan. Ze hebben mijn man geslagen. Hier de politie bij betrokken en de woningbouw ingelicht. Alleen kan er weinig gedaan worden doordat de buurt zo is. Wij komen vanaf het platteland en wonen nu in een volksbuurt door omstandigheden
Waarom is er zo een actief contact met de oudercommissie?
Een oudercommissie is niet fysiek aanwezig op de peuterspeelzaal. Een oudercommissie van een peuterspeelzaal is een adviesorgaan wat advies heeft over het beleid en de uitvoering daarvan.

Of is het een peuterspeelzaal opgezet en gerund door ouders? Dan kan het anders zijn. Maar bij een peuterspeelzaal vanuit een op zichzelf staande organisatie dan is de oudercommissie/oudervereniging adviserend op het gebied van het beleid, het bemoeit zich verder niet met de kinderen, daar zijn de leidsters voor.
Bij de psz past de leiding zich aan aan de oudercommisie. Er is geregeld een ouder van de oudercommisie aanwezig. Gezien alle reactie die ik hier krijg haal ik mijn vraag weg. Het is niet helpend voor mijn situatie.
Angela90 schreef:
21-12-2017 14:23
Sorry maar ik kan niet geloven dat een ouderraad jou thuis komt bedreigen of jouw man in elkaar slaan.. dan doe je aangifte van mishandeling. Die neemt de politie op, ongeacht in welke wijk je woont.
En nee, dit is zo’n bizar verhaal. Dat zullen niet veel mensen meemaken.

Je kind is een peuter. Tot zijn vijfde niet leerplichtig. Mijn advies (mocht dit echt waar zijn): hou je kind lekker thuis en ga op een andere manier werken aan de achterstand. Geef hem liefde en aandacht, kijk naar de toekomst. En laat die psz achter je. Sterke!
Bedankt. We hebben de politie, sociaal wijkteam, woningbouw en consultatiebureau al ingelicht en om advies gevraagd. We zijn jammer genoeg in een verkeerde wijk gaan wonen. Hadden we bij het bezichtigen niet verwacht.
En die pedofielen dan? Vindt de oudercommissie dat wel ok?
Angela90 schreef:
21-12-2017 15:45
Bedankt. We hebben de politie, sociaal wijkteam, woningbouw en consultatiebureau al ingelicht en om advies gevraagd. We zijn jammer genoeg in een verkeerde wijk gaan wonen. Hadden we bij het bezichtigen niet verwacht.
Dat heeft helemaal niks met de wijk twee maken. Ook in slechte wijken, volkswijken of achterstands wijken. Zijn peuterspeelzalen die zich gewoon netjes aan de regels houden. Ik snap niet dat een ouderraad zich er zo mee bemoeit. Daarnaast.... wanneer en ouderraad je thuis komt bedreigen en je man in elkaar slaat zal zo'n peuterspeelzaal er wel iets mee moeten. De politie zal ongeacht welke wijk je woont hiervoor wel een aangifte opnemen.

Een psz wat je met een indicatie heen kan moet een goed aangeschreven psz zijn.

Ik vind het allemaal maar en raar verhaal.
Wat is jouw aandeel hierin? Waarom zouden ze je man slaan?

Verder zou ik zsm en andere psz zoeken. Jouw kind zit hier met een reden en heeft een indicatie. Niet naar de psz betekend straks een nog grotere achterstand op de basisschool dat wil je toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven