Creatief met Vief. Toon hier uw mooiste Viva banner

woensdag 13 december 2017 om 17:51

donderdag 21 december 2017 om 22:09
Over die van jou? Ja hoor! Moet ik wel even de lap aantrappen en dat doe ik morgen dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 21 december 2017 om 23:16

donderdag 21 december 2017 om 23:42
Dit is een leuk programmatje https://www141.lunapic.com/editor/ Bobby.
Moet je gewoon het een en ander uit proberen met je hunk, dan opslaan en ergens op een site uploaden.
Moet je gewoon het een en ander uit proberen met je hunk, dan opslaan en ergens op een site uploaden.

vrijdag 22 december 2017 om 00:06
Sla het plaatje van die Hunk op door met je rechtermuisknop te klikken op de afbeelding. Dan zet je die op je desktop.
Ga naar die website en dan zie je Edit a photo Browse. Klik op browse en dan pak je het plaatje net zoals je dat hier normaal doet bij je avatar bijvoorbeeld.
Dan zie je bovenaan allemaal mogelijkheden en klik je gewoon het een en ander aan en zie wat de mogelijkheden zijn.
Probeer het wel in Decemberse sferen te houden, al is het maar door er bijvoorbeeld Ave Maria in te zetten.
Dat kan onder het tapje Draw met Text Tool.
Als het nog onduidelijk is dan geef maar een gil, dan kan Enn me misschien verduidelijken
Ga naar die website en dan zie je Edit a photo Browse. Klik op browse en dan pak je het plaatje net zoals je dat hier normaal doet bij je avatar bijvoorbeeld.
Dan zie je bovenaan allemaal mogelijkheden en klik je gewoon het een en ander aan en zie wat de mogelijkheden zijn.
Probeer het wel in Decemberse sferen te houden, al is het maar door er bijvoorbeeld Ave Maria in te zetten.
Dat kan onder het tapje Draw met Text Tool.
Als het nog onduidelijk is dan geef maar een gil, dan kan Enn me misschien verduidelijken