Sertraline ervaringen?

15-12-2017 09:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door teveel stress ben ik weet teruggevallen in mijn ocd / angst.
Ik slikte 100mg sertraline en nu sinds een week 125.
Alles lijkt erger te worden.
Is dat normaal met 25mg?
Ik dacht dat zo weinig me geen bijwerkingen zouden geven, maar helaas.
Mijn hoofd kan niet stoppen met denken.
Ja ik ben onder controle van arts en psych.
Beiden geven aan om even oxazepam te slikken, maar dat vind ik heftig.
Doe t wel nu af en toe.
Was het erger worden van de ocd/angst ook de reden dat je 25mg omhoog bent gegaan? Ik denk dat bij omhoog gaan van de medicatie dezelfde wen-tijd nodig is als wanneer je net begint met medicatie; een week of 4-6
rosings schreef:
15-12-2017 09:47
Was het erger worden van de ocd/angst ook de reden dat je 25mg omhoog bent gegaan? Ik denk dat bij omhoog gaan van de medicatie dezelfde wen-tijd nodig is als wanneer je net begint met medicatie; een week of 4-6
Ja dat is de reden.
Het frustreert me enorm dat ik ondanks AD zulke terugvallen kan krijgen.
Dat snap ik, is ook niet leuk. Als je aan de nieuwe dosering gewend bent en je hebt nog steeds veel last van je klachten kan je evt een ander merk proberen? Nadeel is wel dat je dan weer eerst af moet bouwen en op moet bouwen en je niet weet of het dan beter wordt.

Sterkte! en neem de oxa als je het nodig hebt!
rosings schreef:
15-12-2017 11:59
Dat snap ik, is ook niet leuk. Als je aan de nieuwe dosering gewend bent en je hebt nog steeds veel last van je klachten kan je evt een ander merk proberen? Nadeel is wel dat je dan weer eerst af moet bouwen en op moet bouwen en je niet weet of het dan beter wordt.

Sterkte! en neem de oxa als je het nodig hebt!
Overstappen lijkt me helemáál vreselijk
Hee ninosz, ik heb ook sertralime gebruikt. Ben nu geswitcht naar een ander middel. Ik merkte van de ophoging van sertraline geen toename van klachten maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Bij mij deed het middel sowieso maar weinig. Veel sterkte!
Is dat switchen niet vreselijk?
En op hoeveel sertraline zat jij?
Up
Even overleggen met degene die het voorschrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven