Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Hmmm... ik heb alleen de ingehouden loonheffing en arbeidskorting ingevuld, de rest was niet van toepassing...

Ik zie wel wat ik terugkrijg.

Welterusten Tien!
Stil hier...

Computer gaat uit... het is koud dus lekker koese!! (oh nee, eerst nog Sophie op 3 kijken)

Morgen is m'n broertje jarig, hij wordt 25

Dan gaan we met z'n allen uit eten in Haarlem

Welterusten!
Even een snelle hallo! Ben net terug uit A'dam, was erg gezellig maar ben moe dus ga snel slapen want morgen moet er weer gewoon gewerkt worden.
Fijn dat het leuk was Drift!

Age, onverwachte aankopen zijn altijd het leukst, vind ik Maar je werkt er ook hard zat voor, toch, om een beetje geld uit te mogen geven zo nu en dan. Zag trouwens ergens een sushi-foto langskomen, zag er goed uit! Als de rijst lukt, kan ik het ook wel redelijk (ook californian rolls, die binnenstebuiten zeg maar, alleen wordt je matje daar zo ranzig van) maar aan van die blokjes met een garnaal er bovenop heb ik me nog niet gewaagd. Ben trouwens ook wel erg gek op nori, qua smaak, dus ik blijf de simpele met de nori aan de buitenkant eigenlijk het lekkerst vinden.

Tien, beterschap met je bronchitis! Naar lijkt me dat zeg

En Vinyl, asperges! Ik denk dat ik niet thuis eet morgen, maar de eerst volgende keer dat ik thuis eet, ga ik asperges maken. Te lekker gewoon.

Ik was even begonnen met de afgelopen dagen teruglezen, maar ik heb het opgegeven. Heb lekker uit kunnen slapen vandaag en redelijk relaxed gewerkt, maar ben stiekum wel hondsmoe. En wil morgen ook nog even wat dingen doen/regelen voordat ik weer in 't theater moet zijn, dus zo maar lekker m'n mandje in. Wel allemaal leuke dingen aan het doen en nog steeds giga veel aan het leren, en elke keer dat ik me weer dom en onhandig voel omdat ik dingen nog niet kan of weet, komt er wel weer iemand zeggen dat dat allemaal heel erg meevalt en dat het ook helemaal niet erg is als ik iets niet weet, dus dat is heel fijn.

Heb ik nog dingen gemist? Ik las iets over een 24-uursdate op 4 april?

He, en ik dacht dat ik heel slecht had gegeten vandaag (2 bananen, patatje speciaal (Erwt d'r schuld! Ik las het woord patatten, en toen dacht ik, jaaaah, patatten!) plak cake, glas wijn, dat soort dingen) kom ik op 1560 colarieen calorieën, valt echt mee. Pff, ik val om, ga pitten. Werk ze allemaal!

Moos.... jaja, schuif die schuld van de patatjes maar op mij af

*durft overigens serieus níet op de weegschaal te gaan staan na afgelopen weekend*

De werkweek is weer begonnen! Eerst even naar de huisarts (oogontsteking volgens mij nog stééds niet helemaal over) en dan door naar werk.

Tot later allemaal!
Peas on earth!
Jeetje Moosey, klinkt als een aantal bijzonder arbeidsintensieve dagen; na een maandje ben je vast zo mager als tante Sidonia

En je hebt niet zo heel veel gemist hoor, behalve dat we op 4 april zóveel dingen willen doen, dat past niet in een middagje! Vandaar, 24-uursdate...

Ik werd vanochtend wakker van een vogel die héél hard aan het zingen was. Kijk, dan voel ik me accuut beter. Het klonk een beetje zo, best wel relaxed!

Ben ik de enige bankhanger vandaag en is de rest aan het werk?
Hahaha, PodE, als de theorie van MdK klopt, zou ik me niet zo'n zorgen maken en gewoon die weegschaal opstappen!

Jaaaa en nu zie je wat je teweeg brengt met die smakelijke omschrijvingen van je eten
Hier inderdaad weer an die arbeit. Best een volle dag

En moet ook nog eens rond 4 uur weg.

Weegschaal gaf vanmorgen 97 kilo aan!!

Vandaag moet ik weer uit eten maar ik heb gezien dat ze daar (waar we naar toe gaan) gewoon ordinair hollandsche maaltijden hebben, biefstuk etc.Ook een brie-schnitzel... hmmm!! Maar ja, dat doen we maar niet

Bij ons was de rijst goed gelukt Moosey Dat komt vast door mijn supergoeie nieuwe sushi-boek

Ik werk weer verder, waarschijnlijk tot vanavond laat!
Dag meisjes! Even een zwaai vanaf mijn werk

De dag begon hier een beetje rommelig, het netwerk lag er vanmorgen een aantal uur uit. Reuze handig, ik kon nergens bij en wist dat ik een hoop mail had Plan op maandagochtend vaak mijn eerste uurtje voor het wegwerken van de weekendmail maar dat is dus mislukt.

Gelukkig doet alles het nu weer en kan ik gewoon aan het werk.

Gister in A'dam was heel gezellig. We wilden eigenlijk gaan winkelen maar vonden het een beetje druilerig weer en zijn toen op de Nieuwmarkt maar een kroeg ingedoken. Toen nog geprobeerd voor 5 uur in de Negen Straatjes te belanden voor wat leuke winkeltjes maar dat mislukte.

Resultaat was dat we opnieuw de kroeg ingingen en ik uiteindelijk veel te veel gedronken heb. Ook pas laat wat gegeten in een eetcafe waar alleen typische Amsterdammers zaten. Echt enorm gelachen...

Heb mijn telefonische speeddate zelfs ontmoet maar waar mijn vriendin me bij voorbaat al voor waarschuwde bleek helemaal waar... niet bepaald mijn type en ook nog eens kleiner dan ik ben.

Wel enorm aardige kerel dus mocht een van jullie nog interesse hebben in een Amsterdamse kunstenaar met leuke vrienden dan roep maar.

Was wel heel leuk en grappig om hem te zien na het telefoontje van vrijdagavond.

Tien, goed dat je thuis blijft! Je kunt nog jaren werken dus een dagje uitzieken nu is alleen maar gewoon slim!

Age, leuk onverwachts winkelen!

Moos, jij bent weer lekker druk maar ik vind uit jouw berichten altijd zo blijken dat je het enorm naar je zin hebt! En af en toe patat is gewoon heeeeeel lekker.

Erwt, fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben in Brugge!

MdK, die theorie van jou!

Ik ga weer even werken...
Age: goed bezig jij! En je ligt goed op schema voor een plek op het achterste bankje in de waterfiets, dat moge duidelijk zijn! En dat terwijl je best lekker gegeten hebt, het kán dus gewoon. Vanavond ook lekker eten weer, wat een leven heb jij toch...

Drift, klinkt als een lekkere zondagmiddagbesteding. Hoe ben je in vredesnaam thuis gekomen als je teveel gedronken hebt? Oh wacht.. openbaar vervoer natuurlijk

En wat een diepe teleurstelling moet het zijn geweest dat je telefoondate een soortement van pygmee bleek te zijn. *grijns*

Laat me er heeeeel even over nadenken... eh... nee, dankje!

Alhoewel ik moet zeggen dat ik wel weer toe ben aan een portie onversneden mannelijke aandacht. Even verdwijnen in een paar stoere mannenarmen, dat lijkt me wel wat

Al denk ik dat ik in mijn huidige outfit weinig gegadigden zal vinden

Zo, de eerste werkdag zit er weer op! Vandaag keurig gegeten, hopelijk vanavond niet teveel snaaizin. Merk dat ik écht meer snaaizin heb als ik meer gesnoept heb. Stom is dat eigenlijk.

Lijstje:

- ontbijt: banaan + yoghurt

- lunch: drie boterhammen met kaas, beker optimel

- avondeten: aardappels, rundervink, groente (zakje met broccoli, bloemkool en worteltjes).

- thee met koekjes.

Dus nu nog even m'n discipline behouden....
Peas on earth!
Zo gaat 'ie goed, zo gaat 'ie beter, daar gaat wéér een centimeter!

Gut, ik word er duidelijk niet leuker van, een dagje op de bank hangen... Ik vertik het om me in de kleren te hijsen, dus ga me vergrijpen aan een stapel boterhammen, kop opkikkersoep en een hand verlepte sla met komkommer. Tja, soms is het leven hard hoor
Ook in ben weer thuis en heb inmiddels ook al gegeten. Heb couscous gehad met brocolli, erwtjes, feta, pijnboompitjes en een beetje citroensap. Op zich smaakte het prima maar heel bijzonder was het niet.

Heb deze week vooral op mijn werk weer eens een drukke week. Het is mijn laatste reguliere werkweek. Aanstaande maandag begin ik voor 16 uur per week ergens anders in verband met mijn opleiding. Heb er veel zin in maar als ik me bedenk wat ik deze week eigenlijk nog zou willen doen om e.e.a. af te ronden Maar goed, ik probeer me maar te beseffen dat niet alles mogelijk is.

Wil vanavond eigenlijk nog even studeren maar ik ben ook best moe. Als ik gedronken heb slaap ik altijd nogal onrustig dus dat was afgelopen nacht ook weer eens zo

Erwt, je moet denk ik even afkicken van snaai en lekkers enzo.

Tien, voel je je wel wat beter na je dagje thuis?

En nog een rondedansje voor Age voor de 97!
Hoe herkenbaar Drift, maar ja, je kan geen ijzer met handen breken he! Wel spannend he, nieuwe job. Zie je het zitten om je uren bij je huidige werkgever zo terug te schroeven?

En ja, drank maakt meer kapot... hahaha, nee hoor, je hebt er wél een leuke avond mee gehad!

Voel me als ik stil blijf zitten echt prima, maar zodra ik een beetje inspanning pleeg, nah... Blijf op verzoek van mijn baas dus nog maar een dagje thuis. Vinnikniesoleuk, maar wellicht wel het beste.

En PodE, hoest met de snaaineigingen? Nog goed te onderdrukken? Wat mij altijd wel helpt is een pot thee te drinken. Geen kopje dus he, maar een pot. Moet je ook niet na 20 uur doen, anders loop je 's nachts af en aan naar het toilet, maar nu kan het nog wel.. En voor het slapen gaan een bakje kwark eten. Schijnt ook te helpen.
Feli aan Age. Ik ga zo sporten en heb Beef Shanghai (zo'n knorrpak) gegeten. Wel het zakje kruidenolie er uit gelaten, meer groente toegevoegd en het vet van de gehaktballen afgegoten. Tot later!
Smaakt het dan nog ergens naar, MdK?

Wat is het stil hier trouwens! Waar is iedereen?
Vertoont studie ontwijkend gedrag en doet meteen een goede daad door Tien bezig te houden

Ik vind het lastig mijn werk uit handen te geven en terug te gaan in uren. Gelukkig staat daar iets heel leuks tegenover dus dat helpt wel. Afgelopen week hebben we iemand aangenomen die een deel van mijn taken kan overnemen het komende half jaar dus ook dat scheelt. Ze is nog wel behoorlijk onervaren en kan me wel helpen alles een beetje op de rit te houden zodat ik over een half jaar geen enorme achterstand heb.

Ik ben van plan haar de 'makkelijke' taken enzo te laten doen, klinkt een beetje flauw maar ik heb toch wat meer vertrouwen in mezelf

En ik vind het slim dat je morgen nog een dagje thuis blijft. Snap dat het niet zo leuk is maar het is BETER! Misschien morgen overdag even de deur uit voor een frisse neus en verder gewoon rustig aan.

Werken kun je nog tot je 65e (of wie weet, als wij oud zijn tot ons 80e).

MdK, alweer naar de sportschool, goed zeg!
Ik heb verloren van de koekjes, dropballen én van een halve stroopwafel
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 februari 2009 @ 21:19:

Ik heb verloren van de koekjes, dropballen én van een halve stroopwafel Deden ze heel gemeen tegen je Erwt?

Ik heb verloren van de koekjes, dropballen én van een halve stroopwafel
quote:Drift schreef op 23 februari 2009 @ 21:18:

Vertoont studie ontwijkend gedrag en doet meteen een goede daad door Tien bezig te houden

Waarvan akte

En ik moet iets bekennen... heb me gewoon ingeschreven voor een les op de sportschool morgenavond. Kan altijd nog afbellen (zoals vandaag), maar ik heb het dus serieus in de planning staan. Dus. Zo. Dan. Frisse neus, ook een goed plan. De boodschappen marcheren hier helaas nog niet zelfstandig binnen, dus ik zie een mooie win-win situatie ontstaan

Ik heb verloren van de koekjes, dropballen én van een halve stroopwafel En wat hebben ze allemaal gedaan dat ze van jou konden winnen? Stiekem geoefend zeker, dit weekend!
Ja, het was een complot tegen mij. Ze hadden zich allemaal verzameld in het snoep-&koek-mandje toen ik in het weekend weg was en besloten héél hard naar mij te gaan roepen toen ik op de bank zat met een kopje thee

Help! Ik móet mijn discipline terugwinnen.... zucht...
Peas on earth!
Tien daarentegen is dus Goed Bezig!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 februari 2009 @ 21:42:

Ja, het was een complot tegen mij. Ze hadden zich allemaal verzameld in het snoep-&koek-mandje toen ik in het weekend weg was en besloten héél hard naar mij te gaan roepen toen ik op de bank zat met een kopje thee

Help! Ik móet mijn discipline terugwinnen.... zucht...

Nou, dat is ook wel uitzonderlijk onder de gordel van ze hoor! Helpt het als ik zeg dat je Ernstig solliciteert naar een plekje aan de trappers van de waterfiets?

P.S. ik geef je toch niet voor niks van die goede tips he?!

P.S.2 iedereen heeft wel eens een missertje hoor

P.S. 3 zélfs ik

P.S. 4 al kan ik me de laatste niet herinneren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven