Tomcat - Eerste drie mensen
zondag 7 januari 2018 om 14:03
Je lijkt ergens mee bezig dat voor langere tijd is, en de verborgen invloed daarop is dat je het misschien niet ziet maar dat je echt op de goede weg bent, blind vertrouwen en doorgaan , het is goed wat je doet in dat traject.
Er zit emotioneel iets vrij stevig, wat op zich een kracht is, een sterk gevoel of een steke emotie, maar helaas is dit nou netiets wat tegen je werkt in de huidige situatie.
In je omgeving lijkt alles wel ok, positief zelfs, er hangt tevredenheid, geluk, welvaart in je omgeving.
Waar je zelf mee bezig kunt is een behoorlijke energie op rationeel gebeid, je bent scherp van geest in deze fase en met logica zul je ver komen, door slim en rationeel te zijn kom je tot goede, logische oplossingen op het moment.
Als waarscijnlijke toekomst zie ik een positie waar je publiekelijk erkenning krijgt voor je prestaties, ik verwacht dat je een mooie nieuwe baan vind waar je het geweldig in gaat doen.
zondag 7 januari 2018 om 14:13
marginaal, maar het is een uitleg
Een verleden van voorzichtigheid, onveilig misschien, niet makkelijk om te weten wat je kan zeggen en wie je kan vertrouwen
In het heden net begonnen met het leren van hoe beter controle te hebben op je gevoel, emotie, omgeving, hoe zorgen dat alles in lijn is en ook op de juiste manier begrepen wordt door je omgeving.
Verborgen is een sterke invloed uit je verlden, erg nostalgisch, zaken uit het verleden brengen je troost en/of hulp.
Pgingen om meerdere zaken te vermengen gaat tegen je werken, daar loop je in vast, sommige zaken zijn simpelweg niet te combineren omdat ze elkaar teveel tegenwerken.
Er hangt een energie om je heen van inspiratie op creatief gebied en voor jou zelf is het advies om daar vollop gebruik van te maken, geniet van de kansen en omstandigheden die je nu ontvangt, veel van wat je nu doet voor jezelf zal zich enorm uitbetalen, veel energie om te creeren, ontavngen, groeien en bloeien, goede liefdevolle energie. In ocmbinatie met je omgeving vermoed ik toch iets van hobbies die je ontdekt of opnieuw oppakt, met name in het creatieve, en waar je veel voldoening en geluk uit kunt halen.
Voor de toekomst krijd ik dat je langzaam maar zeker de slechtere tijden achter je laat, je bent al onderweg maar het gaat misschien zo langzaam dat je het nu nog niet ziet.
zondag 7 januari 2018 om 14:19
tomcat schreef: ↑07-01-2018 14:03Je lijkt ergens mee bezig dat voor langere tijd is, en de verborgen invloed daarop is dat je het misschien niet ziet maar dat je echt op de goede weg bent, blind vertrouwen en doorgaan , het is goed wat je doet in dat traject.
Er zit emotioneel iets vrij stevig, wat op zich een kracht is, een sterk gevoel of een steke emotie, maar helaas is dit nou netiets wat tegen je werkt in de huidige situatie.
In je omgeving lijkt alles wel ok, positief zelfs, er hangt tevredenheid, geluk, welvaart in je omgeving.
Waar je zelf mee bezig kunt is een behoorlijke energie op rationeel gebeid, je bent scherp van geest in deze fase en met logica zul je ver komen, door slim en rationeel te zijn kom je tot goede, logische oplossingen op het moment.
Als waarscijnlijke toekomst zie ik een positie waar je publiekelijk erkenning krijgt voor je prestaties, ik verwacht dat je een mooie nieuwe baan vind waar je het geweldig in gaat doen.
Ik ben inderdaad aan een 2e spoor traject begonnen waar (voor mij) nog geen duidelijkheid is wat dat op gaat leveren/wat daar uit gaat komen (maar inderdaad, met zo veel mogelijk vertrouwen dit traject afmaken).
Ook het stukje over emotie herken ik (helaas) en dat ik rationeel ben/scherp van geest en logisch denkt klopt ook helemaal.
En nu dus hopen (of er op vertrouwen) dat het laatste deel van je voorspelling ook klopt.
Dank je wel!
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 7 januari 2018 om 14:22
In het verleden nieuwe paden gekozen en in het heden lijkt het eigenlijk alsof je de boel een beetje de boel laat..je kan niks dus doe je ook maar niks? Er hangt veel energie van achterover hangen en geen actie meer nemen. Daarachter verscholen ligt wel ook een innerlijke activiteit van leren, praktische manieren vinden om te zorgen voor een beter innerlijk leven..manieren vinden, mogelijk spiritueel, om beter te functioneren in de situatie en zelfs anderen te gaan helpen hiermee.
Ik krijg gezinsgeluk als obstakel, is dat waarom je er niet uit kan? gaat dat om het geluk van anderen in het gezin waar jij verantwoordelijk voor bent?
De omgeving geeft daan dat ieder zijn eerlijke deel krijgt, alle beloning is marktconform naar inspanning en waarde, dat klinkt erg zakelijk maar gaat ook binnen relaties op natuurlijk, je ontvangt wat je mag verwachten.
Voor jou zelf hangt er iets van misschien jezlef iets zieliger vinden dan echt feitelijk correct is, misschien zie je de tijdelijkheid niet, misschien schat je sommige zaken zwaarder in, het voelt voor jou erger en uitzichtlozer dan het daadwerkelijk is.
Voor de toekomst kan het 2 kanten op, er gaat zoiezo sprake zijn van zaken die niet helemaal zijn wat ze lijken, of je gaat dingen echt anders zien, mooier, dan dat ze zijn of je gaat zelf bewust zaken doen die verborgen zijn..dit is niet per sé negatief, soms is het beter om dingen voor jezelf te houden.
Veel geluk!
zondag 7 januari 2018 om 14:35
Dankjewel. Ik herken wat je schrijft; in het verleden was ik eerder uit deze situatie gestapt, maar op dit moment leun ik inderdaad achterover en laat ik de boel de boel zijn. Heel bijzonder dat je spiritueel en anderen helpen hier uit kunt halen, dit klopt helemaal. Jouw post laat me wel inzien dat ik inderdaad de tijdelijkheid niet zie en de uitzichtloosheid die ik voel is waarschijnlijk overdreven.tomcat schreef: ↑07-01-2018 14:22In het verleden nieuwe paden gekozen en in het heden lijkt het eigenlijk alsof je de boel een beetje de boel laat..je kan niks dus doe je ook maar niks? Er hangt veel energie van achterover hangen en geen actie meer nemen. Daarachter verscholen ligt wel ook een innerlijke activiteit van leren, praktische manieren vinden om te zorgen voor een beter innerlijk leven..manieren vinden, mogelijk spiritueel, om beter te functioneren in de situatie en zelfs anderen te gaan helpen hiermee.
Ik krijg gezinsgeluk als obstakel, is dat waarom je er niet uit kan? gaat dat om het geluk van anderen in het gezin waar jij verantwoordelijk voor bent?
De omgeving geeft daan dat ieder zijn eerlijke deel krijgt, alle beloning is marktconform naar inspanning en waarde, dat klinkt erg zakelijk maar gaat ook binnen relaties op natuurlijk, je ontvangt wat je mag verwachten.
Voor jou zelf hangt er iets van misschien jezlef iets zieliger vinden dan echt feitelijk correct is, misschien zie je de tijdelijkheid niet, misschien schat je sommige zaken zwaarder in, het voelt voor jou erger en uitzichtlozer dan het daadwerkelijk is.
Voor de toekomst kan het 2 kanten op, er gaat zoiezo sprake zijn van zaken die niet helemaal zijn wat ze lijken, of je gaat dingen echt anders zien, mooier, dan dat ze zijn of je gaat zelf bewust zaken doen die verborgen zijn..dit is niet per sé negatief, soms is het beter om dingen voor jezelf te houden.
Veel geluk!
Gezinsgeluk is zeker een obstakel en dit gaat hand in hand met het in stand houden van de giftige situatie mbt relatie.
Ik sluit me verder aan bij het krijgen wat je verdient of verwacht, hoe moeilijk ook...
Het klinkt alsof ik mezelf een schop onder mijn kont moet geven en de moeilijkheden moet aangaan en vertrouwen op mijn kracht. Voor de toekomst klinkt het een beetje eng, ik heb er geen concreet beeld bij maar zoals jij aangeeft hoeft dit niet perse negatief te zijn, hier probeer ik op te vertrouwen. Dankjewel voor de legging, ik hoop dat ik het een beetje heb begrepen...
zondag 7 januari 2018 om 15:13
Dank je Tomcat.tomcat schreef: ↑07-01-2018 14:13marginaal, maar het is een uitleg
Een verleden van voorzichtigheid, onveilig misschien, niet makkelijk om te weten wat je kan zeggen en wie je kan vertrouwen
In het heden net begonnen met het leren van hoe beter controle te hebben op je gevoel, emotie, omgeving, hoe zorgen dat alles in lijn is en ook op de juiste manier begrepen wordt door je omgeving.
Verborgen is een sterke invloed uit je verlden, erg nostalgisch, zaken uit het verleden brengen je troost en/of hulp.
Pgingen om meerdere zaken te vermengen gaat tegen je werken, daar loop je in vast, sommige zaken zijn simpelweg niet te combineren omdat ze elkaar teveel tegenwerken.
Er hangt een energie om je heen van inspiratie op creatief gebied en voor jou zelf is het advies om daar vollop gebruik van te maken, geniet van de kansen en omstandigheden die je nu ontvangt, veel van wat je nu doet voor jezelf zal zich enorm uitbetalen, veel energie om te creeren, ontavngen, groeien en bloeien, goede liefdevolle energie. In ocmbinatie met je omgeving vermoed ik toch iets van hobbies die je ontdekt of opnieuw oppakt, met name in het creatieve, en waar je veel voldoening en geluk uit kunt halen.
Voor de toekomst krijd ik dat je langzaam maar zeker de slechtere tijden achter je laat, je bent al onderweg maar het gaat misschien zo langzaam dat je het nu nog niet ziet.
Summier is my middle name
Hierbij mijn feed back.
Ik herken wel de struggles vanuit mijn verleden, dat ging me inderdaad de laatste tijd heel goed af. Mijn privé en liefde, gezin bloeit als nooit tevoren. Ben in sync met mijn innerlijk betreft de thuissituatie.
Ik sta erg zelfverzekerd in het zakelijk leven. Het werk op zich gaat me makkelijk af maar de drang om iedereen de hand boven het hoofd te houden en veel ruimte te geven om een team bijeen te willen houden en dit te doen door alles op mijn eigen schouders te nemen en het welzijn van anderen boven mijn eigen welzijn plaatsen, daar gaat het nu mis. Een medische situatie die emotioneel behoorlijk heftig was heeft ingehakt in combinatie met de onverminderde werkdruk heeft voor een burn out gezorgd.
Het creatieve herken ik (nog) niet. Er zit wel iets in mijn gedachte maar dat is bijna onhaalbaar daarom wil ik daar niet te veel mee bezig zijn. Het blijft bij erover mijmeren.
Het is heel dubbel, ik ben geestelijk sterk maar ook labiel tegelijk. In mijn hoofd snap ik het prima maar ik reageer lichamelijk anders. Paniekerig, kortademigheid, stress.
Ik weet wel dat dit iets tijdelijks is en dat ook dit voorbij gaat.
Door rust te nemen en alle reserves weer aan te vullen hoop ik dat ik binnenkort weer kan doen wat ik wil. Wat ik wil dat is nog een groot leeg vlak. In ieder geval wil ik niet terug naar een situatie waarin ik alleenmaar geef zonder te ontvangen. Hoe ik dat precies ga inrichten is mijn grote vraag.
Dus, creatief ... Ik sta ervoor open en zal goed opletten.
Bedankt voor je reading, hopelijk kan je wat met de feed back.