Tomcat - eerste drie mensen
zondag 14 januari 2018 om 10:27
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 10:58
35.06% gewijzigd
zondag 14 januari 2018 om 10:31
zondag 14 januari 2018 om 10:31
Tomcat: even wat verdere uitleg:
Er is een leuke baan (tenminste, dat lijkt zo), maar we zouden moeten verhuizen naar een ander land en onze bijna pubers van school moeten halen om naar een andere buitenlandse school te brengen. Daarbij gaat het om een project van anderhalf jaar, maar dat zou bij welbevinden verlengd kunnen worden.
Desalniettemin: is de baan in de praktijk net zo goed als hij op papier lijkt?
Er is een leuke baan (tenminste, dat lijkt zo), maar we zouden moeten verhuizen naar een ander land en onze bijna pubers van school moeten halen om naar een andere buitenlandse school te brengen. Daarbij gaat het om een project van anderhalf jaar, maar dat zou bij welbevinden verlengd kunnen worden.
zondag 14 januari 2018 om 10:34
Ik krijg inzet voor een strijd in het verleden, de strijd lijkt wel gewonnen en lijkt ook wel nuttig en vruchten af te werpen in het heden.yourlocalhero schreef: ↑14-01-2018 10:29Goedemorgen Tomcat.
Ik wil graag weten of ik in mijn psyche snel verbetering ga zien?
Burnout met angstklachten en vermoeidheid als grootste issue..ik baal zo van de situatie.![]()
Als verbrogen invloed ligt er waardering voor jou, wat je hebt gedaan en geleerd wordt gezien en erkend.
Een obstakel wordt gevormd door een energie van doorgroeien, uitbreiden, groter maken, dat is op dit moment geen positieve invloed.
In je omgeving lijkt iemand te zijn die je kan helpen met advies, vooral op praktisch, gebied, iemand die wijsheid kan delen met je.
De actie die jou wordt anbevolen is om ook in die lijn bezig te zijn, overdracht van wijsheid en ervaring aan iemand die daarna het stokje op kan pakken en zijn/haar pad kan gaan zoeken. Het kan zijn dat jij overdraagt, kan ook zijn dat iemand aan jou overdraagt.
De toekomst geeft leren in groepsverband aan, samen met een groep leren en ontdekken maar tegelijk ook een competitie in die groep.
Hoop dat je hier iets aan hebt
zondag 14 januari 2018 om 10:36
heb ik je hier niet al een keer antwoord op gegeven?Mejuffrouwmuis schreef: ↑14-01-2018 10:31Tomcat: even wat verdere uitleg:
komt erg bekend voor..
zondag 14 januari 2018 om 10:38
tomcat schreef: ↑14-01-2018 10:34Ik krijg inzet voor een strijd in het verleden, de strijd lijkt wel gewonnen en lijkt ook wel nuttig en vruchten af te werpen in het heden.
Als verbrogen invloed ligt er waardering voor jou, wat je hebt gedaan en geleerd wordt gezien en erkend.
Een obstakel wordt gevormd door een energie van doorgroeien, uitbreiden, groter maken, dat is op dit moment geen positieve invloed.
In je omgeving lijkt iemand te zijn die je kan helpen met advies, vooral op praktisch, gebied, iemand die wijsheid kan delen met je.
De actie die jou wordt anbevolen is om ook in die lijn bezig te zijn, overdracht van wijsheid en ervaring aan iemand die daarna het stokje op kan pakken en zijn/haar pad kan gaan zoeken. Het kan zijn dat jij overdraagt, kan ook zijn dat iemand aan jou overdraagt.
De toekomst geeft leren in groepsverband aan, samen met een groep leren en ontdekken maar tegelijk ook een competitie in die groep.
Hoop dat je hier iets aan hebt
Heel erg bedankt..het laatste stuk is meteen een mooi uitgedrukt stuk. Ik start wanneer de mogelijkheid is met groepstherapie
De strijd is inderdaad met een stukje verleden welke nu geen nut dient meer althans hoe ik coop met het leven. En ik heb die drang inderdaad!
Hier kan ik zeker iets mee
zondag 14 januari 2018 om 10:42
Niet op deze! Deze baan is van de week uit de lucht komen vallen en toevallig op ons pad gekomen. Het klinkt aantrekkelijk, maar is het dat ook? Daarnaast zou ik in het betreffende land ook een, wederom op papier, aantrekkelijke baan kunnen krijgen.
Die van de vorige keer is afgeketst op precies wat jij schreef: de tijd was nog niet rijp. Man had het idee dat hij nog teveel know-how mistte en de voorwaarden waren niet je-dat.
zondag 14 januari 2018 om 10:43
In het verleden ligt een keuze waar een tijd tegen aan is gehikt, wel weten dat een beslissing genomen moet worden maar het toch erg moeilijk vinden om dat te doen.
IN het heden is het zaak om negatieve zaken achter je te laten, gedane zaken.
Verborgen ligt het einde van een cyclus die bereikt is, het is tijd voor een nieuw begin, deze invloed is vooral psychisch/spiritueel en niet zozeer werkgericht. Een volgende stap in je ontwikkeling, inzicht, wat je blij maakt.
Als obstakel ligt er de harmonie met de omgeving, de balans moet gehouden worden en elke actie heeft een logische reactie, dat is op dit moment een gegeven dat tegenwerkt.
Uit de omgeving komt overdracht van kennis en wijsheid naar voren, als het ware een oude wijze persoon die een jongeling kennis meegeeft om van te profiteren op zijn/haar eigen pad.
Als actie krijg ik dat je voorbereid moet zijn op tegenslagen, de voorbereiding zal ervoor zorgen dat je er doorheen komt. Bedenk dus goed weke reserves je moet hebben of wat je gaat doen in wat-als scenaio's zodat een tegenvaller je niet uit het veld slaat.
De toekomst wijst op een persoon die in sociale kringen advies geeft over zakelijke aangelegenheden. iemand met kennis van zaken die geniet van sociale bijeenkomsten en het als ontspanning ervaart om mensen van advies te voorzien.
zondag 14 januari 2018 om 10:51
Ik denk het wel ja.Isabella2016 schreef: ↑14-01-2018 10:29Mijn partner en ik latten al een tijd ivm onze gezondheid. Gaat het dit jaar de goede kant op qua gezondheid en gaan we weer samenwonen?
In het verleden is geinvesteerd en dat heeft zich rijkelijk uitbetaald, in het heden lijkt er wel iets met formele stukken of zaken te spelen, iets juridisch of contracten of eigendomspapieren of aanstelling.Er ligt een verborgen invloed van een groepsverband, meerdere mensen die hetzelfde nastreven.
Een obstakel is op dit moment de balans, de logische en rechtvaardige balans werkt tegen hetgeen jullie willen op dit moment.
De omgeving bied wel harmonie en natuurlijk evenwicht aan, je gaat beter in staat zijn om te doen wat je wilt mits je daarbij het besef houdt dat er een natuurlijk gevolg aan hangt. simpel gesteld, als je laat naar bed gaat ben je in de ochtend moe..je kan laat naar bed maar accepteer dan ook de consequentie, binnen die perken lijk je je vrij goed te kunnen doen wat je wilt.
Actief kan je je in gaan zetten voor het samenwonen en dan met name ook even naar de materiele en financiele kant kijken..is de boel al op orde om samen te wonen?
De toekomst geeft overvloed, vruchtbaarheid, geluk, waarschijnlijk het samenwonen dat je graag wilt.
Veel geluk!
zondag 14 januari 2018 om 10:58
tomcat schreef: ↑14-01-2018 10:43In het verleden ligt een keuze waar een tijd tegen aan is gehikt, wel weten dat een beslissing genomen moet worden maar het toch erg moeilijk vinden om dat te doen.
IN het heden is het zaak om negatieve zaken achter je te laten, gedane zaken.
Oeh! Raak! We hebben inderdaad een tijd tegen een bepaalde beslissing op werkgebied aangehikt en uiteindelijk toch de knoop doorgehakt. Man is er prima mee, maar ik heb soms (vaak) wel eens spijt.
Verborgen ligt het einde van een cyclus die bereikt is, het is tijd voor een nieuw begin, deze invloed is vooral psychisch/spiritueel en niet zozeer werkgericht. Een volgende stap in je ontwikkeling, inzicht, wat je blij maakt.
Als obstakel ligt er de harmonie met de omgeving, de balans moet gehouden worden en elke actie heeft een logische reactie, dat is op dit moment een gegeven dat tegenwerkt.
Weer raak! Beiden zijn we bezig om ons naast ons werk te ontwikkelen en momenteel hebben we thuis een goede balans. Deze baan die om de hoek is komen kijken heeft het gevolg dat er verhuisd moet worden. Een van onze kinderen barst al in tranen uit bij het idee en hij heeft ook de meeste moeite met veranderingen.
Uit de omgeving komt overdracht van kennis en wijsheid naar voren, als het ware een oude wijze persoon die een jongeling kennis meegeeft om van te profiteren op zijn/haar eigen pad.
Hier moet ik even over nadenken. Wellicht kan mijn man hier iets mee.
Als actie krijg ik dat je voorbereid moet zijn op tegenslagen, de voorbereiding zal ervoor zorgen dat je er doorheen komt. Bedenk dus goed weke reserves je moet hebben of wat je gaat doen in wat-als scenaio's zodat een tegenvaller je niet uit het veld slaat.
Ook hier gaan we over nadenken. Nu ben ik sowieso erg van de wat-als-scenario's, dus dat komt wel goed.
De toekomst wijst op een persoon die in sociale kringen advies geeft over zakelijke aangelegenheden. iemand met kennis van zaken die geniet van sociale bijeenkomsten en het als ontspanning ervaart om mensen van advies te voorzien.
Gompie. Dit zet me even tot nadenken.
zondag 14 januari 2018 om 11:05
Super bedankt. Het is ontzettend herkenbaar en hetvklinkt erg positief!tomcat schreef: ↑14-01-2018 10:51Ik denk het wel ja.
In het verleden is geinvesteerd en dat heeft zich rijkelijk uitbetaald, in het heden lijkt er wel iets met formele stukken of zaken te spelen, iets juridisch of contracten of eigendomspapieren of aanstelling.Er ligt een verborgen invloed van een groepsverband, meerdere mensen die hetzelfde nastreven.
Een obstakel is op dit moment de balans, de logische en rechtvaardige balans werkt tegen hetgeen jullie willen op dit moment.
De omgeving bied wel harmonie en natuurlijk evenwicht aan, je gaat beter in staat zijn om te doen wat je wilt mits je daarbij het besef houdt dat er een natuurlijk gevolg aan hangt. simpel gesteld, als je laat naar bed gaat ben je in de ochtend moe..je kan laat naar bed maar accepteer dan ook de consequentie, binnen die perken lijk je je vrij goed te kunnen doen wat je wilt.
Actief kan je je in gaan zetten voor het samenwonen en dan met name ook even naar de materiele en financiele kant kijken..is de boel al op orde om samen te wonen?
De toekomst geeft overvloed, vruchtbaarheid, geluk, waarschijnlijk het samenwonen dat je graag wilt.
Veel geluk!
Het formele stuk klopt helemaal. Mijn partner is bezig met grond, huis ed. En er zijn buren die erg moeilijk doen en alles willen tegenwerken. En wellicht ook graag zelf willen doen wat hij van plan is.
Qua balans klopt ie ook helemaal. Het is chronisch dus het is voor alle2 een soort van constant gevecht om balans te houden in energie. Hij heeft daar nog meer moeite mee dan ik.
En het laatste herken ik ook wel omdat het ontzettend de vraag is waar we gaan wonen (materieel?) En wie deze keer de stap zet om te verhuizen naar de woonplaats vd ander.
En de laatste zin is natuurlijk geweldig! Nogmaals dank!