Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Tien, wat gaat er gebeuren/is er gebeurd met je blonde manen?? Niet rigoreus' hoop ik?

Ben net op de weegschaal gaan staan en nog hetzelfde gewicht als toen ik hier begon (+200 gram) .. grrr.... Ik moet wat harder mijn best doen vanaf volgende week.

Ga zo maar eens boodschapjes doen bij drogist en AH. Dan vanmiddag bijkletsen met zusje en vanavond de "restjes" chinees opeten!

Fijne dag allemaal!
Kapper heeft ze weer mooi in model gefohnd, na het betere knip- en verfwerk. Ziet er weer prima uit! En nee, ze blijven lang hoor, die manen van mij. Da's jarenlang vlijtig spaarwerk!

Helaas hier weer dreunende hoofdpijn, maar ik denk dat ik deze keer mijn hormonen de schuld mag geven. Soms zou ik bést wel een jongetje willen zijn. Zucht...

Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik zou een weekendje gaan stappen, maar helaas zijn vriendin en ik allebei ziek, dus hebben we de boel afgeblazen. Dus voor mij geen spannende plannen!

Even een snel berichtje want ben er zo weer vandoor.

Heb gisteren een erg gezellige avond gehad maar wel een beetje te veel gedronken omdat vriendin en ik nog 'even' een drankje gingen drinken in de stad. Anyway, te laat in bed met beetje alcohol te veel dus nu een beetje brakjes want ik slaap altijd zo onrustig als ik alcohol op heb.

Zometeen richting station om beste vriendinnetje op te halen. Zij komt lekker hierheen en blijft gezellig slapen En ik heb er zin in! We balen er altijd van dat we tegenwoordig een uur bij elkaar vandaan wonen. Is toch heel anders dan bij elkaar in huis (zoals het bijna 5 jaar geweest is) of in dezelfde stad. Dan kun je veel makkelijker even bij elkaar langs. We gaan even door de stad wandelen en vanavond lekker op de bank hangen met hapjes en een wijntje.

Age, wat fijn dat je vriendin weer terug komt! En wat ziet dat stoeltje er leuk uit.

Tien, fijn dat je dag werken gisteren goed ging en mooi dat je kapsel er weer op en top uitziet. Jammer dat stappen er niet in zit maar wel verstandig van jullie om dan toch maar niet te gaan.

Vinyl, leuk dat je avond gezellig was en reuzegoed dat je de wijntjes hebt laten staan! Fijn dat er wat grammetjes af zijn en natuurlijk zijn die er over een paar dagen nog steeds af.

Erwt ook weer goed bezig!

Flora, balen dat aan de voorhoofdsholte onsteking niet echt wat te doen is!

Ik meld me waarschijnlijk pas morgen weer. Zo ongezellig om te gaan forummen terwijl vriendinnetje hier is, toch?
Heej Tien, balen dat jullie allebei ziek zijn. Gaan jullie wel samen ziek zijn vanavond, of blijf je gewoon thuis?

Drift ook lekker bezig dus!

Gezellig dat je beste vriendin komt! Leuk!

Flora, ai... +200 . Meerrrrrr discipline dus!

*zegt zij, die zich nu een week zó volgevreten heeft dat de weegschaal wel méér dan +200 was*

Ik heb vanavond een eet- en stapdeet met m'n kookclub. De vorige keer was ik ziek, had me er nu wel op verheugd, maar moet eerlijk zeggen... dat ik me niet zo lekker voel. Heb het koud, hoofdpijn, en voel me een beetje raar. Bah. Zie er ook raar wit uit. Grmpfff...

Even poetsen, en hopen dat ik me zo dadelijk beter voel.
Peas on earth!
He Drift, ik ken dat soort gezellige avondjes in de kroeg.... Die zijn ook meestal het gezelligst als je besluit nog "even" de kroeg in te duiken. Komt denk ik omdat je dan geen verwachtingen hebt... Ik kan beter geen alcohol drinken of heel veel. Als ik een "paar" drink slaap ik ook vaak onrustig, vreemd....

PodE, leuk een eetclub. Wat houdt dat precies in? Koken jullie dan om de beurt of juist samen? Een soort smaken verschillen alleen dan anders? Klinkt gezellig in elk geval.

En tja, +200... hahaha... Als ik volgende week weer in mijn normale ritme ga en wat erbij beweeg, moet er toch aan het einde van de week wel wat af zijn!
anoniem_80628 wijzigde dit bericht op 28-02-2009 15:12
Reden: beter lezen voortaan!
% gewijzigd
Herkenbaar inderdaad: onrustig slapen met alcohol. Onder andere omdat ik dan 89745 keer moet plassen 's nachts

Kookclubje is ontstaan door een oproepje van iemand uit mijn regio op het prikbord hier. Omdat ik nog niet lang in deze regio woon(de) en graag mensen wilde leren kennen, heb ik erop gereageerd. We spreken inmiddels maandelijks af. De ene keer gaan we met z'n allen uit eten, en de andere keren eten we (roulerend) bij iemand thuis. We hebben bijvoorbeeld een keer allemaal iets tapas-achtigs meegebracht, in december een kerstdiner gemaakt (met z'n drieën koken en met z'n zessen eten), en zo afwisselend steeds van alles. Is erg leuk!
Peas on earth!
Haai

Had gehoopt dat ik vandaag even fatsoenlijk kon bijlezen en reageren, maar na even uitslapen en krantje lezen en wat werkdingen regelen moet ik over vijf minuten alweer weg om, jawel, te gaan werken. Wel veel zin, gister met een clubje gewerkt waar ik al wat mensen half van kende en die geen eigen technicus bij zich hadden, dus moet ik de voorstelling 'draaien' (op tijd op de goede knopjes drukken dus) en 't zijn én bijzonder leuke mensen, én een bijzonder leuke voorstelling, dus da's helemaal leuk. (hehe, da's wel veel leuk in 1 zin)

Vanaf woensdag wordt het weer wat rustiger, geloof ik, hoewel ik dan wel veel in te halen heb voor m'n andere klussen.

Qua eten even iets minder, heb gister een zak chips gekocht! Die is nu half op, ga de rest zo maar weggooien, want da's natuurlijk niks. Ben nog wel braaf aan het lopen overal heen, dus hopen dat ik gelijk blijf dan maar..

Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, knuffels voor de zieken die ik her en der voorbij zag komen en tot gauw!
Hello hello

Roerige dag gehad. Vanmorgen naar de kapper geweest en de kapper zei na het knippen: "wat een waanzinnig haar" Whoehoe! Ik had echt sprookjeshaar volgens hem, net als Rapunzel.

En raad eens wat mijn favoriete sprookje is!!

M'n haar is al best wel lang, en heeft een 'gouden' kleur.

Leuk compliment toch? Hij raadde me wel aan om wat high lights erdoor te doen, omdat het verschil tussen de punten en bovenop dan minder groot wordt. Dus ik heb direct high light-verf gehaald bij Etos.

Vriendin is ook goed aangekomen, ze is afschuwelijk bruin! Erg gemeen!

Daarna heb ik met 2 vriendinnen nog een wijntje twee wijntjes gedronken in de stad. Was erg gezellig, maar toch werd ik er wat somber van. Ze hebben allebei een vriend en dus genoeg gespreksstof. En ja, ik kon natuurlijk niet echt meepraten

Nu heerlijk op de bank met Louis Theroux op Ned3.

Heb wel gezondigd vandaag: een pizza gehaald bij de AH. Ik wilde eigenlijk voor de Ristorante Light-pizza gaan maar die hadden ze daar niet. Dus maar een verse geitenkaaspizza gehaald, die was 580 kcal. Redelijk ok dus. En heb er nog wat rauwkost bij gegeten, en extra rucola op de pizza gedaan.

Ik ga zo even reageren, nu eerst Louis kijken. Spannende aflevering, hij is in een bordeel.
Zo, dat was weer een goeie aflevering.

Heb daarna meteen even visitekaartjes gemaakt en geüpload bij de drukker. Stond ook al heeeeel lang op m'n lijstje.

Gezellig dat je beste vriendin komt Drift. Ik herken het wel, mijn allerbeste vriendin zie ik erg weinig. We waren eerst huisgenootjes. Zij woont nu in Leeuwarden en heeft (ongepland maar wel zeer gewenst) een kind. Daarnaast een baan en ook nog een eigen bedrijf met haar vriend. Druk druk druk... Als ik tijd heb heeft zijn geen tijd en andersom Maar als we elkaar spreken of zien dan is het wel altijd goed.

Oei Moos, een zak chips. Weggooien is inderdaad het beste.

Maar verder ben je erg goed bezig!!

Hoe was je avond Erwt? Wat ontzettend leuk zo'n eetclubje!

Tientje ook naar de kapper geweest dus. Laat je het altijd bij de kapper verven? Dat doe ik altijd thuis, kapper is me al duur genoeg (Kinki Kapper: ¤ 40,- voor knippen) Oh nee, belangrijkste reden is dat ik dierproefvrije producten gebruik, en dat doen ze bij de kapperT niet. En zo'n pakje van de Etos is way goedkoper

Chinees werkt niet zo goed samen met de weegschaal Flora

Was het gezellig met je zusje vanmiddag?

Oh ja, ik heb vanmiddag m'n burgerplicht vervuld.

Ik had m'n fiets bij A'dam CS staan, in de stalling waar die altijd staat. Vanmorgen zag ik al een kapot kettingslot + normaal slot liggen. Ai! En vanmiddag stonden twee mannen een andere fiets los te zagen. Dus ik vraag nog heel stoer: "is dat jouw fiets" "Tuurlijk" zei die ene man en zwaaide met een papiertje. "dit is het bewijs"

Ik ben weggefietst maar het zat me toch niet lekker. Wat nou als iemand mijn fiets staat los te zagen en iemand anders ziet het?

Dus ik heb de politie gebeld en een melding gedaan. Ze gingen er meteen naar toe.

Ben nu wel benieuwd of ze echt een fiets aan het jatten waren of dat het wél de fiets was van 1 van de mannen.
Heb trouwens best een slecht lijstje vandaag:

Flakes/melk

snelle jelle reep

Tostini gegrilde kip (Hema) met ei, bacon, kip en rucola.

1 paprikachipje

3 mini kaassouffleetjes

1 geitenkaaspizza en rauwkost

kwart pide met olijfolie en zeezout

Glas water bij kapper

1 white cafe mocca van Starbucks (zonder slagroom, dat dan weer wel )

1 flesje snapple

2 witte wijn

2 grote glazen water
oooh, wat ben ik blij dat Starbucks verder weg zit.

Op vakantie haal ik elke dag een Caramel Frappuccino! Jummie!

(maar ja, dan beweeg ik ook de hele dag, dan mag het)
Ik heb vandaag ook heel Schiphol over gelopen. Op hakken!! Dat zijn pluspunten toch?
Dan heb je je Starbucks zonde al terugverdiend hoor!

Ik ga slapen, moe moe moe! (hopen dat ik nu wel eens 8 uur ga slapen... of langer natuurlijk!!)

Welterusten!
Nog even snel (voor het slapen)...

Goeie daad Age, wel jammer dat je het resultaat van zo'n actie moeilijk kan checken. Maar beter dan niks doen!

PodE: klinkt gezellig de eetclub.. Hopelijk geen taferelen a la het boek van mevr. S. Noort Ze heeft een nieuwe titel uit. Ben ik wel benieuwd naar.

Op mijn lijstje van vandaag hoef ik niet trots te zijn:

- drie plakken ontbijtkoek;

- 2 bakken koffie

- stroopwafel - in hartjesvorm (getracteerd door zusje)

- Chinees, tjaptjoy en indische rundvlees;

- ik gok 8 toastjes (kleintjes) met filet americain....

- En veel thee en water...

Vanaf maandag echt gezond!

Lekker slapen allemaal....
Ik ben vast de laatste (hoewel Moos meestal wint)

Net thuis van heel gezellige avond. Heel lekker en gezellig gegeten, en daarna naar de meest foute SwingNight ooit . Was een 70s/80s/90s-muziek-avond en hebben alle foute nummers gehoord én er met bijbehorende pasjes op gedanst . Grappige was dat schoonzussie ineens ook opdook, dus was gezellig!

Lijstje:

- ontbijt: 2 crackers met appelstroop (maar heb nu AH-kelloggs-K)

- lunch: 1 meergranentriangel met kaas, 1 cracker met appelstroop, 1 glas optimel.

- tartetartin-met-rode-ui (heel lekker!) als voorgerecht, aardappeltjes+stoofpotje+groenten als hoofdgerecht, kwark met banaan+honing uit de oven. Heb alles in redelijke proporties gegeten, dus denk dat het niet heel erg slecht is geweest.

- 2 glazen cola light

- en door de foute dansjes natuurlijk heus wel wat calorieën verbrand

Nu slapen en morgen meer!
Peas on earth!
Goedemorgen deze fijne morgen!

Horen jullie ook de vogels fluiten? Dat is voor mij genoeg om onmiddelijk een goed humeur te bekomen: de lente komt eraan!!

Ik zat net even te bedenken wat ik gisteren gegeten heb:

- banaan

- 3 boterhammen (met filet, runderworst en vruchthagelslag) met tomaatjes

- fles superfruit en bakje kwark

- rijst met tjap tjoy en rundvlees en sla + komkommer

- 10 toastjes met filet

- sloten water en thee

uitzonderlijk veel, voor mijn doen!

Ben nu bezig aan een grote bak vers fruit van AH. Ik ben echt een lui mens: ik wil verschillende fruitjes, maar ben te beroerd ze zelf allemaal te schillen dus koop ze kant en klaar geschild en gesneden. Nou ja, het ís vers en ik hoe niks weg te gooien, eigenlijk best verantwoord, toch

Age, wat een doortastend optreden van jou gisteren. Zo moesten er meer mensen zijn

Prinses, jij hebt ondanks wat zieke neigingen toch een leuke avond gehad, helemaal goed! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh.. op 4 april is er een dergelijk feest in de Winkel van Sinkel in Utrecht...

Ben gisteren op tassenjacht geweest en geslaagd Heb twee mooie tassen gescoord voor weinig. Niet zo hip, maar ik denk dat ik ook niet bijzonder geschikt ben voor hip, ben meer het klassieke type.

Als ik straks die berg fruit en pot thee weggewerkt heb, denk ik dat ik maar eens mijn loopschoenen aan moet trekken en kijken of ik het nog een beetje kan. Heb al twee weken niet gelopen, dus het zal best pijn doen... Maar: dat is het énige wat vandaag echt móet, verder moet ik helemaal niks. Heel fijn!

Herkenbaar, van dat fruit . Ik ben ook nog zo erg dat ik vaak al afhaak als ik een bruine plek op een appel of banaan zie .

Leuk, je tassenjacht! Waar heb je tassen gescoord? Ik wil ook nog een nieuwe tas, een niet te grote, want zeul nu meestal een enorme tas mee

Hoest nu verder Tien? Voel je je al beter?

Age, inderdaad goed van je! Ben benieuwd of de politie die mannen nog gevonden heeft, 't gaat toch meestal heel snel.

Ik heb daarstraks m'n (AH-)special-K uitgeprobeerd. Een portie is 30 gram, das best weinig... . Misschien toch iets van fruit erdoorheen doen, want vond het niet echt veel.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 maart 2009 @ 10:16:

Leuk, je tassenjacht! Waar heb je tassen gescoord? Ik wil ook nog een nieuwe tas, een niet te grote, want zeul nu meestal een enorme tas mee

Hoest nu verder Tien? Voel je je al beter?

Eén of andere tassenwinkel in de dorpswinkel.. Wel bijzonder, woon zelf in een stad, maar hier ondanks meerdere zoek-en-vind-expedities geen tas naar mijn zin te vinden. Ga ik naar een vriendin in een dorp 15 kilometer hier vandaan, vind ik er gewoon twee...

En ik voel me nog niet helemaal 100% ok, heb nog steeds hoofdpijn en ben nog steeds wat kortademig, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik morgen ongesteld moet worden. Ik sla er maar niet teveel acht op, heb ik besloten. Vrees wel dat Aleve mijn beste vriend is de komende week

En hoe gaat het met jou dan? Je ogen al een beetje beter?
Goeiemorgen!!!

Ik hoorde geen vogels, maar heb wel het gevoel dat de lente eraan komt Tien!

Ga vanmiddag lunchen in de stad met een 'nieuw' vriendinnetje. Ik ken haar via werk en we proberen al zo'n 4 maanden iets af te spreken. En vandaag gaat het eindelijk lukken!!

Nu zit m'n haar in de high light verf. Raar goedje, ik ga het maar eens uitspoelen.

Ik reageer zo weer.

Oh ja, ik kwam wat tegen Tien zeggen.

Bij Lush (ken je die winkel?) Hebben ze ook een soort parfum balsems. Misschien kun je daar ook tegen?

Nu even douchen!
quote:AgentL schreef op 01 maart 2009 @ 11:21:

Ik reageer zo weer.

Oh ja, ik kwam wat tegen Tien zeggen.

Bij Lush (ken je die winkel?) Hebben ze ook een soort parfum balsems. Misschien kun je daar ook tegen?

Wasdadan?? Klinkt wel aardig! Al moet ik zeggen dat ik nog geen lekkerder luchtje dan mijn White Musk ben tegengekomen hoor. Vind het al 15 jaar het lekkerste luchtje dat ik ken. En je kan er nooit teveel van opdoen. Reuze fijn voor mijn omgeving
Lush is ge-wel-dig

Ze hebben ook een website, moet je maar eens kijken. Heb ook een tijdje de shampoo-bars gebruikt in plaats van shampoo, was heel okee. Zit nu niet meer in de buurt van een Lush én vond het ook vrij duur, maar als kadootjes is het nog steeds ideaal!

Grappig is dat he, dat je in de DorpsWinkel dan ineens hele leuke dingen tegen kunt komen. Ik scoor bijvoorbeeld ook regelmatig bij de (enige leuke) kledingwinkel in't dorp bij m'n ouders.

Oog is nog niet goed en daar baal ik flink van. Ik word (ondanks nieuwe oog-gel) voor de tweede dag wakker met rode en vieze ogen . Morgenochtend dus meteen maar bellen voor een doorverwijzing, want ik vind het nu ook een beetje (zo lang als het duurt). Voel me verder trouwens beter, was gisteren echt niet lekker, maar denk dat het komt door ongesteldheid.
Peas on earth!
Zo goedemorgen!

Ik zit al lekker gedoucht op de bank, met mijn ontbijt achter de kiezen (yoghurt met muesli). Ga vandaag lekker bankhangen en Sex and the City en The Hills kijken. Lekker ff niet nadenken...

Tien supersportief hardlopen, geeft je vast een goed gevoel. Keep the spirit! Lijkt een beetje mistig, maar qua temperatuur perfect loopweer volgens mij.

Age ik vind jou altijd zo actief en origineel. Je hebt altijd dingen die ik niet ken of waar ik nooit op zou komen. Dat is echt leuk om te lezen. Inspireert me!

PodE; jouw lijstje ziet er goed uit. En dat zijn leuke feesten met foute muziek hè! Ik houd er van. Net als het foute uur bij Q music overigens.... Ook leuk. Maar wat ik wilde zeggen, onderschat niet hoeveel calorieen je met dansen verbrand!
Ik ga even op de Lush site kijken...
Geurlijnen van Lush Ik las er toevallig over in hun krantje, die kreeg ik van mijn moeder (ze is altijd heel actief in dat soort dingen, als ze iets ziet waar haar kinderen in geïnteresseerd zijn dan neemt ze dat mee ). Ik denk dat ik zelf ook even zo'n parfumbalsem ga scoren. Lekker handig voor in je tas!

Ik heb zelf een stukje zeep (Honey I Washed The Kids), een goeie deo voor na het scheren (Aromaco) en een 'lichaamspoeder' (Candy Fluff). Dat laatste is een soort talkpoeder met een lekkere geur

Hmmm... ik ben straks toch in de stad en wil nog even langs de hema voor nieuwe dunne maillots/dikke panty's (tis maar net hoe je het bekijkt ). Kan ik ook wel 'even' langs de Lush gaan

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Erwt! Hadden jullie nu in de stad gegeten of bij 1 van de leden thuis? Kut zeg van je oog... idd morgen direct bellen.

Flora, ik heb volgens mij wel een manier om het checken van die 'dieven' Ik ken iemand bij de pliessie dus ik denk dat ik haar maar eens ga mailen.

En haha! Hoezo ben ik actief en origineel? Ik vind het bij mezelf nog wel meevallen namelijk

Ook balen dat jij je nog niet helemaal fit voelt Tien

Op de Aleve dan maar!

En nu ga ik even m'n tafel leegruimen en m'n bonnenmap erbij pakken. Even hupsakee de administratie doen. Moet over een uurtje weg naar afspraak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven