*Bar Too Much*217*
zaterdag 31 maart 2018 om 13:22
Ik heb mezelf van de bank geschopt. De gordijnen hangen, de schilderijtjes inmiddels ook, die ene klok waar ik niet bij kon zonder goede trap hangt ook op de juiste hoogte, na een jaar ergeren
en ik heb anderhalf jaar na verhuizen eindelijk weer een kapstok. Lang leve weer wat energie en geen pijn. Ik ben zoooo blij
.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 31 maart 2018 om 13:35
Ah Kia, ik ben zo blij voor jou!-Kia-Ora- schreef: ↑31-03-2018 13:22Ik heb mezelf van de bank geschopt. De gordijnen hangen, de schilderijtjes inmiddels ook, die ene klok waar ik niet bij kon zonder goede trap hangt ook op de juiste hoogte, na een jaar ergerenen ik heb anderhalf jaar na verhuizen eindelijk weer een kapstok. Lang leve weer wat energie en geen pijn. Ik ben zoooo blij
.
![]()
Life is short. Eat dessert first.
zondag 1 april 2018 om 08:47
Goedemorgen.
Zondag is mijn weegdag. Ik weeg me dan op het Ballance Board van de Wii.
Kreeg ik vanochtend de melding dat dat Balance Board niet goed werkte vandaag. Met meteen de melding '1 april' erachteraan.
Zelfs Nintendo doet eraan mee.
Zondag is mijn weegdag. Ik weeg me dan op het Ballance Board van de Wii.
Kreeg ik vanochtend de melding dat dat Balance Board niet goed werkte vandaag. Met meteen de melding '1 april' erachteraan.
Zelfs Nintendo doet eraan mee.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 1 april 2018 om 08:51
Dat kwam als geruststelling daarna: dat ie natuurlijk nooit mijn cijfertjes verkeerd zou weergeven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.