Hanglamp glazen bollen
vrijdag 6 april 2018 om 20:36
Aangezien er op Viva altijd googlewonders zijn en ik niet meer weet waar ik moet zoeken, roep ik graag jullie hulp in
Ik ben op zoek naar een lamp voor boven de eetkamertafel. Ik wil graag iets met meerdere glazen bollen, mag gelijke of variërende grootte zijn. Niet in een bosje, maar los hangend van elkaar, bij voorkeur in een ‘rijtje’ over de lengte van de tafel.
Deze vond ik mooi qua vorm, maar het roze en blauw niet: https://www.feelings-collectie.nl/produ ... -hanglamp/ Qua kleur neig ik naar transparant glas, maar (gecombineerd met) grijs/groen/bruin glas kan ik ook mooi vinden.
Ook de lampen van ebb&flow zijn mijn smaak, maar die hebben alleen losse lampen. Dat vind ik niet mooi, omdat er 1 lichtpunt zit en je dan zo’n lelijk plastic gootje hebt op het plafond tussen de lampen. Als iemand daar nog een perfecte oplossing voor weet, zou dat helemaal fantastisch zijn, dan is er veel meer keus.
Wie heeft er zin om mee te zoeken
Ik ben op zoek naar een lamp voor boven de eetkamertafel. Ik wil graag iets met meerdere glazen bollen, mag gelijke of variërende grootte zijn. Niet in een bosje, maar los hangend van elkaar, bij voorkeur in een ‘rijtje’ over de lengte van de tafel.
Deze vond ik mooi qua vorm, maar het roze en blauw niet: https://www.feelings-collectie.nl/produ ... -hanglamp/ Qua kleur neig ik naar transparant glas, maar (gecombineerd met) grijs/groen/bruin glas kan ik ook mooi vinden.
Ook de lampen van ebb&flow zijn mijn smaak, maar die hebben alleen losse lampen. Dat vind ik niet mooi, omdat er 1 lichtpunt zit en je dan zo’n lelijk plastic gootje hebt op het plafond tussen de lampen. Als iemand daar nog een perfecte oplossing voor weet, zou dat helemaal fantastisch zijn, dan is er veel meer keus.
Wie heeft er zin om mee te zoeken
vrijdag 6 april 2018 om 21:27
Huh? Nou mooi!
Volkomen andere lamp maar heeee...wel goed dat je nu wel weet wat je mooi vindt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 6 april 2018 om 21:30
Haha, ja wel anders inderdaad! Vind de ronde bollen ook nog steeds mooi en denk dat we daar uiteindelijk op uitkomen, maar vind deze onverwachts leuk. Ik zoek ondertussen nog lekker verder hoor, mijn man vindt bijna niks mooi, dus moet meerdere optie hebben
vrijdag 6 april 2018 om 21:41
Ik vind wel dat er een mooie filament lamp in hoort. Maar die kosten bij Ali niet zoveel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 6 april 2018 om 21:58