Zondagochtend jeeeh

29-04-2018 07:14 74 berichten
Weer eens een zondagtopic

Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net vriendelijk doch dringend gewekt door de hond.
Even mijn boterhammetje eten en dan haar uitlaten.
Dan een kop koffie of wellicht nog even verder slapen.

Vandaag een lazy day met het gezien. En vanaf 13u staat de tv aan op formule 1 en de resr vd apparatuur op voetbal haha.
Even koffie drinken met vrienden, langs bij opa en oma, beetje opruimen en dan vroeg naar bed.
Fijne zondag allen!
Ik ga zo trainen.
Hier vanochtend bezoek schoonmoeder. Vanmiddag F1 op programma voor man en kind. Ik overweeg in die tijd wat me-time te nemen door een koopzondag op te zoeken. Ergens.
Goedemorgen iedereen! Ben benieuwd naar alle plannen.

Ik lig nog lekker in beeld, mijn zoontje slaapt nog en mn man ook. De vogels fluiten als gekkies. Lekker zo’n momentje rust. Zo ff een latte maken en rustig in bed opdrinken.

Ik moet vandaag nog ca twee uur de deur uit voor werk. Weet nog niet hoe laat precies. De rest er omheen plannen.

Verder wil ik nog even langs een pretpark met m’n zoon en daar lunchen. Ook verheug ik me enorm op het restylen van m’n woonkamer. Gisteren bij een goede meubelzaak / interieurzaak liep ik tegen een buitenkansje aan en voor relatief weinig mooie dingen gekocht aan kussens, plaid, vazen, schalen , potten, bloemen, takken, vazen etc. Met echt bizar veel korting. Precies in de juiste kleuren waar ik nu zo dol op ben. Kan ik zo happy van worden!

Terwijl ik dat doe met een bakje koffie kan zoontje gezellig erbij zitten te bemoeien en ondertussen lekker kleien in zn kinderstoel met zn Koningsdag buit (een playdoh ijs set) want gisteren nog ff snel nieuwe set klei voor hem gekocht.
Troeteltje schreef:
29-04-2018 07:28
Hier vanochtend bezoek schoonmoeder. Vanmiddag F1 op programma voor man en kind. Ik overweeg in die tijd wat me-time te nemen door een koopzondag op te zoeken. Ergens.
Ha! Alles goed?
Als je naar een grote stad gaat, misschien leuk om jezelf met een pedicure of manicure te verwennen? Bij “ons” heb je altijd van die Chinese nagelbedrijfjes die dat zonder afspraak aanbieden.
Nu nog koffie drinken in bed, dan de hond uitlaten, dan de verjaardag vieren van mijn twee oudste kinderen en als er nog tijd over is even de hort op met vrienden.
Hier ook F1 voor mijn man! Dan mag de woonkamer niet gestyled worden!
Vandaaggg even niks. Boodschapje en misschien nog ergens naar toe met de kindjes. Druk genoeg geweest afgelopen tijd
yourlocalhero schreef:
29-04-2018 07:20
Ik ben net vriendelijk doch dringend gewekt door de hond.
Even mijn boterhammetje eten en dan haar uitlaten.
Dan een kop koffie of wellicht nog even verder slapen.

Vandaag een lazy day met het gezien. En vanaf 13u staat de tv aan op formule 1 en de resr vd apparatuur op voetbal haha.
Jij typt dit over je hond. En ik denk de paarden! Ik ga nu als een haas de paarden naar buiten laten, ze stonden vannacht binnen en ze zijn het liefste zsm buiten. Ze staan dan ook echt ongedurig naar het huis te kijken. Precies wat jij zegt, vriendelijk doch dwingend, zo van: hallooooo??? Wij staan hier nog????
Ga zo een hoofdstuk lezen in een "nuttig" boek, daarna verder werken aan mijn website die ik aan het bouwen ben. Misschien nog een klusje of twee van mijn "voorjaarsschoonmaalijst" en dan verder relaxen. Een leuk boek lezen en vanavond verder bingen op de laatste Homeland.
Heb zin om vanmiddag de deur uit te gaan, maar krijg ergens vanmiddag een bestelling geleverd, dus dat gaat hem niet worden.

Iedereen een fijne dag!
Net uit bed met een kater. Moet vanmiddag eigenlijk naar de buren ivm een verjaardag, maar mijn eigen man is ook jarig vandaag , vieren het volgende week. Ivm de kater weet ik nog niet of ik naar de buurtjes ga.
Ik mag niet sporten tot ik de ergometrie test heb gehad.. Anders zou ik sporten.. Dus ik ga studeren zo paar uurtjes en vanmiddag weet ik nog niet.
Ik lig nog op bed, met de hond naast me op de dekens. Ik hoef me niet te haasten, want mijn hond slaapt liever uit. Het bed is echt zijn happy place, en je kunt hem niet gelukkiger maken dan wanneer je hem in de ochtend lekker laat doezelen. (Als ik hem nu zou vertellen dat we eruit moeten, dan trekt hij zelfs alles uit de kast om dat zo lang mogelijk te saboteren :rofl:)

Voor vandaag heb ik verder geen plannen. Ik zou graag in huis van alles doen, want we zitten midden in een renovatie, maar mijn rug vertelt me helaas dat dit er niet in zit vandaag.
Goedemorgen, wij zijn ook al even wakker. Ik kijk even lekker op dit forum en ga daarna nog even in mijn boekje lezen.

Over een paar uur even langs opa en oma, ik zou nog even ergens mee helpen en daarna lekker lunchen bij een vriend.

En dan is het vast alweer laat voor we daar weg zijn...
Misschien nog een stukje wandelen en dan mag ik waarschijnlijk allweer aan het eten beginnen.

Fijne dag allemaal!
HasseSimonsdochter schreef:
29-04-2018 07:41
Jij typt dit over je hond. En ik denk de paarden! Ik ga nu als een haas de paarden naar buiten laten, ze stonden vannacht binnen en ze zijn het liefste zsm buiten. Ze staan dan ook echt ongedurig naar het huis te kijken. Precies wat jij zegt, vriendelijk doch dwingend, zo van: hallooooo??? Wij staan hier nog????
Haha laat ze maar even snel naar buiten dan...hier ligt ze weer lief te slapen. Man en kind zijn nog lekker in dromenland..en ik twijfel nog steeds wat ik ga doen haha.
En haar vriendelijke doch dwingend is gewoon mij heel lief en dan wat ingeduldig wakker maken :rofl:
Vanochtend doe ik heel sloom met de kinderen terwijl manlief en hulptroepen de verhuizing afmaken (we zijn afgelopen vrijdag naar een tijdelijk huis verhuisd, tot ons eigen huis klaar is). Gister en de afgelopen week keihard gewerkt en morgen moet ik alles poetsen, dus nu even pauze (en geen oppas dus mooi excuus om even thuis te chillen met de kinderen).

Vanmiddag lunch brengen naar de verhuizers en dan naar een bouwmarkt om wat spullen te halen die ze vanmiddag nog nodig hebben.

Troeteltje, geniet van je me-time. Ik vind de manicure tip echt een hele goede trouwens!
Ik heb net de zolder gestofzuigd en gedweild, wasje aangezet en ondergoed opgevouwen en opgeruimd, de badkamer is schoon, bed opgemaakt, straks nog even de ramen doen en het toilet, huiskamer en keuken stofzuigen en dweilen en daarna nog een paar uurtjes werken. Vanavond ook nog even naar de winkel. Ik hoef niet te koken, dat scheelt.
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 29-04-2018 07:59
12.37% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Ik zit te appen met Mn vriendin die op Schiphol in de chaos zit en hopelijk straks alsnog mag vertrekken. Verder ga ik straks naar haar huis om de dieren te voeren en wat boeken uit haar kast te lenen. Vanmiddag koffievisite bij ere van haar verjaardag. Ik schakel zo snel mogelijk over op de alcohol om schoonzussen en zwagers aan te kunnen. De schoonmoeder is verder heel lief hoor. Vanavond maar lekker een filmpje kijken....
Lig nog lekker in bed zometeen ff de stofzuiger door het huis. Dan is het hopelijk 10uur, ga ik mijn week boodschappen halen. Zondag ochtend is het zo lekker rustig in de supermarkt. Perfect! Daarna de stad in, ligt een broek op mij te wachten en ik verwacht dat ik dan nog wel ff wat ga shoppen.
Als ik thuis kom verder niks meer, serietje op en luieren.
Over een uur ga ik sporten, dan Netflix kijken met mijn dochter en vanmiddag aan de schoonmaak.
Nu effe niks behalve hoffie.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Eerst mezelf uit bed trekken zo, mijn katten houden gelukkig ook van uitslapen dus geen dwingende blikken hier ;-D In elk geval formule 1 kijken vanmiddag, beetje schilderen (als in kunst, geen muren :proud:), beetje huishouden, misschien een wandelingetje, yoga, film kijken... kom de dag wel door.
Tjezus, wat vals
Goedemorgen! Schijnt bij jullie het zonnetje ook?

Zo even lekker stuk lopen met de honden. Zondagochtend ontbijt, badkamer poetsen en wat administratieve klusjes en vanmiddag paar wijntjes drinken bij mn vader. Lekker op de fiets door het bos die kant uit, dus hoop dat het zonnetje blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven