Gratis boeken downloaden voor op een tablet.
woensdag 2 mei 2018 om 20:02
Ik wil voor de vakantie graag boeken downloaden op mijn tablet. Voorheen nam ik altijd boeken en tijdschriften mee. Nu wil ik toch eens iets digitaals proberen,zodat ik me geen breuk til aan de boeken/tijdschriften. Heeft iemand tips voor sites waar je makkelijk boeken en / of tijdschriften gratis kan downloaden ?
woensdag 2 mei 2018 om 20:04

woensdag 2 mei 2018 om 20:10

woensdag 2 mei 2018 om 20:16
woensdag 2 mei 2018 om 20:20

woensdag 2 mei 2018 om 20:20
Voor alle duidelijkheid: ik beperk me alleen tot sites waar je legaal een aantal boeken kunt downloaden, zoals boeken waarvan de auteursrechten zijn verstreken of auteurs die er bewust voor kiezen om bijvoorbeeld ter kennismaking hun boek gratis aan te bieden.
* Bol.com
* Project Gutenberg
* DBNL
* Kobo (weet niet of dat kan op tablet, maar staat vast op de site).
* sites van uitgevers kun je ze soms vinden etc.
* Bol.com
* Project Gutenberg
* DBNL
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 20:24
1.45% gewijzigd

woensdag 2 mei 2018 om 20:45
Bij mijn bibliotheeklidmaatschap zit ook een eBook-deel. https://www.onlinebibliotheek.nl
Voordeel: na 3 weken verdwijnen de boeken vanzelf uit je app
Voordeel: na 3 weken verdwijnen de boeken vanzelf uit je app

...
woensdag 2 mei 2018 om 20:54
Bedankt,zoiets bedoel ik ook. Het is totaal niet de bedoeling om illegaal te downloaden.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑02-05-2018 20:20Voor alle duidelijkheid: ik beperk me alleen tot sites waar je legaal een aantal boeken kunt downloaden, zoals boeken waarvan de auteursrechten zijn verstreken of auteurs die er bewust voor kiezen om bijvoorbeeld ter kennismaking hun boek gratis aan te bieden.
* Bol.com
* Project Gutenberg
* DBNL

woensdag 2 mei 2018 om 21:02
Om staffen te voorkomen, meldde ik het maar even.

Trouwens: fijne vakantie!
woensdag 2 mei 2018 om 21:42
Bedankt,zoiets bedoel ik ook. Het is totaal niet de bedoeling om illegaal te downloaden.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑02-05-2018 20:20Voor alle duidelijkheid: ik beperk me alleen tot sites waar je legaal een aantal boeken kunt downloaden, zoals boeken waarvan de auteursrechten zijn verstreken of auteurs die er bewust voor kiezen om bijvoorbeeld ter kennismaking hun boek gratis aan te bieden.
* Bol.com
* Project Gutenberg
* DBNL
woensdag 2 mei 2018 om 21:47
Als je lid bent kun je online dus ook digitaal lenen/lezen.

woensdag 2 mei 2018 om 21:53
Stel dat je eventueel koboplus af wilt sluiten; check dan vooraf even goed of je die boeken rechtstreeks kunt downloaden op je tablet. Ik heb een Sony e-reader en zou bijvoorbeeld alleen via een omweg boeken kunnen downloaden van kobo-plus.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 21:50
0.84% gewijzigd
donderdag 3 mei 2018 om 08:10
klopt, op apple werkt dit prima. ik lees zo op mijn iphone. ik koop af en toe wat bij bol dus geen abbo.tien_voor_tien schreef: ↑03-05-2018 07:20Ik gebruik een iPad en download de boeken via de site van bol, ze verschijnen dan rechtstreeks in mijn Koboplus-app op de iPad.
Don't cry, buy a bag and move on.