Hij kreeg hem niet omhoog.

23-04-2018 12:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw (22) had al een aantal jaar wat flirterig contact met een man (27)

Nooit kwam er iets van tot we onlangs hadden besloten eens af te spreken.

Na wat zoenen op de bank zijn we in bed beland en wat een tegenvaller want hij kreeg hem niet omhoog, wat ik ook probeerde. Niks hielp.

Waar kan dit door komen? Ik werd er erg onzeker van en heb dit nog nooit eerder meegemaakt bij een man.

Er was overigens geen alcohol in het spel.
Lalalissy schreef:
23-04-2018 16:04
Het gene dat me tegenhoudt is dat hij verder niet echt moeite deed.
Misschien was hij verstijfd (van angst)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
hij is gay, overduidelijk.
retrostar schreef:
23-04-2018 20:45
Ik zou er op googlen.
Op laf sabbelen?
koekies zijn lekker
Lalalissy schreef:
23-04-2018 13:23
Hij zei er zelf niet echt wat van, vroeg alleen toen hij wegging of ik hem nog een keer wilde zien.

Hij deed zelf overigens eigenlijk geen moeite ergens voor, lag er een beetje stijf en horkerig bij terwijl ik hem oraal probeerde hard te krijgen en dus een mond vol slappe lul had.

Hij roerde een keer een beetje met zn hand in m'n flamoes en verder deed hij niks ook niet meer zoenen of wat dan ook. Toen zijn we maar gaan slapen..

Misschien is hij wel heel seksueel onervaren geen idee, zoenen kon hij m.i. ook niet goed. Al met al echt een tegenvaller en heb sindsdien geen contact meer gehad met hem (nu 3 weken geleden)

Toevoeging:

Dit terwijl hij altijd een grote mond heeft en arrogant en dominant over komt. Dat trok mij juist tot hem aan en daardoor had ik dit absoluut niet verwacht.
Tsja, daar krijg ik ook geen stijfje van O_O
als hij niet kon zoenen en verder een slappe pik had die van pijpen ook nog niet in beweging kwam, dan heb je niks aan zo'n man. lijkt wel een fiets zonder wielen, heb je ook niks aan. ik zou zeggen: next!
Jullie zagen/spraken elkaar vrijwel dagelijks zeg je...en nu 3 weken helemaal niks?

Heeft hij jou ook niet meer gebeld ofzo?

Dan is dat opzich wel apart.

Dat hij daar als een passieve gast lag lijkt me ook bleh, hij had toch niet ook zijn armen achter zijn hoofd gevouwen...

Misschien is hij heel onzeker na het gebeurde en belt jou daarom niet?
Hij vroeg nog of je hem nog wilde weerzien.

Tja wat wil je, verdiend het nog een vervolg.
Als je hem verder echt leuk vindt oké maar anders laat maar zitten toch.
Stress of nervositeit.
Ik geloofde er nooit in maar stress is een grote veroorzaker.
Normaal kon ik hem bijvoorbeeld zo in mijn buurvrouw steken, maar de stress verhinderde dat gewoon.

Of enorme nervositeit, misschien was het de eerste keer wel.
En was hij dood nerveus.
Grote kans dat hij je niet echt lekker vindt. Ben je strak van lijf?
zoetjerminder schreef:
23-04-2018 16:31
Hoe weet jij dit nou? Misschien zat ze een beetje laf te sabbelen en verder niets.
Laf sabbelen :rofl:
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Dubbel
lautje87 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:48
96.79% gewijzigd
Maar even serieus.. normaal gesproken is een pik toch al stijf als een malle voordat je eraan gaat 'sabbelen'? Ik heb nog nooit een slappe in Mn mond gehad. Je moet het toneelstukje wel een beetje leuk opvoeren
Lalalissy schreef:
23-04-2018 13:23

Hij roerde een keer een beetje met zn hand in m'n flamoes en verder deed hij niks ook niet meer zoenen of wat dan ook. Toen zijn we maar gaan slapen..

Toevoeging:

Dit terwijl hij altijd een grote mond heeft en arrogant en dominant over komt. Dat trok mij juist tot hem aan en daardoor had ik dit absoluut niet verwacht.
Iemand die arrogant en dominant overkomt zou je helemaal niet aantrekkelijk moeten vinden. Daar zou mijn “flamoes” tot aan mn huig van opdrogen.

Iemand die “roert” richting mijn vagina mag ook direct naar huis. Moe ben je dan niet, dus hoef je hier ook niet te slapen. al zal zijn rechterarm vast uitgeput zijn figurerende als staafmixer.
Helaas heb ik hier ervaring mee. Het kan door spanning/zenuwen komen. En soms kan een man zo gefocust zijn op een stijve krijgen dat het juist niet lukt. En als het niet lukt vooral denken dat hij faalt waardoor hij al helemaal niet gaat steigeren...

Ik heb geen kant en klare oplossing voor je. Blijf het vooral proberen en maak er geen big deal van. Praat erover zodat het geen taboe wordt. Geniet anders op een andere manier van elkaar. Of probeer hem te helpen met ontspannen voor de daadwerkelijke daad.
Blowt hij? Zeer slecht voor de potentie namelijk! En anders denk ik ook zenuwen.
Best raar want toen ik met mijn 27 rondliep hoefde ik nauwelijks moeite hoefde te doen of hij hard en erect stond en tot lang na de daad duurde. Nu ik 38 ben zie je pas problemdn bij mij. Maar komt ook zeker door overwicht, lichtelijk hoge bloeddruk en jarenlange medicatiegebruik, nerm ik aan. Je vriend is gewoon een loser of je bent niet de knapste in de klas.
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 01:00
Best raar want toen ik met mijn 27 rondliep hoefde ik nauwelijks moeite hoefde te doen of hij hard en erect stond en tot lang na de daad duurde. Nu ik 38 ben zie je pas problemdn bij mij. Maar komt ook zeker door overwicht, lichtelijk hoge bloeddruk en jarenlange medicatiegebruik, nerm ik aan. Je vriend is gewoon een loser of je bent niet de knapste in de klas.
Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor. Puur zenuwen ( gaf hij ook meteen aan). Maar het verschil is wél dat hij er niet bij lag als baksteen en met mij genoeg wist te doen waardoor die zenuwen vanzelf weg trokken en we hele fijne seks hadden. Al was dat niet gebeurd, dan nog had ik daar weinig problemen mee omdat hij er zelf zo goed mee omging en gewoon op mij de focus legde.

Het is gewoon een sukkel, als je niet eens de moeite neemt om initiatief te nemen en vervolgens gewoon gaat slapen.
Universeinmotion schreef:
24-05-2018 01:14
Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor. Puur zenuwen ( gaf hij ook meteen aan). Maar het verschil is wél dat hij er niet bij lag als baksteen en met mij genoeg wist te doen waardoor die zenuwen vanzelf weg trokken en we hele fijne seks hadden. Al was dat niet gebeurd, dan nog had ik daar weinig problemen mee omdat hij er zelf zo goed mee omging en gewoon op mij de focus legde.

Het is gewoon een sukkel, als je niet eens de moeite neemt om initiatief te nemen en vervolgens gewoon gaat slapen.
Maar dat is dan weer een hele mooie manier om iemand stiekem af te wijzen, dus dan heb ik helaas wat slecht nieuws voor de ts... :hihi:
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 01:21
Maar dat is dan weer een hele mooie manier om iemand stiekem af te wijzen, dus dan heb ik helaas wat slecht nieuws voor de ts... :hihi:
Mwah, helaas bestaan er ook genoeg horken in bed hoor. Als je zo afknapt op iemand wil je er ook niet naast slapen. Tenzij je een hork bent dus.
Alleen de gedachte aan haar al , doet me reageren in de vorm van een zwelling. En stilliggen als n hork terwijl zij naakt naast me ligt ? Dacht t niet !! En door haar aan te raken en te strelen volgt vanzelf de stijve pik.
Bimzarellio...what else
TS, nog nieuws over de Grote Roerganger?
Die is op trektocht in het Ruhrgebied.
Damned if I don’t
En hoe gaat het met zijn roerstaaf?
Vind het altijd apart dat iedereen direct roept dat het niet aan haar ligt en dat hij zenuwachtig was. Hoe weet je dat nou? Was je erbij? Misschien zag hij na het uitkleden iets waardoor hij totaal afknapte op haar.

Daarnaast klinkt het niet als een zenuwachtige kerel. Dan had hij wel moeite gedaan om haar te plezieren in de hoop dat zijn erectie toch nog komt.

Dit klinkt echt meer als iemand die jou fysiek toch niet zo aantrekkelijk vond.
anoniem_96438 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 11:03
0.11% gewijzigd
lautje87 schreef:
23-05-2018 23:48
Maar even serieus.. normaal gesproken is een pik toch al stijf als een malle voordat je eraan gaat 'sabbelen'? Ik heb nog nooit een slappe in Mn mond gehad. Je moet het toneelstukje wel een beetje leuk opvoeren

Dit dus. Ik zou het eigenlijk al heel raar vinden als de broek naar beneden gaat en hij is dan nog slap.
YouWish schreef:
24-05-2018 11:03
Dit dus. Ik zou het eigenlijk al heel raar vinden als de broek naar beneden gaat en hij is dan nog slap.
dat je eigenlijk wil zeggen, jezus gast, ga oefenen en kom maar terug als je em fatsoenlijk stijf kunt preseteren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven