Beharing aantrekkelijk vinden (of niet)

dinsdag 12 juni 2018 om 23:17
Als je je als vrouw aangetrokken voelt tot behoorlijk behaarde mannen, kun je dan ook wel aantrekkingskracht voelen tot een man die van nature weinig lichaamsbeharing heeft?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw daar juist wel van houdt en de ander niet? Iets met testosteron, dat weet ik, maar hoe zou dat verschil in aantrekkingskracht komen?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw daar juist wel van houdt en de ander niet? Iets met testosteron, dat weet ik, maar hoe zou dat verschil in aantrekkingskracht komen?
woensdag 13 juni 2018 om 09:26
Ik heb een voorkeur voor mannen met borsthaar, maar geen afkeer van mannen zonder. Geschoren trekt me qua borsthaar dan weer helemaal niet.
Ik denk dat het voor mij toch een soort associatie met mannelijkheid is. Vooral als het er toch op een bepaalde manier netjes uitziet vind ik het zeer appetijtelijk
Ik denk dat het voor mij toch een soort associatie met mannelijkheid is. Vooral als het er toch op een bepaalde manier netjes uitziet vind ik het zeer appetijtelijk

woensdag 13 juni 2018 om 10:04

woensdag 13 juni 2018 om 12:52
Dat is dus niet zo. Heb je wel eens een stinkende borst geroken? Of een stinkend hoofd met al dat haar dat daar zit?
Ik ben zelf ook niet dol op overbeharing, sommige mannen kunnen echt echt veel haar hebben, en sommigen zijn weer helemaal kaal, met gladde benen (dat vind ik dan ook weer niks) maar mannen die hun oksels en schaamstreek helemaal glad geschoren hebben vind ik echt een afknapper.

woensdag 13 juni 2018 om 13:46
Geen probleem, blijft leuk om af en toe eens in de groep te gooien.

woensdag 13 juni 2018 om 14:20
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑13-06-2018 09:11Zwaar behaard is goud waard![]()
Rug liever niet en oksels en schaamstreek mag best getrimd. Maar zo'n kaal jongensborstje. Nah.
Dan is jouw avatar wel weer heel grappig

Geen haartje te zien, toch ?
nounou

woensdag 13 juni 2018 om 16:02
Hormonaal haar is anders dan hoofdhaar. Waarom denk je anders dat schaamhaar en okselhaar geurtjes vasthouden?
En ja hoofdhaar houdt ook geurtjes vast, waarom denk je anders dat je ongewassen haar ook ruikt? Alles wat je niet wast gaat stinken. Niks onlogisch aan.

woensdag 13 juni 2018 om 16:06
Ja ik heb stinkende hoofd incl haar eerder geroken en nee het was zeker niet fris. Een stinkende borst nooit geroken, heb nooit een partner met borsthaar gehad.Gisselle schreef: ↑13-06-2018 12:52Dat is dus niet zo. Heb je wel eens een stinkende borst geroken? Of een stinkend hoofd met al dat haar dat daar zit?
Ik ben zelf ook niet dol op overbeharing, sommige mannen kunnen echt echt veel haar hebben, en sommigen zijn weer helemaal kaal, met gladde benen (dat vind ik dan ook weer niks) maar mannen die hun oksels en schaamstreek helemaal glad geschoren hebben vind ik echt een afknapper.

woensdag 13 juni 2018 om 18:22
Wel borst-, been- en armhaar (Het heeft iets mannelijks. Anders is het zo jongensachtig).
Rughaar vind ik niet mooi. Ook als het borsthaar overloopt in de baard en rughaar de neklijn ingaat hou ik niet van.
Ik plaag mijn partner soms ermee dat het haar wat op zijn hoofd verdwijnt zich nestelt op zijn borst.
Rughaar vind ik niet mooi. Ook als het borsthaar overloopt in de baard en rughaar de neklijn ingaat hou ik niet van.
Ik plaag mijn partner soms ermee dat het haar wat op zijn hoofd verdwijnt zich nestelt op zijn borst.

woensdag 13 juni 2018 om 19:02
Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
Niks vies aan hoor, totaal niet juist. Heerlijk zacht, kriebelig, stoer ook. Echt mannelijk vind ik het.
Ik kan me juist niets voorstellen bij de aantrekkelijkheid van haarloze benen, armen en lijf bij een man. Is dat niet saai bij seks?
woensdag 13 juni 2018 om 19:46
Sorry, niet vervelend bedoeld! Nu moet ik denken aan dat liedje: ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer.nachtvlinder1977 schreef: ↑13-06-2018 00:36Sinds wanneer is lichaamshaar niet hygiënisch? Daargelaten dat ik een tapijt echt niet fijn zou vinden, zou ik er een man niet op afwijzen. Mijn man heeft drie borstharen en dat is prima, eigenlijk niet echt iets om over na te denken.
On topic. Zolang het maar geen tapijt is, prima!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
woensdag 13 juni 2018 om 21:29
Vivalamor schreef: ↑13-06-2018 16:02Hormonaal haar is anders dan hoofdhaar. Waarom denk je anders dat schaamhaar en okselhaar geurtjes vasthouden?
En ja hoofdhaar houdt ook geurtjes vast, waarom denk je anders dat je ongewassen haar ook ruikt? Alles wat je niet wast gaat stinken. Niks onlogisch aan.
Ik heb minder okselgeur, wanneer ik wat haar laat staan. Ik heb vaker okselgeur, als ik net geschoren heb. Ik geloof er dus ook helemaal niets van, dat geurtjes in okselgeur blijven zitten.
Later is nu

donderdag 14 juni 2018 om 00:01
Bij een haarloze man zou ik mezelf meer een vent voelen dan hem. Daarom vind het ook echt verschrikkelijk als mannen bijvoorbeeld vanwege hun sport hun benen gaan ontharen. Dan worden het vrouwenbeentjes vind ik.laverneb schreef: ↑13-06-2018 19:02Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.

donderdag 14 juni 2018 om 00:36
Dit, al vind ik wel dat de balzak geschoren moet zijn en de rest een beetje getrimd. Met pijpen is het geen fun om schaamhaar tussen je tanden te hebben.laverneb schreef: ↑13-06-2018 19:02Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.

donderdag 14 juni 2018 om 00:44
Ik vind juist echt afknapper om met een aap in bed te liggen. Dus tijdens de sex zou mijn zin in 1 keer ook wel wegzijn als ik al die beharing zou zien brrr. Ik blijf het gewoon vies vinden, en dan dat haar wat overal gaat kriebelen, vreselijk. Maar ik koppel dan die beharing niet per se aan mannelijk. Wel een baardje van paar dagen bijv. Dat vind ik echt heel erg sexy.laverneb schreef: ↑13-06-2018 19:02Een beetje lichaamsgeur van een man (niet iedere) kan juist sexy zijn. Ik vind beharing bij een man echt heerlijk en ook opwindend.