Vriend "straffen"
zaterdag 16 juni 2018 om 22:48
Hallo
Ik loop al een tijdje rond met de gedachte om mjn vriend eens te gaan "straffen" omdat hij vaak in mijn mond wil klaar komen.
Ik wil hem eens laten meemaken hoe het voelt en smaakt.
Mijn idee is om hem vast te binden aan bed armen en voeten gespreid. Dan ga ik hem pijpen en aftrekken. En dan fluister ik hem in zijn oor als hij durft klaar te komen, dat ik het opvang in een leeg glas wijn en dit weer terug in zijn mond laat druppelen.
Ik ben een beetje bang voor zijn reactie, gaat dit te ver?
Ik loop al een tijdje rond met de gedachte om mjn vriend eens te gaan "straffen" omdat hij vaak in mijn mond wil klaar komen.
Ik wil hem eens laten meemaken hoe het voelt en smaakt.
Mijn idee is om hem vast te binden aan bed armen en voeten gespreid. Dan ga ik hem pijpen en aftrekken. En dan fluister ik hem in zijn oor als hij durft klaar te komen, dat ik het opvang in een leeg glas wijn en dit weer terug in zijn mond laat druppelen.
Ik ben een beetje bang voor zijn reactie, gaat dit te ver?
zaterdag 16 juni 2018 om 22:54

zaterdag 16 juni 2018 om 23:01
Dit stukje informatie was wel erg handig geweest in de OP. Zet het er even bij, stel ik voor.Rachelllle33 schreef: ↑16-06-2018 22:58
Ik zeg niet dat ik het erg vint dat hij in mijn mond klaar komt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

zondag 17 juni 2018 om 00:07
Sommige mannen komen best veel hoor. Geen glas vol uiteraard, maar om nou te zeggen dat je het niet terug zou kunnen vinden. Vrrschilt erg per man.

zondag 17 juni 2018 om 00:15
Huh?MarietjesLover schreef: ↑16-06-2018 23:03dan jouw sap laten vloeien, als je klaarkomt.
Dat is pas goede straf.
zondag 17 juni 2018 om 06:04
Mijn meisje sneeuwbalt ook bij mij als mijn zaad in haar mond is.... en een echte geile vent vindt dit meer dan lekker en kinky, totaal geen straf hoor !!
Bimzarellio...what else
zondag 17 juni 2018 om 13:58
MarietjesLover schreef: ↑16-06-2018 23:03Rachelle
Je kunt hem beter straffen met een goede facesit, kan hij nergens heen.
En dan jouw sap laten vloeien, als je klaarkomt.
Dat is pas goede straf.
Als zij zwanger wordt van een tweeling, dat lijkt me pas een straf....