100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
vrijdag 6 maart 2009 om 20:19
Hai Zwieb, nee in Scheveningen,
Een nieuwe topic vind ik prima!, Tabel tussen de berichten lijkt mij niet heel handig. Ik blijf bladeren...,
Hier ook een leven gehad de afgelopen dagen, men wat zijn die kinderen druk en zeker op de vrijdag middag. Dalijk lekker op de bank ploffen en X factor kijken..! Daar kan ik vrolijk van worden haha.
Alvast een fijn weekend iedereen!
Een nieuwe topic vind ik prima!, Tabel tussen de berichten lijkt mij niet heel handig. Ik blijf bladeren...,
Hier ook een leven gehad de afgelopen dagen, men wat zijn die kinderen druk en zeker op de vrijdag middag. Dalijk lekker op de bank ploffen en X factor kijken..! Daar kan ik vrolijk van worden haha.
Alvast een fijn weekend iedereen!
vrijdag 6 maart 2009 om 20:56
heyyy guys,. ik had ook een leven vandaag (lekker wezen shoppen met vriendinnen)
Het lijkt mij het beste om een nieuw topic te openen.. aangezien de optie van jojo me een beetje te ingewikkeld lijkt.. is ook wel fijn als ik het gewoon via mijn eigen photobucket kan doen. Ik kan in de opening gewoon de link naar dit topic geven zodat iedereen terug kan lezen.. (volgens angel is er ook geen andere optie)... heb alleen niet helemaal op een rij in hoeverre iedereen hier oke mee is???
Het lijkt mij het beste om een nieuw topic te openen.. aangezien de optie van jojo me een beetje te ingewikkeld lijkt.. is ook wel fijn als ik het gewoon via mijn eigen photobucket kan doen. Ik kan in de opening gewoon de link naar dit topic geven zodat iedereen terug kan lezen.. (volgens angel is er ook geen andere optie)... heb alleen niet helemaal op een rij in hoeverre iedereen hier oke mee is???
vrijdag 6 maart 2009 om 22:54
quote:josephine69 schreef op 06 maart 2009 @ 19:52:
Wat zullen we nu doen? Wat jojo zegt werkt wel, maar is het handig als je een tabel nooit een andere naam kan geven? Dan moet Q het ook via mijn photobucket account doen en dat is niet zo handig denk ik.
Als Quirijn het via haar eigen account doet zou jij slechts één keer de link die zij aan jou geeft moeten posten en dan werkt het daarna helemaal vanzelf.
Overigens heb ik geen enkel bezwaar tegen 'n vers topic, maar voor degenen die dit topic willen behouden zou dat 'n optie kunnen zijn. 'k Ben er in elk geval wel voor dat de tabel in de OP wordt gezet.
Lekkere dag vandaag. Goed weer aan deze kant van 't land. En tijdens m'n werk legde m'n baas opeens 100 euro op m'n bureau als extraatje. Lief van 'm he! En vanavond lekker en gezellig gegeten ook nog.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
50 gram notenmix
parmesaanse kaas
Diner:
2 gegrillde spiesjes met varkenshaas, paprika en champignons
frietjes en fris knoflooksausje, hapje sla
2 glazen rode wijn
en bij de thee nog 'n klein blokje pure chocola
Wat zullen we nu doen? Wat jojo zegt werkt wel, maar is het handig als je een tabel nooit een andere naam kan geven? Dan moet Q het ook via mijn photobucket account doen en dat is niet zo handig denk ik.
Als Quirijn het via haar eigen account doet zou jij slechts één keer de link die zij aan jou geeft moeten posten en dan werkt het daarna helemaal vanzelf.
Overigens heb ik geen enkel bezwaar tegen 'n vers topic, maar voor degenen die dit topic willen behouden zou dat 'n optie kunnen zijn. 'k Ben er in elk geval wel voor dat de tabel in de OP wordt gezet.
Lekkere dag vandaag. Goed weer aan deze kant van 't land. En tijdens m'n werk legde m'n baas opeens 100 euro op m'n bureau als extraatje. Lief van 'm he! En vanavond lekker en gezellig gegeten ook nog.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
50 gram notenmix
parmesaanse kaas
Diner:
2 gegrillde spiesjes met varkenshaas, paprika en champignons
frietjes en fris knoflooksausje, hapje sla
2 glazen rode wijn
en bij de thee nog 'n klein blokje pure chocola
zaterdag 7 maart 2009 om 06:49
quote:Quirijn schreef op 06 maart 2009 @ 20:56:
heb alleen niet helemaal op een rij in hoeverre iedereen hier oke mee is???
Vast wel iedereen Q.
Niet al te moeilijk doen, gewoon een nieuwe openen. Wij komen vanzelf wel weer langs!
Enzolang je een link met het oude topic erin zet kan iedereen teruglezen wat ie wil.
heb alleen niet helemaal op een rij in hoeverre iedereen hier oke mee is???
Vast wel iedereen Q.
Niet al te moeilijk doen, gewoon een nieuwe openen. Wij komen vanzelf wel weer langs!
Enzolang je een link met het oude topic erin zet kan iedereen teruglezen wat ie wil.
anoniem_12282 wijzigde dit bericht op 07-03-2009 07:10
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 7 maart 2009 om 09:44
Mij maakt het helemaal niets uit, optie van jojo om eenmalig de link aan te passen zou ook moeten lukken natuurlijk...
Lola, wat ben jij schandalig vroeg wakker zeg! En dat op een zaterdag.... pfffff, ook pip trouwens hoor....
Vandaag laatste restje foto's plakken en wassen draaien... Dus weer een druk dagje binnen in mijn huisje...
Lola, wat ben jij schandalig vroeg wakker zeg! En dat op een zaterdag.... pfffff, ook pip trouwens hoor....
Vandaag laatste restje foto's plakken en wassen draaien... Dus weer een druk dagje binnen in mijn huisje...
zaterdag 7 maart 2009 om 11:00
Als je eenmalig de link plaatst, zakt het topic naar onderen en is het op een gegeven moment weg. Tenzij je iedere zoveel tijd toch een bericht post.in het oude topic. Ik zou het ook jammer vinden als het topic verdwijnt.
Ik kom alleen maar even zeggen dat ik een weekje weg ben. Stilte van mijn kant dus even.
Tot snel!
Ik kom alleen maar even zeggen dat ik een weekje weg ben. Stilte van mijn kant dus even.
Tot snel!
zaterdag 7 maart 2009 om 11:29
quote:Iejoor schreef op 07 maart 2009 @ 09:44:
Lola, wat ben jij schandalig vroeg wakker zeg! En dat op een zaterdag....
En dan moet je nagaan dat ik er al een paar uur op had zitten toen!
Ik ben een hele slechte lslaper en loop de halve nacht rond in huis
Ik merk dus toch dat er meerderen zijn die de oplossing van nieuw topic niet wat vinden, sorry.
Als jullie liever de tabel dan in een post hebben vind ik het prima hoor. Ik pas me aan aan de meerderheid.
Ik wist trouwens niet dat een topic dan ook weg was als er niet gepost werd. Kan ik me ook bijna niet voorstellen aangezien er dingen van jaren terug wel terug te vinden zijn. Hoe kan dat dan?
Lola, wat ben jij schandalig vroeg wakker zeg! En dat op een zaterdag....
En dan moet je nagaan dat ik er al een paar uur op had zitten toen!
Ik ben een hele slechte lslaper en loop de halve nacht rond in huis
Ik merk dus toch dat er meerderen zijn die de oplossing van nieuw topic niet wat vinden, sorry.
Als jullie liever de tabel dan in een post hebben vind ik het prima hoor. Ik pas me aan aan de meerderheid.
Ik wist trouwens niet dat een topic dan ook weg was als er niet gepost werd. Kan ik me ook bijna niet voorstellen aangezien er dingen van jaren terug wel terug te vinden zijn. Hoe kan dat dan?
zaterdag 7 maart 2009 om 11:38
zaterdag 7 maart 2009 om 15:51
quote:lola68 schreef op 07 maart 2009 @ 11:29:
[...]
Als jullie liever de tabel dan in een post hebben vind ik het prima hoor.
De tabel in 'n post is het slechtste alternatief, want na 'n pagina met nieuwe posts is die al weer uit beeld.
De link even door Jos laten aanpassen zodat Quirijn elke week 'n eigen tabel met dezelfde naam kan updaten in haar photobucketaccount zodat ie automatisch in de OP verandert is dan dus de meest gunstige oplossing als de meerderheid tegen 'n nieuwe topic is.
Zelf ben ik niet zo van 't teruglezen van honderden pagina's oude topic, dus ik vind 'n nieuwe topic ook helemaal geen bezwaar.
[...]
Als jullie liever de tabel dan in een post hebben vind ik het prima hoor.
De tabel in 'n post is het slechtste alternatief, want na 'n pagina met nieuwe posts is die al weer uit beeld.
De link even door Jos laten aanpassen zodat Quirijn elke week 'n eigen tabel met dezelfde naam kan updaten in haar photobucketaccount zodat ie automatisch in de OP verandert is dan dus de meest gunstige oplossing als de meerderheid tegen 'n nieuwe topic is.
Zelf ben ik niet zo van 't teruglezen van honderden pagina's oude topic, dus ik vind 'n nieuwe topic ook helemaal geen bezwaar.
zaterdag 7 maart 2009 om 18:16
Wat voel ik me waardeloos vandaag zeg... Heb wel 2 wassen gedraaid maar voor de rest van de dag niets anders gedaan dan bankhangen en tv kijken. Erg slecht... Voel me ook slecht wat dat betreft.... Ook flink lopen snoepen... bonbons enzo... geen zin om nu te koken .... Had dus gewoon echt foto's moeten gaan plakken.. Maar niet gedaan nu wordt morgen een super drukke dag met al die foto's plakken en ook nog was strijken enzo... Baal zo ontzettend van mezelf wat dat aangaat. Maar ja niets aan te doen heb het zelf gedaan natuurlijk....
Nog 5 weken werken ...... het is nog maar 1 hand..... joehoe!
Nog 5 weken werken ...... het is nog maar 1 hand..... joehoe!
zaterdag 7 maart 2009 om 18:20
Ik heb vandaag ook slecht gegeten Iejoor!
We hadden afscheids eten van een collega, pizza.
En dan van die grote dikke vette van de pizzeria. Ik heb ongeveer iets meer dan de helft op.
Toen zat ik best vol, kon best nog meer eten maar heb het niet gedaan.
We moesten daarna nog werken en als je zoveel eet doe je nix meer daarna!
Het was erg lekker maar de rest van het weekend houd ik me koest!
En dan van die grote dikke vette van de pizzeria. Ik heb ongeveer iets meer dan de helft op.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 7 maart 2009 om 18:20
Ik heb vandaag ook slecht gegeten Iejoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 7 maart 2009 om 18:56
Iejoor, je moet stoppen met zeggen dat wat je doet slecht is.
Echt waar je maakt het er niet beter op voor jezelf.
Gewoon deze 5 weken werken uitzitten en er het beste van maken.
Als je ook nog steeds tegen jezelf zegt, oh oh wat slecht wat ik allemaal doe, en je doet er uiteindelijk ook nog eens niets aan kun je net zo goed gewoon even accepteren dat het nu even niet gaat.
Het gaat nu even niet. PUNT
Het is niet de bedoeling dat je nou een vrijbrief hebt om los te gaan, dat bedoel ik niet, maar even een break.
Zet dit nou de laatste weken even in de ijskast en als je terug bent in NL kun je het weer oppakken.
Dan zit je beter in je vel en gaat het vast lukken!
Ik denk dat je de laatste weken dan misschien ook prettiger kan werken ( hoop ik iig voor je ).
En nu een dikke knuffel ik meen het goed met je!
Echt waar je maakt het er niet beter op voor jezelf.
Gewoon deze 5 weken werken uitzitten en er het beste van maken.
Als je ook nog steeds tegen jezelf zegt, oh oh wat slecht wat ik allemaal doe, en je doet er uiteindelijk ook nog eens niets aan kun je net zo goed gewoon even accepteren dat het nu even niet gaat.
Het gaat nu even niet. PUNT
Het is niet de bedoeling dat je nou een vrijbrief hebt om los te gaan, dat bedoel ik niet, maar even een break.
Zet dit nou de laatste weken even in de ijskast en als je terug bent in NL kun je het weer oppakken.
Dan zit je beter in je vel en gaat het vast lukken!
Ik denk dat je de laatste weken dan misschien ook prettiger kan werken ( hoop ik iig voor je ).
En nu een dikke knuffel ik meen het goed met je!
zaterdag 7 maart 2009 om 19:06
zaterdag 7 maart 2009 om 19:14
Yep Iejoor, nu even vol houden.
En niet jezelf continue naar beneden trekken, want je bent erg negatief. En daar schiet je niets mee op. Geniet nog lekker van het mooie weer daar, misschien kan je nog wat dingen ondernemen op het eiland?
Blijf bezig, ga wat leuks doen, en wees lief voor jezelf
Ik kreeg de volgende link van een vriendin met de vraag wat ik ervan vond. Willen jullie eens meekijken? Ik vind het wat vaag
http://www.newhabits.nl/Site/
En niet jezelf continue naar beneden trekken, want je bent erg negatief. En daar schiet je niets mee op. Geniet nog lekker van het mooie weer daar, misschien kan je nog wat dingen ondernemen op het eiland?
Blijf bezig, ga wat leuks doen, en wees lief voor jezelf
Ik kreeg de volgende link van een vriendin met de vraag wat ik ervan vond. Willen jullie eens meekijken? Ik vind het wat vaag
http://www.newhabits.nl/Site/
zaterdag 7 maart 2009 om 19:26