100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
zaterdag 7 maart 2009 om 19:55
Het is denk ik ook niet wat voor mij hoor. Mijn vriendin dacht dat het wel wat voor haar was, en ze vroeg me er naar te kijken.
Ik geloof dat het voor mij niet zou werken, dat in groepverband veplicht chatten, en opdrachten maken enz... (ik ben hier al zo druk met schrijven, heb gewoon geen tijd )
Wel gezellig Elle als we samen zouden gaan! Maar volgens mij is het 1 keer kennismaken. Daarna moet je alleen vanuit huis werken.
Ik geloof dat het voor mij niet zou werken, dat in groepverband veplicht chatten, en opdrachten maken enz... (ik ben hier al zo druk met schrijven, heb gewoon geen tijd )
Wel gezellig Elle als we samen zouden gaan! Maar volgens mij is het 1 keer kennismaken. Daarna moet je alleen vanuit huis werken.
zaterdag 7 maart 2009 om 21:03
Dames, het is niet zozeer dat ik baal van mezelf vanwege het feit dat het even niet wil lukken met lijnen want had al besloten dat even naar achter te schuiven.. het gaat vooral over het feit dat ik foto's wilde gaan plakken vandaag en de hele dag gewoon lui in de bank heb gehangen. Dan kan ik soms zo balen van mezelf.....
Ik moet het idd allemaal wat positiever inzien, Hmmmm, het positieve van vandaag........ effe denken hoor, dat er tulpen uit de grond komen die ik mee had genomen voor de buurvrouw... Die was er dolgelukkig mee, van de 100 die ze heeft gepland zijn er nu 4 in de lucht aan het komen.... en haar gezicht was echt zo blij.....
Nog 5 weken overleven, het komt allemaal goed! Met zijn ups en downs uiteraard... maar nog 1 weekje doorkomen en dan komen mijn ouders.. Dus dan is het weer even wat makkelijker. Dan is er iemand thuis als je thuiskomt en in het weekend gaan we leuke dingen doen...Dus daar gaan we ons nu op focussen....
Ik moet het idd allemaal wat positiever inzien, Hmmmm, het positieve van vandaag........ effe denken hoor, dat er tulpen uit de grond komen die ik mee had genomen voor de buurvrouw... Die was er dolgelukkig mee, van de 100 die ze heeft gepland zijn er nu 4 in de lucht aan het komen.... en haar gezicht was echt zo blij.....
Nog 5 weken overleven, het komt allemaal goed! Met zijn ups en downs uiteraard... maar nog 1 weekje doorkomen en dan komen mijn ouders.. Dus dan is het weer even wat makkelijker. Dan is er iemand thuis als je thuiskomt en in het weekend gaan we leuke dingen doen...Dus daar gaan we ons nu op focussen....
zaterdag 7 maart 2009 om 21:25
Valt er op Sicilie niet lekker te wandelen eigenlijk?
Hier was 't vandaag weer stralend weer. 'k Loop echt veel lekkerder op zonne-energie
Ontbijt:
2 boterhammen met filet americain, uitjes en veldsla
Lunch:
1 mango
half bakje optimel kwark
Tussendoor:
1 gekookt ei
Diner:
salade van 1 avocado, ui, 5 trospruimtomaatjes en 100 gram roze garnalen
half bakje optimel kwark
Beweging:
powerwalken 100 minuten: 1048 kcal, hartslag 154-171
en nog wat bonus calorieën verbrand met wat tuinwerk à 237 kcal
Hier was 't vandaag weer stralend weer. 'k Loop echt veel lekkerder op zonne-energie
Ontbijt:
2 boterhammen met filet americain, uitjes en veldsla
Lunch:
1 mango
half bakje optimel kwark
Tussendoor:
1 gekookt ei
Diner:
salade van 1 avocado, ui, 5 trospruimtomaatjes en 100 gram roze garnalen
half bakje optimel kwark
Beweging:
powerwalken 100 minuten: 1048 kcal, hartslag 154-171
en nog wat bonus calorieën verbrand met wat tuinwerk à 237 kcal
zaterdag 7 maart 2009 om 22:46
Jojo, wil je even kijken of ik het nu goed begrijp?
Q maakt een photobucketaccount aan en slaat de tabel op onder een link bv vivatabel. Dat geeft ze aan mij door en dan plaats ik in mijn photobucket de tabel met diezelfde link. Daarna gebruikt Q altijd die link.
Klopt dit want ik geloof dat ik het toch niet helemaal snap nu ik het zo neertyp.Net was het logischer in mijn hoofd haha
Q maakt een photobucketaccount aan en slaat de tabel op onder een link bv vivatabel. Dat geeft ze aan mij door en dan plaats ik in mijn photobucket de tabel met diezelfde link. Daarna gebruikt Q altijd die link.
Klopt dit want ik geloof dat ik het toch niet helemaal snap nu ik het zo neertyp.Net was het logischer in mijn hoofd haha
zaterdag 7 maart 2009 om 22:49
Lolo Lola, ik heb je link gelezen. Op zich zou ik het wel wat kunnen vinden, maar ik zou niet zo snel aan zoiets meedoen. Al die opdrachten enzo. Dat moet waarschijnlijk op een bepaalde tijd worden ingeleverd enzo. Denk dat dat niks voor mij is.
Maar online begeleiding schijnt (heb ik wel eens een onderzoek over gelezen) erg goed te helpen. Vergelijkbaar met face to face begeleiding.
Maar online begeleiding schijnt (heb ik wel eens een onderzoek over gelezen) erg goed te helpen. Vergelijkbaar met face to face begeleiding.
zondag 8 maart 2009 om 07:19
quote:josephine69 schreef op 07 maart 2009 @ 22:46:
Nee, je snapt 't volgens mij niet, want je gaat met het essentiele punt de mist in zo
Het is juist de bedoeling dat die link van het photobucketaccount van Quirijn komt. Die link zet jij eenmalig in de OP. Dus niet in je eigen photobucketaccount zetten, want dan moet Quirijn je alsnog elke week de nieuwe tabel doormailen. Als de link naar Q's tabel er eenmaal staat, dan kan zij elke keer een nieuw bestand met dezelfde naam in haar account vervangen en dan verandert ie dus automatisch ook vanzelf in de OP, zonder dat jij er nog iets voor hoeft te doen. Snappie?
quote:Jojo, toch maar een ander bericht geplaatst, met een wijziging van 96%haha, nee daar ging wat mis, ik raakte de verzendtoets per ongeluk toen ik nog maar 3 woorden getypt had
Nee, je snapt 't volgens mij niet, want je gaat met het essentiele punt de mist in zo
Het is juist de bedoeling dat die link van het photobucketaccount van Quirijn komt. Die link zet jij eenmalig in de OP. Dus niet in je eigen photobucketaccount zetten, want dan moet Quirijn je alsnog elke week de nieuwe tabel doormailen. Als de link naar Q's tabel er eenmaal staat, dan kan zij elke keer een nieuw bestand met dezelfde naam in haar account vervangen en dan verandert ie dus automatisch ook vanzelf in de OP, zonder dat jij er nog iets voor hoeft te doen. Snappie?
quote:Jojo, toch maar een ander bericht geplaatst, met een wijziging van 96%haha, nee daar ging wat mis, ik raakte de verzendtoets per ongeluk toen ik nog maar 3 woorden getypt had
zondag 8 maart 2009 om 10:26
Ah ik snap het helemaal. Q geeft mij de link door en die plaats ik in de OP. Nou dat moet lukken
Q kan je dan vandaag de tabel in jouw photobucket plaatsen en mij de link geven dan verander ik hem en kunnen we hier gewoon verder schrijven. Vanaf morgen ben ik een weekje weg dus dan kan ik het niet meer doen en zitten jullie een week zonder tabel
Q kan je dan vandaag de tabel in jouw photobucket plaatsen en mij de link geven dan verander ik hem en kunnen we hier gewoon verder schrijven. Vanaf morgen ben ik een weekje weg dus dan kan ik het niet meer doen en zitten jullie een week zonder tabel
zondag 8 maart 2009 om 11:13
Zo irritant, ik werd vanochtend om half 9 wakker gebeld door een vriend van mij die niet door had dat hij mij aan het bellen was... En dat tot 3 keer toe waarvan 1 keer heel de voicemail vol.... omdat ik op dat moment hem aan het terug bellen was....Uiteindelijk heb ik hem toch nog te pakken gekregen en daarna heeft hij mij niet meer gebeld... Het gevolg is dus dat ik terug in slaap ben gevallen en nu net pas wakker ben... pffff.... Nou ja, het is hier nu wel super mooi weer! Dus ik zou gaan kunnen wandelen Jojo, maar wil eerst mijn foto's klaar hebben.. Als ik dat niet doe kom ik in de knoop met de planning en kan ik ze waarschijnlijk helemaal niet meer afmaken hier op Sicilie en dat is wel de bedoeling.. Dus effe doorbikkelen vandaag.... Ga nu zo eerst maar even eten, ontbijt en lunch ineen want tja je moet toch iets he....
zondag 8 maart 2009 om 11:51
Doen wij op zondag ook altijd hoor.
Eerst even heul lang koffiedrinken en dan pas een brunch klaarmaken.
Vanmorgen om 09.00 uur op, lekker lang kletsen en koffiedrinken, Businessclass op de achtergrond, laptop op schoot.
Heb net de oven aangezet, zo de broodjes erin.
Heerlijk die zondagen!
Nog een paar weekjes Iejoor dan ben jij ook weer thuis bij je man!
Eerst even heul lang koffiedrinken en dan pas een brunch klaarmaken.
Vanmorgen om 09.00 uur op, lekker lang kletsen en koffiedrinken, Businessclass op de achtergrond, laptop op schoot.
Heb net de oven aangezet, zo de broodjes erin.
Heerlijk die zondagen!
Nog een paar weekjes Iejoor dan ben jij ook weer thuis bij je man!
zondag 8 maart 2009 om 12:32
Het is hier nu schijnbaar de dag van de vrouw.... Een feestje dus... Nou dat wist ik absoluut niet... Maar kreeg een bloemetje van de buurvrouw uit eigen tuin. Dat is echt lief!
En vanmiddag krijg ik geloof ik ook nog eten van der... Echt een super lieve buurvrouw heb ik hoor. Ze vind het ook heel erg dat ik weg ga. Maar ja, niets aan te doen he...
Ben nu wel bezig met foto's plakken. Dus we gaan maar snel weer door. Vandaag is een betere dag dan gisteren..
En nik, valt wel mee nu hoor met dat duf zijn, is vooral als je weer in slaap valt en vervolgens door de wekker wakker wordt gemaakt. Dat heb ik doordeweeks altijd en dan ben ik zo duf en helemaal kapot... Maar ja, vandaag dus gelukkig niet.
En vanmiddag krijg ik geloof ik ook nog eten van der... Echt een super lieve buurvrouw heb ik hoor. Ze vind het ook heel erg dat ik weg ga. Maar ja, niets aan te doen he...
Ben nu wel bezig met foto's plakken. Dus we gaan maar snel weer door. Vandaag is een betere dag dan gisteren..
En nik, valt wel mee nu hoor met dat duf zijn, is vooral als je weer in slaap valt en vervolgens door de wekker wakker wordt gemaakt. Dat heb ik doordeweeks altijd en dan ben ik zo duf en helemaal kapot... Maar ja, vandaag dus gelukkig niet.
zondag 8 maart 2009 om 13:31
Nog 100 foto's.....Het einde is nu echt in zicht.. Ben aan de laatste halte van de vakantie... Phuket, nog een travestietenshow inplakken en olifantjes.... En dan ben ik klaar!!!!!! Yoehoe!!!!!!! Dan is na ruim 2,5 jaar eindelijk de huwelijksreis in boeken en kunnen mensen foto's komen kijken.. Alhoewel ik me afvraag of ze zin hebben om 4 boeken door te worstelen.. Volgens mij zijn ze dan meer dan een uur bezig om alles te bekijken maar het is voornamelijk voor onszelf natuurlijk dat we er nog met een grote glimlach op terug kunnen kijken...
Volgende fotoplak actie wordt van Sicilie.. Maar zit te denken om daar misschien maar een digitaal boek van te laten maken. Iemand tips waar je zo'n editor het beste vandaan kunt halen en welke de beste kwaliteit geeft?
Volgende fotoplak actie wordt van Sicilie.. Maar zit te denken om daar misschien maar een digitaal boek van te laten maken. Iemand tips waar je zo'n editor het beste vandaan kunt halen en welke de beste kwaliteit geeft?
zondag 8 maart 2009 om 13:36
Heb net de foto's van ons huwelijk teruggekregen.
Heb ze laten maken bij www.webprint.nl
Ziet er netjes uit.
Heb ze laten maken bij www.webprint.nl
Ziet er netjes uit.
zondag 8 maart 2009 om 13:53
Sportman heeft eens zo'n fotoboek laten maken bij de Hema, ziet er goed uit hoor.
En we moeten er nog steeds een maken van Thailand.
Net lekker gelopen, ik heb me aan m'n woord gehouden!
Het was heerlijk, niet moeizaam, eerder makkelijk.
Moet misschien iets langer gaan lopen, ik moest eigenlijk 10x1 minuut maar heb vast de volgende les gedaan.
6x2 minuten er staat wel een flinke wind maar daar door zijn er weinig wolken, ik heb constant in de zon gelopen.
En we moeten er nog steeds een maken van Thailand.
Net lekker gelopen, ik heb me aan m'n woord gehouden!
Het was heerlijk, niet moeizaam, eerder makkelijk.
Moet misschien iets langer gaan lopen, ik moest eigenlijk 10x1 minuut maar heb vast de volgende les gedaan.
6x2 minuten er staat wel een flinke wind maar daar door zijn er weinig wolken, ik heb constant in de zon gelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 8 maart 2009 om 14:06
Zo fijn als 't weer doet wat 't weerbericht belooft! Vanochtend eerst regen zoals voorspeld, maar idd, rond half 12 trok het open en werd 't weer super lekker weer! Niet alleen zonnig, maar het licht was ook zo mooi. Zo knalblauw zien de vennen er niet vaak uit. Een weldaad voor de ziel, zulke intense kleuren. Heerlijk weer om te lopen dus weer.
zondag 8 maart 2009 om 14:08
quote:Iejoor schreef op 08 maart 2009 @ 13:31:
Volgende fotoplak actie wordt van Sicilie.. Maar zit te denken om daar misschien maar een digitaal boek van te laten maken. Iemand tips waar je zo'n editor het beste vandaan kunt halen en welke de beste kwaliteit geeft?Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, maar vrienden van mij hebben een boek bij de Aldi laten maken en ik moet zeggen dat de drukkwaliteit en papier er prima uitzagen. Maar vergis je niet, ook dat is nog lang werk als je er iets creatiefs van wil maken.
Volgende fotoplak actie wordt van Sicilie.. Maar zit te denken om daar misschien maar een digitaal boek van te laten maken. Iemand tips waar je zo'n editor het beste vandaan kunt halen en welke de beste kwaliteit geeft?Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, maar vrienden van mij hebben een boek bij de Aldi laten maken en ik moet zeggen dat de drukkwaliteit en papier er prima uitzagen. Maar vergis je niet, ook dat is nog lang werk als je er iets creatiefs van wil maken.
zondag 8 maart 2009 om 14:12
Pffff mens dat je zoveel foto's maakt
Moest Sportman niet meedoen aan de 20 van Alphen Nik? Allemachtig dat hele centrum is afgezet, moest een stuk omfietsen op de terugweg vand e sportschool
Wel lekker gesport. Uurtje spinnen daarna fitness.
Moest Sportman niet meedoen aan de 20 van Alphen Nik? Allemachtig dat hele centrum is afgezet, moest een stuk omfietsen op de terugweg vand e sportschool
Wel lekker gesport. Uurtje spinnen daarna fitness.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 8 maart 2009 om 14:24
zondag 8 maart 2009 om 14:25
halloooo ik ben der weer (was vannacht in een hotelletje) heb dus gisteravond bij een heus restaurant met een ster gegeten.. en heb dus 8 gangen op.. haha. was echt zo heerlijk! verwachtte het vandaag wel op de weegschaal terug te lezen maar ik ben alsnog een boel afgevallen.. dus no problemo!
shoppen vrijdag was leuk! hele leuke laarzen gekocht en een leuk sjaaltje, en nog een superleuk spijkerrokje van mexx (draag het nu gewoon lekker,,, als het te groot wordt koop ik wel weer nieuwe.. moet er toch leuk uitzien!)
dan over de tabel.. ben bang dat ik er echt geen yota van begrijp.. is toch best belangrijk aangezien ik het iedere week moet gaan doen..
ik zal zo de link van photobucket mailen aan jos.. (dat begrijp ik dan wel weer) en dan zie ik het wel.. (maar hoe moet ik dan in vredesnaam dat elke week op dezelfde manier opslaan..
shoppen vrijdag was leuk! hele leuke laarzen gekocht en een leuk sjaaltje, en nog een superleuk spijkerrokje van mexx (draag het nu gewoon lekker,,, als het te groot wordt koop ik wel weer nieuwe.. moet er toch leuk uitzien!)
dan over de tabel.. ben bang dat ik er echt geen yota van begrijp.. is toch best belangrijk aangezien ik het iedere week moet gaan doen..
ik zal zo de link van photobucket mailen aan jos.. (dat begrijp ik dan wel weer) en dan zie ik het wel.. (maar hoe moet ik dan in vredesnaam dat elke week op dezelfde manier opslaan..