De penis van mijn ex vriend vs die van mijn vriend

02-07-2018 21:07 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Onlangs heb ik seks gehad met mijn huidige vriend, maar ik had het probleem dat ik weinig tot niets voelde en mijn vriend ook niet.
Het is wel zo dat de penis van mijn vriend van die normale grote is dat ik hier eigenlijk geen probleem van zou mogen ondervinden, maar het probleem is namelijk wel dat mijn exvriend heel groot en breed geschapen is.
Ik vermoed dus dat mijn vagina zich heeft gevormd naar de penis van mijn ex vriend en dat dit het probleem is.
Ik ben wel een beetje in paniek want ik zie mijn huidige vriend super graag en hij mij ook, dus wil ik hem ook kunnen laten genieten van ons liefdesleven.
Op dit ogenblik is het nog geen probleem, maar ik wil hem helemaal niet teleurstellen.
Kan iemand van jullie mij soms geruststellen dat dit in orde komt en dat mijn vagina zich terug gaat vormen naar de penis van mijn vriend?

Alvast bedankt
Kan iemand van jullie mij soms geruststellen dat dit in orde komt en dat mijn vagina zich terug gaat vormen naar de penis van mijn vriend?

Nee. :roll:
Je vagina is niet hetzelfde als memoryfoam, maar je zou nog kunnen proberen of je door het trainen van je bekkenbodemspier toch meer van je huidig vriend kan genieten
Je vagina blijft echt niet in standje grotelul staan na de seks hoor.

Ik denk dat je even goed met je bekkenbodem aan de slag moet, deze opnieuw moet gaan voelen en leren gebruiken.

Succes hoor, ‘t lijkt me wel rot.
Oh niet te fanatiek je bekkenbodem gaan trainen want dat is ook geen pretje
Bij mij heeft wrijving er heel veel mee te maken, als ik super nat ben voel ik ook minder. Was je niet gewoon heel erg opgewonden?
Mop, jij hebt dus een luxe probleem zo te zien. Menigten hebben geen eens seks, laat staan seks met een groot geschapen man.
Maar hij geeft dus ook aan dat het voor hem te wijd is?
Jezus :facepalm:
Loullah schreef:
02-07-2018 21:39
Mop, jij hebt dus een luxe probleem zo te zien. Menigten hebben geen eens seks, laat staan seks met een groot geschapen man.
Geen sex willen is anders dan niet kunnen genieten van seks. Luxeprobleem? Seks is vrij basisbehoefte.
Those who don’t believe in magic will never find it
Loullah schreef:
Geen sex willen is anders dan niet kunnen genieten van seks. Luxeprobleem? Seks is vrij basisbehoefte.
Those who don’t believe in magic will never find it
Perzina schreef:
02-07-2018 21:10
Je vagina blijft echt niet in standje grotelul staan na de seks hoor.

Ik denk dat je even goed met je bekkenbodem aan de slag moet, deze opnieuw moet gaan voelen en leren gebruiken.

Succes hoor, ‘t lijkt me wel rot.
Dit. Dat zou wat zijn voor al die koppels die 1 of meerdere kinderen hebben gekregen. Hou oud ben je?
Je kunt je vagina ook trainen met geisha balls. Wordt de boel daar beneden ook wat strakker van. ;)
niet zo zeiken dat moet je
Laat je vriend gewichtheffen met zijn pielewiel. Misschien wordt ie dan wat groter.
Heb dit ook gehad en bij mij kwam het goed hoor. Na die kleinere kreeg ik weer een grote en toen moest ik daar weer aan wennen.
SallySpectra* schreef:
02-07-2018 21:49
Jezus :facepalm:

Was die heel groot en breed geschapen, of juist niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
beetjegek schreef:
02-07-2018 22:21
Heb dit ook gehad en bij mij kwam het goed hoor. Na die kleinere kreeg ik weer een grote en toen moest ik daar weer aan wennen.
Whahah. Afwisseling is ook nodig. :biggrin:
Loullah schreef:
:there:
SallySpectra* schreef:
02-07-2018 22:20
Laat je vriend gewichtheffen met zijn pielewiel. Misschien wordt ie dan wat groter.
:rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik mis Charles een beetje op dit topic.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Dat heb je niet met je voorbips.

Dat speelt wel met anale seks. Dat wordt je kontgat op den duur zo wijd dat je anaal incontinent wordt. Is geen pretje hoor.

Maar een vagina wordt niet wijder van een dikke lul.
himalaya schreef:
02-07-2018 22:22
Was die heel groot en breed geschapen, of juist niet?
Zijn kruis was een zware last, maar God geeft kruis naar kracht.
Framberry schreef:
02-07-2018 21:13
Oh niet te fanatiek je bekkenbodem gaan trainen want dat is ook geen pretje
Wrom zou dat geen pretje zijn?
Been there, done that, got the T-shirt.
Vanzai schreef:
02-07-2018 22:44
Ik mis Charles een beetje op dit topic.
Schattig. Een echt antwoord heb ik nochtans niet. Meestal doet de omgekeerde situatie zich voor bij mij: ben ik het vriendje met de ongezien grote penis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven