Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Vinyl schreef op 08 maart 2009 @ 22:45:

[...]

Ik ben een mail teruggestuurd. Ze kwetst me hier heel erg mee, alsof ik alleen terecht kan als ik niet verdrietig ben. Bah!Sorry mbt mijn opmerking over dat resetten. Ik snap dat dit

kut vervelend is en je hier -zeker nu- niet op zit te wachten.

Kun je het wat laten rusten nu je je moeder hebt gemaild?
Nou nee, nu wacht ik op antwoord. Erg he?

Maar goed, ga daarna maar slapen.
Ook hier worden de oogleden zwaar!

Drift sterkte, hopelijk voel je je morgen fit na het uit je ritme zijn vandaag. Vinyl, ik hoop dat je ondanks de heftigheden vandaag tot rust kunt komen. En Tina.. shame on you, scriptie-corrigeer-ontwijkend gedrag! Men mag blij zijn dat je een poging waagt. En MdK: hopelijk klinkt je morgen niet meer als corpsmiep

Ook voor de rest: lekker slapen!
Nee niet erg... Zou ik ook hebben.

Ik wil graag iets zeggen als "probeer het van je af te zetten" maar weet dat het moeilijk is. Misschien moet je jezelf toch even streng toespreken en de computer uitzetten?
Vinyl, zou het kunnen dat jou moeder heel verdrietig wordt als haar kind heel verdrietig is? En dat ze een enigzins botte manier heeft om je dat te vertellen?

Ik kan me écht niet voorstellen dat je moeder er alleen voor je is in gelukkige tijden. Wel dat ze je het liefst altijd gelukkig wil zien en nu voorziet dat je jezelf weer een stukje terugwerpt in je verwerking van die heftige tijd.

Volgens mij heb jij een hele lieve kikkermama hoor...

Nu houd ik er over op, anders ga ik gewoon heel hard mee zitten brullen, kan er namelijk slecht tegen als mensen verdrietig zijn... Probeer toch te slapen
Ja, dat is het ook wel. Dat zit er ook wel achter. Maar de manier waarop vind ik gewoon echt niet leuk. Ze uit zich altijd zo bot...en dat vind ik jammer...
quote:flora81 schreef op 08 maart 2009 @ 22:52:

Ook hier worden de oogleden zwaar!

En Tina.. shame on you, scriptie-corrigeer-ontwijkend gedrag! Men mag blij zijn dat je een poging waagt. Een póging? Man, hele vellen vol aantekeningen nu al! Hij zal me heus dankbaar moeten zijn morgen
ps nog even voor ik echt ga slapen: ik vind het hier errug gezellig. Natuurlijk worden niet alleen gezellige onderwerpen besproken, maar dat geeft niet! Dat wilde ik even kwijt, omdat ik in het begin last had van wat "opstart-problemen"... Die zijn overwonnen hoor!
voor Flora!
quote:Tientje79 schreef op 08 maart 2009 @ 22:56:

[...]

Een póging? Man, hele vellen vol aantekeningen nu al! Hij zal me heus dankbaar moeten zijn morgen Zal ik je helpen met nadenken over een beloning
Goeieavond!!

voor Vinyl!

En wat goed dat je het hier leuk vindt Floor Dat ís het ook!!

Tien is niet de enige die nog aan het werk is... Ik moest nog even wat mail lezen en me voorbereiden op een afspraak morgen. Dus ik probeer wat te printen en inkt is op... Nu moet ik m'n printer op computer aansluiten (ipv draadloos kastje) om te kijken wélke cartridge leeg is

Hier een leuk weekend gehad, alhoewel ik bekaf ben en behoorlijk slecht heb gegeten. Gisteren nog wel kipshoarma voor mezelf gemaakt en voor de anderen 'gewone' shoarma. Maar daarna boodschappen doen in Duitsland Heb me wel ingehouden: 1 reep rittersport pfefferminz ('vroeger' haalde ik er gerust 15!!) en 1 zakje haribo erdbeeren. Hmmmm... Heb ook de goddelijkste zoutjes op aarde ontdekt:

En verder biologische cakemix gehaald voor m'n feestje volgende week en voor trakeren op werk. Met súpercoole duitse decoratie-bloemetjes erbij

Ook nog Punica en Bacardi gehaald

Vanmorgen gingen we met z'n allen (broer, zusjes en aanhang plus mama en vriend en opa en oma) ontbijten in de ierse pub. Ik begon netjes met een meergranen triangel met coburger ham. Maar ik eindigde met een wit bolletje met roomboter en hagelslag. Zóóóóó lekker!

En verder vandaag ook veel gevroten.

Zo flauw! Kreeg van nieuwe vriendin van Broertje een hele doos vol handgemaakte chocolade!!! Grommm!! Haar vader heeft een chocoladefabriek namelijk

Ach, wel verwacht om een 'slecht' weekend te hebben.

Voor m'n verjaardag trouwens de dvd-box 'Tot nu toe' van Herman Finkers gekregen van mama en co.

Echt tof! Nou ja, is een surrogaat trouwens... Mama, haar vriend en ik waren in de race om kaarten te bemachtigen voor de theatershow van Herman. (we stonden allemaal op de wachtlijst) Nu heeft Vriend van m'n moeder kaarten kunnen bemachtigen voor de voorstelling in zijn woonplaats. En nu neemt hij mama en opa en oma mee!! Dat kan toch niet! Als ik de kaarten kon krijgen dan nam ik iig mama en haar vriend mee

Dus ik had gezegd dat ze het goed konden maken met de dvd-box

Pfoe, deze post is alweer veel te lang, ik lees morgen trouwens even terug.

Nu gaat de doos chocolade dicht en ga ik even voor de tv hangen (en eerst document printen )

tot morgen!

ps ik heb een nieuwe zomerjas gekocht!!

en vandaag ook met zusje vliegtickets naar Londen geboekt

Met broer zaterdag nog geprobeerd om zaterdag-kaarten voor Pinkpop te kopen, helaas waren we te laat
En oh ja, mijn 'stiefzusje' (de oudste) is behoorlijk vervelend... Ze trekt altijd enorm veel aandacht, en dus energie!!
En nog 1 leuk dingetje:

Van m'n opa kregen we (ik, zusjes, moeder, vriendin van broer, tante, stiefzusjes, oma) allemaal een roos omdat het vandaag Internationale Vrouwendag is

En dat is zó NIET opa! Dubbel leuk dus dat hij dat doet

(roos is wel gesneuveld op weg naar A'dam, doormidden gebroken Nu dus een halve roos in een glas hier)
Ik moet werken, maar even een snelle knuffel voor Vinyl
Peas on earth!
(f) Vinyl, hoe is het? Ben je de nacht een beetje doorgekomen en een beetje tot rust gekomen?

Age, klinkt goed die Duitse supermarkten (*pakt een kwijl-bakje*). Wat voor zomerjas heb je gekocht? Wat een superleuke actie van je opa! (moest ik van je opa aan je geven, omdat de jouwe kapot is )
quote:Moosey schreef op 05 maart 2009 @ 17:13:

Niet te ver zoeven hoor Maryemma, want ik was net even een tikkeltje in de war van je nick: Ik heb net 'Ontaarde moeders' van Dorrestein uit. Komt je nick daar uit?

Ja! Jij bent nou de eerste ooit die de oorsprong van mn nick ontdekt: hoera!

Oh, en @ PODE: inderdaad, het was mij op het kleine-borsten-frustratie-topic. Goeie dingen zei je daar.

Ik lees af en toe stiekem mee bij jullie (ok, nu niet meer zo heel stiekem), hoewel er hier niet bepaald kilo's af hoeven (eerder bij, sorry). Maar ik moet zo lachen om de gesprekken hier, dat dit nou het eerste afval-topic is waar ik met plezier kom. Vandaar dus.

Nou, ik schiet weer terug in stille-meelezert-modus. Succes met de kilo's!
Hehe Age, ik las: Nu dus een halve roos in een glas bier. Wel een mooi triest-poëtisch beeld

Zo, ik voel me weer een beetje mens. Gister uigeslapen, lekker rustig geluidsklusje gedaan en toen ik terugkwam (om 10 uur 's avonds) nog heel fanatiek schoongemaakt en daarna voor het eerst in eeuwen weer eens yoga (nou ja, een eigenverzonnen combi van lessen BodyBalance, yogaoefeningen uit een boekje en balletstretch-dingen) gedaan. Zálig, m'n hele rug en schouders weer los, super ontspannen. Onder het motto: Waarom doe ik dit nooit terwijl ik er zo gelukkig van word. Ga ik erin proberen te houden.

En ook redelijk braaf gegeten weer gister, ondanks allerlei tapasbende die ik ook kon pakken het bij 2 kommen soep met brood gehouden, en een plak cake.
Zo, en nu Vinyl: Eerst een vreselijk gemeende , maar ik moet toch even zeggen dat ik het niet heel verstandig van je vindt, meis. Je moeder zegt het natuurlijk veel te bot, maar inhoudelijk ben ik het wel een beetje met haar eens, eigenlijk. Want heel, heel eerlijk: Zou je hem gemaild hebben als je geen gevoelens meer voor hem had? En ben je niet nu al toch heel stiekum soms als je even niet oplet aan het denken hoe het zou voelen om 'm even vast te houden?

Ik denk, heel eerlijk gezegd, dat zoiets als 'afsluiten' helemaal niet bestaat. Althans, dat beeld van: We zien elkaar nog een keer, we hebben het erover, en dan is het klaar. Het is namelijk niet klaar, het heeft heel erg veel pijn gedaan, en dat kost tijd om helemaal te helen. En ik denk dat je, met 'm nog een keer zien, met contact houden in het algemeen, dat helingsproces alleen maar verstoort.

Wat je (denk ik) deep down eigenlijk hoopt (en ik hoop dat ik ernaast zit) is dat-ie je ziet, dat-ie denkt: 'O god, wat heb ik laten lopen!?' en weer als een blok voor je valt en dat het allemaal in 1 keer weer helemaal goed is. En dat gaat niet gebeuren. Als hij nog zoveel voor je gevoeld zou hebben, had hij wel contact opgenomen. En denk je dat het goed gaat komen met iemand die qua gevoelens voor jou zo extreem om heeft kunnen slaan, een tijdje terug? Ik ben bang van niet.

Probeer bovenstaand scenario (het stukje dat-ie weer helemaal voor je gaat, bedoel ik) eens écht, écht helemaal uit te schakelen in je hoofd, en bedenk dan hoe een afspraak tussen jullie eruit gaat zien. En hoe je je voelt als hij weer weg is. En vergelijk dat gevoel eens met hoe het de afgelopen tijd met je gaat.

Ik kan me je gevoel levendig voorstellen Vinyl, ik heb de laatste 2 weken ook telkens weer even die ex in m'n hoofd waar ik vorig jaar meer dan een half jaar op heb zitten wachten tot het meneer bliefde om weer genoeg over zijn ex heen te zijn om weer met mij verder te gaan (heb toen ook wat op jouw topic geschreven over jouw meneer) en soms de neiging om 'm een mail te sturen, maar dan denk ik: Waarom? Als ik echt 100% eerlijk naar mezelf kijk, gaat het er niet om dat ik wil weten hoe het met hem gaat of wat dan ook, eigenlijk wil ik 'm gewoon terug, op zo'n moment. Of hem, meer de tijd die we samen hadden, en hoe verliefd ik op 'm was, dat vooral. En dat gaan we dus niet doen, want naast heel leuk, is-ie ook een slappe zak met te weinig inlevingsvermogen, en daar word ik niet gelukkig van, klaar.

Dikke knuffels lieverd, ik wil je natuurlijk absoluut niks aanpraten, maar denk er alsjeblieft nog even goed over na. Je bent zo goed bezig, met je studie en je werk en goed voor jezelf zorgen, en dat ben je ook waard, dat je dat doet. Dus laat 'm dat in elk geval niet omver schoppen, ok?
quote:Maryemma schreef op 09 maart 2009 @ 11:09:

[...]

Ja! Jij bent nou de eerste ooit die de oorsprong van mn nick ontdekt: hoera!

Oh, en @ PODE: inderdaad, het was mij op het kleine-borsten-frustratie-topic. Goeie dingen zei je daar.

Ik lees af en toe stiekem mee bij jullie (ok, nu niet meer zo heel stiekem), hoewel er hier niet bepaald kilo's af hoeven (eerder bij, sorry). Maar ik moet zo lachen om de gesprekken hier, dat dit nou het eerste afval-topic is waar ik met plezier kom. Vandaar dus.

Nou, ik schiet weer terug in stille-meelezert-modus. Succes met de kilo's!

Hehe, grappig, had het boek ook net 2 dagen uit dus ik kon 'm niet missen Heb je Het Hemelse Gerecht ook gelezen? (ik heb die 2 boeken in 1 band) Man, wat een bizar boek is dat zeg, wel echt gaaf vond ik m.

En je mag best meeschrijven hoor, er zitten hier wel meer mensen die helemaal niet af moeten vallen, allemaal voor de gezellig. Zo lang je maar zo nu en dan 'Ohhh, wat goed!' roept als wij schrijven dat we van stroopwafels zijn afgebleven of een ons zijn afgevallen, ofzo
Mogge Flora! Hoef jij ook niet te werken, of forum je stiekum op je werk? Fijn dat je het toch gezellig vind hier

Zo, nu ga ik wat doen hoor, lappen tekst ook hiero (van mezelf vooral dan he )
Oh, en Vinyl, veel succes met je gesprek!
De belastingdienst: Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker.

Ik had een brief ontvangen dat ik nog een openstaand bedrag had. En ik word altijd schijtziek een beetje moe van die blauwe brieven... Dus net gebeld waar dit vandaan kwam en of het klopte???! Blijkt het een foutje. YES!! Hoef ik niks te betalen en alleen een wijzigingsverzoek in te dienen. Beter, scheelt weer wat doekoes

Moosey, klinkt lekker die yoga oefeningen. Doe jij zelf gewoon een combi van oefeningen die bij jou ontspannend werken? Ik heb ook een x yoga gedaan, maar bij mij werkte het niet echt ontspannend.
quote:Moosey schreef op 09 maart 2009 @ 11:25:

Mogge Flora! Hoef jij ook niet te werken, of forum je stiekum op je werk? Fijn dat je het toch gezellig vind hier

Zo, nu ga ik wat doen hoor, lappen tekst ook hiero (van mezelf vooral dan he )

Op mijn werk forummen zou ik niet durven! Nee ben vandaag thuis.

Ik ga ook wat doen, en niet de hele dag laptoppen... Vanmiddag op laptopjacht denk ik!
anoniem_80628 wijzigde dit bericht op 09-03-2009 11:35
Reden: Dacht dat ik ook tussen het citaat kon reageren
% gewijzigd
Fijn Flora, van de Belastingdienst!

Een vriendin van mij heeft zo'n minilaptopje gekocht, een zwarte glimmende van Sony geloof ik. Wel echt een meisjescomputer, maar wel heel stoer, vind ik. En handig, zo klein.

Die lessen BodyBalance die ik ooit heb gehad zijn een combi van Yoga en Pilates, en daar ben ik zelf een beetje op gaan voortborduren inderdaad, met ook nog hulp van een yogapilates-boekje. Ik gebruik het vooral om m'n rug en schouders los te maken, en rug en buikspieren een beetje te trainen. Merkte wel dat ik van al dat fysieke werk wel sterker ben geworden, deze oefening

kostte me ineens veel minder moeite dan een half jaar geleden.
@ Moosey: Ik snap wat je bedoelt.

Het is nogal dubbel...

Ik denk dat het sowieso goed is om hem te zien, omdat de laatste keer dat ik hem zag alles nog zo fijn was.

Dat heb ik nog in mijn hoofd, de J. die helemaal hoteldebotel van me is. En dat werkt nog steeds verwarrend.

Misschien als ik zie dat dat niet meer zo is, ik het beter kan accepteren en afsluiten.

Dat is mijn gedachte erachter.

En ergens is er hoop, natuurlijk.... Zijn ommezwaai had niks te maken met zijn liefde voor mij, maar met zijn vreselijk moeilijke proces waar hij doorheen moest. En waar hij nu al een eind mee op weg is en weer licht ziet boven die put uit.

Daardoor heb ik ergens wel hoop, juist omdat het zo abrupt anders was omdat hij in een depressie terecht kwam en alleen aan zichzelf kon denken.

Het is niet stukgelopen omdat we niet bij elkaar pasten, laat ik het zo zeggen.

Dus het is tweeledig inderdaad... Heel moeilijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven