Vrienden hadden seks op onze bank
zondag 15 juli 2018 om 23:12
Hoi hoi,
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.
Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!
Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.
Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.
Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.
Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.
Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..
Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.

maandag 16 juli 2018 om 13:04
Is het heel moeilijk om te bedenken dat niet iedereen dezelfde normen hanteert als jij? En dat iemand met andere normen en waarden niet meteen een zedeloos dier is, overgeleverd aan zijn driften? Of tuig van de richel dat er de oorzaak van is dat het land aan de morele afgrond staat?Madeliefjees schreef: ↑16-07-2018 10:24Ja joh, alles moet maar normaal gevonden worden. Normen en waarden zijn zooooo 2017.
Ik vind seks vooral fijn. En ik gun het mijn vrienden. Zeker als het gewoon met hun eigenste partner is. Mensen die ik niet aardig of vies vind, die nodig ik sowieso niet uit om te blijven slapen.
Vrienden hadden ook te veel alcohol op, dus zouden ook zonder seks lekker hebben liggen zweten. Komt ook allemaal in je bank, echt wel flink meer vocht dan een beetje sperma.
maandag 16 juli 2018 om 14:47
Het was ook niet mijn idee om ze uit nodigen, daar het de vrienden van mijn vriend zijn. Zij en ik liggen elkaar al niet zo goed dus dit weekend was bedoeld om alles weer oke te maken onder het genot van een drankje.
Misschien dat dit mijn reactie iets meer verklaart.

maandag 16 juli 2018 om 14:54
Dat goedmaken heb je nu toch gedaan door app te sturen dat je dat neuken op de bank niet fijn vond? Komt vast goed.....Izanami schreef: ↑16-07-2018 14:47Het was ook niet mijn idee om ze uit nodigen, daar het de vrienden van mijn vriend zijn. Zij en ik liggen elkaar al niet zo goed dus dit weekend was bedoeld om alles weer oke te maken onder het genot van een drankje.
Ik las net in vivatopic https://www.viva.nl/sex-en-liefde/oelal ... antasieen/ dat je waarschijnlijk in het “voortraject” van jouw fantasie zit. Je beseft het nu nog niet maar door dit topic ga je er vast wel komen. Al die lieve adviezen en reacties, hartverwarmend toch? Voorbeeld fantasie? Eerst je vriend erbij, op de bank voor trio ervaring en daarna mag jij! Of omgekeerd natuurlijk. Succes en geniet van je fantasie!
maandag 16 juli 2018 om 14:57
nou, die vriendschap is wel stuk nuIzanami schreef: ↑16-07-2018 14:47Het was ook niet mijn idee om ze uit nodigen, daar het de vrienden van mijn vriend zijn. Zij en ik liggen elkaar al niet zo goed dus dit weekend was bedoeld om alles weer oke te maken onder het genot van een drankje.
maandag 16 juli 2018 om 15:06
Ik kan mij er eerlijk gezegd niet mega druk om maken. Heb mij geprobeerd van mijn beste kant te laten zien en dan gaat ze lekker tekeer op mijn bank. Wat een romantische ambiance.
Verder had ik al gezegd dat het mijn vriend zijn idee was om haar te appen om te zeggen dat ik het niet fijn vond dat ze dit hebben gedaan.
Voor wat het waard is: we hebben geen ruzie en ik kan niet anders dan het een plekje geven dat het is gebeurd, maar voordat ze nog een keer blijven slapen zal ik eerst flink achter mijn oren krabben.

maandag 16 juli 2018 om 15:06
Daar komt de aap uit de mouw. Je wilde de bank zelf inwijden.

En je vindt haar gewoon een onaangenaam persoon.

Wellicht had je het van je eigen beste vriendin wel kunnen hebben mits ze zachtjes had gedaan.

maandag 16 juli 2018 om 15:14
Wat een warme persoonlijkheid ben je voor je vriend, dat je zo fijn openstaat ook voor zijn vrienden.Izanami schreef: ↑16-07-2018 14:47Het was ook niet mijn idee om ze uit nodigen, daar het de vrienden van mijn vriend zijn. Zij en ik liggen elkaar al niet zo goed dus dit weekend was bedoeld om alles weer oke te maken onder het genot van een drankje.
Het is/was wel de beste vriendin van je vriend... Maar maakt je verder niet uit als die vriendschap verloren gaat door jouw gezeur blijkbaar
En dan noem je anderen zonder normen en waarden en slecht opgevoed.
Heel bijzonder.
maandag 16 juli 2018 om 15:16
Als ik een eigen beste vriendin had gehad, had ze mij goed gekend en geweten dat ik het onsmakelijk vind als een ander op mijn spullen gaat liggen rollebollen.
Maar nee het helpt zeker niet mee dat ik haar al niet zo aardig vind. Hetgeen wat er opgebouwd was dat weekend is nu weg.
maandag 16 juli 2018 om 15:20
Je wilt niet weten waarom ik haar in eerste instantie niet mocht. Ik probeer juist alles uit de kast te halen om al zijn vrienden te mogen.Kwartel123 schreef: ↑16-07-2018 15:14Wat een warme persoonlijkheid ben je voor je vriend, dat je zo fijn openstaat ook voor zijn vrienden.
Het is/was wel de beste vriendin van je vriend... Maar maakt je verder niet uit als die vriendschap verloren gaat door jouw gezeur blijkbaar
En dan noem je anderen zonder normen en waarden en slecht opgevoed.
Heel bijzonder.
En nogmaals: hij zei zelf dat ik het tegen haar moest zeggen in plaats van te verzwijgen omdat hij inschatte dat ze het wel kon hebben.
Alleen ga ik niet liegen dat het mij na dit verhaal niet uit zou maken als ze niet meer langs zouden komen. Zoals ik in mijn eerste post al zeg vind ik het respectloos vanuit hun. Ik opende mijn huis voor hun met goed vertrouwen.
maandag 16 juli 2018 om 15:21
Je bent je ontzettend aan het aanstellen zeg. Jemig. Het is maar seks. En als je in de toekomst koppels te logeren krijgt zullen zij het waarschijnlijk ook wel doen. De kans op seks lijkt me juist vele malen groter wanneer ze in een ander bed in een andere situatie zijn. Wat vind je vriend ervan?Izanami schreef: ↑16-07-2018 15:16Als ik een eigen beste vriendin had gehad, had ze mij goed gekend en geweten dat ik het onsmakelijk vind als een ander op mijn spullen gaat liggen rollebollen.
Maar nee het helpt zeker niet mee dat ik haar al niet zo aardig vind. Hetgeen wat er opgebouwd was dat weekend is nu weg.
maandag 16 juli 2018 om 15:28
Ik vind het eerder maar raar dat je de 'beste' vriendin van je vriend pas 2 keer hebt ontmoet. Jullie wonen al samen dus wss al een tijdje een relatie. (aanname)
Maar, ja je hebt de normen en waarden van anderen in hun eigen huis te respecteren, echter kent zij enkel de normen en waarden van je vriend en van hem was het wel oke..al zegt ie nu anders, maar dat is te verwachten na jouw reactie. Dus tja.
Maar, ja je hebt de normen en waarden van anderen in hun eigen huis te respecteren, echter kent zij enkel de normen en waarden van je vriend en van hem was het wel oke..al zegt ie nu anders, maar dat is te verwachten na jouw reactie. Dus tja.

maandag 16 juli 2018 om 15:31
Absoluut. Mensen die mij niet liggen, die wil ik niet op mijn bank. Wat ze daar verder ook op doen.Izanami schreef: ↑16-07-2018 14:47Het was ook niet mijn idee om ze uit nodigen, daar het de vrienden van mijn vriend zijn. Zij en ik liggen elkaar al niet zo goed dus dit weekend was bedoeld om alles weer oke te maken onder het genot van een drankje.
En als ze jou ook niet moet, dan is luidruchtig seks hebben inderdaad onbeschoft. En onsubtiel. En waarschijnlijk bedoeld om je iets duidelijk te maken.
Nee, dan zou ik het ook niet leuk vinden. Maar ik dacht dat het vrienden waren.
maandag 16 juli 2018 om 15:31
Ja de reden dat we elkaar pas 2 keer hebben gezien is tevens de reden waarom ik haar al niet zo mag.Jenny80 schreef: ↑16-07-2018 15:28Ik vind het eerder maar raar dat je de 'beste' vriendin van je vriend pas 2 keer hebt ontmoet. Jullie wonen al samen dus wss al een tijdje een relatie. (aanname)
Mijn vriend en ik zijn bijna 5 jaar samen dus moet je nagaan hoe lang dit verhaal al loopt.

maandag 16 juli 2018 om 15:32
Hou toch eens op met doen alsof ze een misdrijf hebben begaan en je vertrouwen misbruikt hebben.
Ze hebben 's nachts, voordat ze gingen slapen, een keertje seks gehad in een bed in jullie huis... Wereldschokkend!
Als ze ruzie hadden gemaakt had je er volgens mij minder moeite mee gehad, dus dat zegt wel iets over je eigen prioriteiten.
Dat het in jouw preutse brein niet op zou komen, betekent nog niet dat het fout is en tegen de enige juiste normen en waarden en dat het niet respectvol is dat ze dit deden.
Je doet alsof je huis in brand gestoken hebben.
Heb je echt niets beters om je zo druk om te maken?

maandag 16 juli 2018 om 15:39
^Kwartel, kun jij niet beter op een ei gaan broeden?
Izanami, ik zou het ook niet oké vinden als vrienden/ kennissen / wie dan ook in een bed in mijn huis luidruchtig lagen te neuken. Als je dan niet van elkaar kunt afblijven, doe het dan op z'n minst stilletjes en netjes (zonder spermavlekken). Maar ja, fatsoen hè. Blijft toch heel lastig voor veel mensen.
Izanami, ik zou het ook niet oké vinden als vrienden/ kennissen / wie dan ook in een bed in mijn huis luidruchtig lagen te neuken. Als je dan niet van elkaar kunt afblijven, doe het dan op z'n minst stilletjes en netjes (zonder spermavlekken). Maar ja, fatsoen hè. Blijft toch heel lastig voor veel mensen.
wij slapen nooit.

maandag 16 juli 2018 om 15:39
Izanami schreef: ↑16-07-2018 15:16Als ik een eigen beste vriendin had gehad, had ze mij goed gekend en geweten dat ik het onsmakelijk vind als een ander op mijn spullen gaat liggen rollebollen.
En daar is al het verschil. Bij jouw beste vriendin zou je het onsmakelijk vinden zij zou dit weten maar deze meid is gewoon een loeder.
Wat heeft ze jou ooit misdaan dat je haar niet moet en in vijf jaar maar twee keer hebt gezien?
Ik vind echt dat je het zo groot maakt. “Je kan niks anders doen dan het een plekje geven.” Het was seks op je bank. Laat het los en ga verder met je leven.
maandag 16 juli 2018 om 15:41
Jouw huis? Jullie huis of zijn huis? Ik zie geen toekomst in jullie relatie eigenlijk.Izanami schreef: ↑16-07-2018 15:20Je wilt niet weten waarom ik haar in eerste instantie niet mocht. Ik probeer juist alles uit de kast te halen om al zijn vrienden te mogen.
En nogmaals: hij zei zelf dat ik het tegen haar moest zeggen in plaats van te verzwijgen omdat hij inschatte dat ze het wel kon hebben.
Alleen ga ik niet liegen dat het mij na dit verhaal niet uit zou maken als ze niet meer langs zouden komen. Zoals ik in mijn eerste post al zeg vind ik het respectloos vanuit hun. Ik opende mijn huis voor hun met goed vertrouwen.

maandag 16 juli 2018 om 15:42
alongwiththesunshine schreef: ↑16-07-2018 15:39^Kwartel, kun jij niet beter op een ei gaan broeden?
Ja zo luidruchtig hoeft inderdaad niet. Verder is het een kwestie van beddengoed in de was en verder gaan met je leven. TO doet net alsof ze nu langs de praktijkondersteuner moet bij de huisarts.

maandag 16 juli 2018 om 15:43
alongwiththesunshine schreef: ↑16-07-2018 15:39^Kwartel, kun jij niet beter op een ei gaan broeden?

Heb je die helemaal zelf bedacht...??
maandag 16 juli 2018 om 15:46
Tja, ik heb jarenlang in een studentenhuis gewoond dus ik kijk niet snel meer ergens van op. Op dat moment fungeerde de bank als bed, en in een bed hebben mensen soms seks. Het beddengoed kan toch gewoon in de was neem ik aan?
Ik zie echt het probleem niet. Het luidruchtige kan inderdaad irritant zijn, maar daar zou ik voor een nachtje ook echt niet moeilijk over doen.
Ik snap het hele "in mijn huis" argument ook niet zo. Horen jullie jullie buren dan ook echt nooit seksen/op hakken lopen/muziek luisteren enzo? Ik hoor echt wel regelmatig leefgeluiden namelijk, ook van mensen die niet in mijn huis aanwezig zijn.
Ik zie echt het probleem niet. Het luidruchtige kan inderdaad irritant zijn, maar daar zou ik voor een nachtje ook echt niet moeilijk over doen.
Ik snap het hele "in mijn huis" argument ook niet zo. Horen jullie jullie buren dan ook echt nooit seksen/op hakken lopen/muziek luisteren enzo? Ik hoor echt wel regelmatig leefgeluiden namelijk, ook van mensen die niet in mijn huis aanwezig zijn.