Waarom ben je hier? Eerlijk antwoord

dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
Inderdaad.
TO, omdat ik van grote piemels hou.

dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
Nou inderdaad.

dinsdag 17 juli 2018 om 22:18

dinsdag 17 juli 2018 om 22:21
Ik zal inderdaad even mijn reden neer zetten, het begon met een vraag welke ik had en neer zette op Google, hier kwam dit forum als eerste naar boven, begon te lezen en heb een topic ervan gemaakt, als je dan gaat lezen of verdere topics opent en leest zie je een 3 deling van mensen, 1 die serieus iemand wil helpen (normaal antwoord geeft en probeert tips te geven) 2 de personen die overal op tegen zijn of minachtend kunnen of willen reageren 3 de mensen die dit forum voor de lol gebruiken of iets wat ze missen misschien, inmiddels zijn er een aantal topics langs gekomen waarvan ik wat heb kunnen leren en hier dus lees of reageer ( niet altijd serieus ).
Dus vertel maar
Dus vertel maar
dinsdag 17 juli 2018 om 22:24
De optie geile dates krijgen staat er niet bij.Apeldoorner123 schreef: ↑17-07-2018 22:21Ik zal inderdaad even mijn reden neer zetten, het begon met een vraag welke ik had en neer zette op Google, hier kwam dit forum als eerste naar boven, begon te lezen en heb een topic ervan gemaakt, als je dan gaat lezen of verdere topics opent en leest zie je een 3 deling van mensen, 1 die serieus iemand wil helpen (normaal antwoord geeft en probeert tips te geven) 2 de personen die overal op tegen zijn of minachtend kunnen of willen reageren 3 de mensen die dit forum voor de lol gebruiken of iets wat ze missen misschien, inmiddels zijn er een aantal topics langs gekomen waarvan ik wat heb kunnen leren en hier dus lees of reageer ( niet altijd serieus ).
Dus vertel maar
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 17 juli 2018 om 22:27
Ik gleed net bijna van de tuinstoel af. Want sliploos. Uiteraard.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-07-2018 22:17Lekkere mannen opduiken natuurlijk, wat dacht jij dan ? Iedereen op deze pijler is retegeil.

dinsdag 17 juli 2018 om 22:28
En niet eens lekker kort. Tis me wat.

dinsdag 17 juli 2018 om 22:35
Oh vandaar... ik dacht dat het regende. Weer opgelost! Zo handig dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.