Geen zin meer in seks
maandag 30 juli 2018 om 21:16
Hoi,
Ik heb sinds 1 jaar een relatie, en al vanaf het begin is seks nooit echt heel spannend geweest. Ik ben zelf 22 en m'n vriend 27.
Onze seksleven is voor mij zowat altijd onder de maat geweest.
1x per week, soms weken lang niets, en altijd ''snel snel''.
Ik heb dat al enkele keren geprobeerd te bespreken, maar mijn vriend wordt altijd boos, en uiteindelijk zegt hij er vanaf dan rekening mee te gaan houden... tot nu toe geen resultaat.
Ik heb een paar keer in het verleden toenadering geprobeerd te zoeken, en hij kapte mij af. Waardoor ik mijn ''zin'' ben gaan onderdrukken. Wat ik nu aan mezelf merk is dat mijn zin totaal weg is.
Ik heb geen zin in seks, ik denk niet aan seks, het is gewoon verdwenen. Ik voel mij constant onderdrukt, en kan dat gevoel niet los laten.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Hebben jullie tips?
gr, XX
Ik heb sinds 1 jaar een relatie, en al vanaf het begin is seks nooit echt heel spannend geweest. Ik ben zelf 22 en m'n vriend 27.
Onze seksleven is voor mij zowat altijd onder de maat geweest.
1x per week, soms weken lang niets, en altijd ''snel snel''.
Ik heb dat al enkele keren geprobeerd te bespreken, maar mijn vriend wordt altijd boos, en uiteindelijk zegt hij er vanaf dan rekening mee te gaan houden... tot nu toe geen resultaat.
Ik heb een paar keer in het verleden toenadering geprobeerd te zoeken, en hij kapte mij af. Waardoor ik mijn ''zin'' ben gaan onderdrukken. Wat ik nu aan mezelf merk is dat mijn zin totaal weg is.
Ik heb geen zin in seks, ik denk niet aan seks, het is gewoon verdwenen. Ik voel mij constant onderdrukt, en kan dat gevoel niet los laten.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Hebben jullie tips?
gr, XX
dinsdag 31 juli 2018 om 18:13
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Het leek mij een optie om samen met haar vriend een seskuoloog te bezoeken zodat ze hun seksuele relatie kunnen verbeteren, en met tips aan de slag kunnen, zodat ze allebei aan hun trekken komen.Wilhetnietweten schreef: ↑31-07-2018 07:27TO is 22 en haar vriend 27 en dan naar een seksuoloog? Echt niet, TO heeft geen issues, het is normaal dat ze opdroogt van zo'n vriend.
Zij heeft iemand nodig, die haar alle hoeken van de slaapkamer laat zien en zij hem.
wij slapen nooit.
dinsdag 31 juli 2018 om 18:38
Op de leeftijd van TO en met de duur van de relatie zou ik zeggen: stop met de relatie.alongwiththesunshine schreef: ↑31-07-2018 18:13Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Het leek mij een optie om samen met haar vriend een seskuoloog te bezoeken zodat ze hun seksuele relatie kunnen verbeteren, en met tips aan de slag kunnen, zodat ze allebei aan hun trekken komen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 1 augustus 2018 om 09:58
alongwiththesunshine schreef: ↑31-07-2018 18:13Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Het leek mij een optie om samen met haar vriend een seskuoloog te bezoeken zodat ze hun seksuele relatie kunnen verbeteren, en met tips aan de slag kunnen, zodat ze allebei aan hun trekken komen.
Ja, alleen staat haar vriend niet eens open om feedback te ontvangen of het oberhaubt te hebben over seks. Dus hoe gaat ze hem precies vragen om mee te gaan?
Hij is 27, laat het hem lekker uitzoeken.
zondag 5 augustus 2018 om 11:27
Wat enkel van belang is is welke waarde ze zelf aan hun relatie toekennen. Leeftijd of relatieduur doet er weinig toe. Mocht hij totaal niet aan hun relatie willen werken, dan houdt het inderdaad op.blondie-90 schreef: ↑01-08-2018 09:58Ja, alleen staat haar vriend niet eens open om feedback te ontvangen of het oberhaubt te hebben over seks. Dus hoe gaat ze hem precies vragen om mee te gaan?
Hij is 27, laat het hem lekker uitzoeken.
wij slapen nooit.