Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:48
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
Wat is er onhandig aan?Koffiekopjes schreef: ↑17-08-2018 15:52Ik heb het niet over naakstranden. Maar over een rare snuiter die thuis bloot loopt en tegen iedereen predikt hoe geweldig het is.
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:10
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:20
Koffiekopjes schreef: ↑17-08-2018 15:52Ik heb het niet over naakstranden. Maar over een rare snuiter die thuis bloot loopt en tegen iedereen predikt hoe geweldig het is.
Je hebt het over 'waarom wil je nudist zijn' en 'het is onhandig'.
Later is nu
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:21
Koffiekopjes schreef: ↑17-08-2018 16:10Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.
Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.
Geen idee ik vind het gewoon raar.
Ja, klinkt heel onhandig.

Later is nu

vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
vrijdag 17 augustus 2018 om 21:52

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:35
Pff, is het nog niet over met hem? Dikke

Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:07
Wat ben je toch een irritant persoon hier op het forum. En maar zeiken over schermpjes, opvoeding, hoofddoeken, de “jeugd van tegenwoordig”..
Zelf zit je de godganse dag ongevraagde “antwoordjes” (lees: aannames) te typen, de frustratie druipt er af.
In plaats van maar door te etteren, zou ik als ik jou was, al mijn tijd, geld en energie steken in het bewerkstelligen van de ontwikkeling van een tijdmachine, waarmee je per direct terug getransporteerd kan worden naar 1900, naar die fijne tijd zonder computers, moslims, sex & drugs.
Walgelijk mens.
Zelf zit je de godganse dag ongevraagde “antwoordjes” (lees: aannames) te typen, de frustratie druipt er af.
In plaats van maar door te etteren, zou ik als ik jou was, al mijn tijd, geld en energie steken in het bewerkstelligen van de ontwikkeling van een tijdmachine, waarmee je per direct terug getransporteerd kan worden naar 1900, naar die fijne tijd zonder computers, moslims, sex & drugs.
Walgelijk mens.
anoniem_364541 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 13:21
0.79% gewijzigd
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.

zaterdag 18 augustus 2018 om 12:29
Waarom, waarom, waarom is het toch zo godsonmogelijk om een echt goede kapper te vinden???
Weer een vermogen neergelegd om geknipt te worden en leuk hoor, domme doos, dat jij allerlei technieken kent om mijn haar luchtiger te maken, zodat de krullen meer ruimte krijgen. Maar van mijn mooie dikke krullenbos is alleen nog een dun laagje pieken over. Kan wel janken.
Weer een vermogen neergelegd om geknipt te worden en leuk hoor, domme doos, dat jij allerlei technieken kent om mijn haar luchtiger te maken, zodat de krullen meer ruimte krijgen. Maar van mijn mooie dikke krullenbos is alleen nog een dun laagje pieken over. Kan wel janken.

zaterdag 18 augustus 2018 om 12:30
Ooo wat ergHead* schreef: ↑18-08-2018 12:29Waarom, waarom, waarom is het toch zo godsonmogelijk om een echt goede kapper te vinden???

zaterdag 18 augustus 2018 om 12:36
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:37
Hier.Koffiekopjes schreef: ↑17-08-2018 16:44Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.
Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.
Geen idee ik vind het gewoon raar.
Of is hij zomaar dubbel geplaatst?
En waarom dan?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.