Externe harde schijf kapot

27-08-2018 20:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel voortvarend en goed bezig (dachten wij) hebben wij onze foto’s op een externe harde schijf bewaard.
En ja hoor, ik wilde van het weekend de hard schijf aansluiten en het enige dat ik hoorde was een harde tik maar er gebeurde verder niks.

Een rondje Google leert me dat er bedrijven zijn die dit kunnen fixen. Voor het lieve sommetje van €800,-. Nou zijn mijn foto’s me veel waard maar hemel.. 800 euro is wel heel veel.

Iemand tips? Tricks? Ideeën hoe dit op te lossen? Ik wil er best wat voor betalen maar geen 800 euro.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dubbel
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 08:07
98.26% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
IWRD2018 schreef:
29-08-2018 08:48
Wat te denken dan van mijn aangegeven links met oplossingen waar ze helemaal niet op reageert, laat staan een antwoord op geeft?
Ook de laatste keer dat ik dit soort lui help met hun klachten want als je zo gemakzuchtig bent inzake aangeboden hulp m.b.t. je probleem dan weet ik al dat dit een zoveelste muts is die gewoon gratis iets wil, dan wel iemand wil die het eventjes voor haar oplost zonder al teveel problemen. Nee, zo werkt het niet. Dus bekijk het maar met je toekomstige klachten bij mij.

Wie echt hulp wil en moeite ervoor wil doen die zegt eerst dankjewel en gaat dan met de aangeboden , in deze, links eens kijken hoe je daarmee je probleem kan oplossen. M.a.w. er zelf mee aan de slag gaan. Niet ongeïnteresseerd er overheen lezen omdat het niet die directe hulp is die je eigenlijk wil (iemand betaalt het voor je of repareert het gratis) en jezelf ermee aan de slag moet. Lui type dus.
:there:

:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
@ biol.

Moet je wel actie gaan ondernemen.
Of ben je geschrokken van een regel tekst in de PM?

En als je die tip over het schudden hebt opgevolgd is het zoiezo einde verhaal van de externe.
Dan kan Joris er ook niets meer aan doen.

Kom in actie.
Heilige_maagd_Maria schreef:
02-09-2018 13:25
@ biol.

Moet je wel actie gaan ondernemen.
Of ben je geschrokken van een regel tekst in de PM?

En als je die tip over het schudden hebt opgevolgd is het zoiezo einde verhaal van de externe.
Dan kan Joris er ook niets meer aan doen.

Kom in actie.
Ja ik mail je vanavond even. Moest even wachten op 2 zakelijke afspraken van mijn man...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven