Eerste rang circustheater
dinsdag 25 september 2018 om 10:33
Ik wil naar een voorstelling gaan in het circustheater te Scheveningen.
De kaartjes die ik kan kopen zijn voor de eerste rang. Op de plattegrond van dit theater zie ik deze rang niet, maar wel loge en balcony. Deze twee zijn beiden uitverkocht.
Zit ik dicht bij het podium als ik op de eerste rang zit?
Of kan ik beter op een dag gaan dat er een loge te boeken is?
De kaartjes die ik kan kopen zijn voor de eerste rang. Op de plattegrond van dit theater zie ik deze rang niet, maar wel loge en balcony. Deze twee zijn beiden uitverkocht.
Zit ik dicht bij het podium als ik op de eerste rang zit?
Of kan ik beter op een dag gaan dat er een loge te boeken is?
dinsdag 25 september 2018 om 10:44
Leuk, naar de Lion King? Aanrader idd!
Ik ben daar heen geweest en toen zat ik ook rang 1 in de zaal , op rij 3. Toen moest ik wel erg omhoog kijken, en sommige dingen die achter op het podium gebeurde zag ik niet. Misschien als je in de zaal zit dat je dan beter op rij 4-5 kunt zitten , maar dan hopen dat er geen lange mensen voor je zitten.
Heb ook een keer eerste rang op het balkon gezeten (wel vooraan op eerste balkon volgens mij) en vond ik het zicht wel beter, dan overzie je het meer.
Maar is mijn mening
Veel plezier in ieder geval!
Ik ben daar heen geweest en toen zat ik ook rang 1 in de zaal , op rij 3. Toen moest ik wel erg omhoog kijken, en sommige dingen die achter op het podium gebeurde zag ik niet. Misschien als je in de zaal zit dat je dan beter op rij 4-5 kunt zitten , maar dan hopen dat er geen lange mensen voor je zitten.
Heb ook een keer eerste rang op het balkon gezeten (wel vooraan op eerste balkon volgens mij) en vond ik het zicht wel beter, dan overzie je het meer.
Maar is mijn mening
Veel plezier in ieder geval!
dinsdag 25 september 2018 om 11:26
Let er op dat de 1e Rang niet meer echt 1e Rang is. De oorspronkelijke 1e Rang is tegenwoordig “opgewaardeerd” naar premium tickets. Waardoor de huidige 1e Rang dus eigenlijk de oude 2e Rang is. Het zijn niet meer per definitie de betere plekken. Rij 26 wil ook nog wel eens als 1e Rang verkocht worden.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
dinsdag 25 september 2018 om 11:36
Wat S7rin zegt: Premium is de echte eerste rang en eerste rang is tweede rang. Zie de plattegrond: https://www.stage-entertainment.nl/show ... 8HPnyBRP81
Rose is Premium en geel is eerste rang.
Rose is Premium en geel is eerste rang.