Huis verkopen makelaar

10-10-2018 12:47 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm privecy verwijdert.
rebecca20 wijzigde dit bericht op 05-11-2018 14:43
Reden: Privecy
97.21% gewijzigd
Monchu69 schreef:
10-10-2018 17:49
Niet elk huis wordt in deze tijd zo verkocht.
Ik ken Tiel, daar ga je alleen wonen als je bent gebonden aan die plaats.
Je gaat niet in Tiel wonen voor de mooi of leuk. Het kan even duren, maar nu al zo ongeduldig zijn vind ik onnodig.
Als je niet blij bent met de foto's laat je nieuwe maken.
Misschien ben ik ook ongeduldig en maak me druk om niks. Idd wou ik nieuwe foto‘s maken, maar meneer deed moeilijk daarover. Ben een beetje klaar met die man.
juul29 schreef:
10-10-2018 18:28
In welke prijsklasse zit je huis?
rebecca20 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 20:25
56.07% gewijzigd
Rebecca20 schreef:
10-10-2018 18:33
137.000
Heb trouwens een tijd gelden de link naar funda hier opgezet en de topic was verwijdert en ik heb een waarschuwing gekregen, dus ik let wel op wat ik schrijf. Had het hier erop gezet en de mensen hier gingen keihard af op mij en ik dus op de makelaar. :whip:
Ah, ja dat huis herinner ik me nog. Niet heel aantrekkelijk om te zien en inderdaad slechte foto’s.
MMXVIII schreef:
10-10-2018 18:38
Ah, ja dat huis herinner ik me nog. Niet heel aantrekkelijk om te zien en inderdaad slechte foto’s.
Hij vind de foto‘s goed en daar erger ik me heel erg aan.
Kan je hem niet zelf op Facebook smijten?

Gewoon de link van Funda op je eigen Facebook zodat hopelijk familie en vrienden hem verspreiden?

Is hier in mijn omgeving niet erg vreemd.
Belg007 schreef:
10-10-2018 18:48
Kan je hem niet zelf op Facebook smijten?

Gewoon de link van Funda op je eigen Facebook zodat hopelijk familie en vrienden hem verspreiden?

Is hier in mijn omgeving niet erg vreemd.
Dat heb ik gisteren dan ook gedaan.
Hmmmm net even gekeken (staan er niet veel op Funda met dat prijscriterium icm plaats).
Zie zo welke het is...
Idd jammer van de foto's. Niet erg flatteus. Maar moet ook eerlijk zeggen dat het huis zelf ook niet echt onderhouden overkomt. Kan mij voorstellen dat dat mensen afschrikt, sorry. :flag:

Maar ja, wat dan... Snap dat je er vanaf wilt. En hoe sneller hoe beter.
Beginnen met nieuwe goede (!!!) foto's en even het huis opfleuren.
Mijn handen jeuken om het wat meer aan te kleden...

Bv tuin verder leeghalen en alleen een leuk zitje creëeren met 2 stoelen met kussens. Rest leeg en aangeveegd.
En zo alle ruimtes even doornemen.
Je huis was op Funda zo te vinden.
Je hebt gelijk, de foto's zien er net uit. Maar ik snap überhaupt niet dat je je huis zo wilt presenteren. Het ziet er ontzettend onaantrekkelijk uit.
Sowieso kleiner dan het is. De inrichting vind ik vreselijk, de meubels ook.
Dat zorgt ervoor dat mensen er moeite mee zouden kunnen hebben om er in gedachte iets leuks van te maken.
De foto van de keuken snap ik niets van. Die keuken ziet er toch niet uit zo met dat zilverpapier? Waarom heb je daar niets aan gedaan? En waarom zet je een foto van de wc erop, waarop de wc-bril te gammel voor woorden is.
De foto's mogen wel opnieuwe gemaakt worden, maar het ligt ook aan jouw spullen en inrichting die het geheel niet mooi maken.
Het lijkt zo bijna op een brak studentenhuis.
En je slaapkamer mag er ook wel netter uitzien. Dat onopgemaakte gekreukelde bed is toch niets voor op de foto?
Zorg dus zelf ook voor een aantrekkelijker huis.
drakenvlieg schreef:
10-10-2018 18:55
Hmmmm net even gekeken (staan er niet veel op Funda met dat prijscriterium icm plaats).
Zie zo welke het is...
Idd jammer van de foto's. Niet erg flatteus. Maar moet ook eerlijk zeggen dat het huis zelf ook niet echt onderhouden overkomt. Kan mij voorstellen dat dat mensen afschrikt, sorry. :flag:

Maar ja, wat dan... Snap dat je er vanaf wilt. En hoe sneller hoe beter.
Beginnen met nieuwe goede (!!!) foto's en even het huis opfleuren.
Mijn handen jeuken om het wat meer aan te kleden...

Bv tuin verder leeghalen en alleen een leuk zitje creëeren met 2 stoelen met kussens. Rest leeg en aangeveegd.
En zo alle ruimtes even doornemen.
Klopt in mijn depressive periode heb ik alles laten gaan en niks gedaan. Helaas heb ik het geld niet om het huis op te knappen. Het huis is nu leeg en dat houd me tegen voor nieuwe foto‘s.
Monchu69 schreef:
10-10-2018 18:57
Je huis was op Funda zo te vinden.
Je hebt gelijk, de foto's zien er net uit. Maar ik snap überhaupt niet dat je je huis zo wilt presenteren. Het ziet er ontzettend onaantrekkelijk uit.
Sowieso kleiner dan het is. De inrichting vind ik vreselijk, de meubels ook.
Dat zorgt ervoor dat mensen er moeite mee zouden kunnen hebben om er in gedachte iets leuks van te maken.
De foto van de keuken snap ik niets van. Die keuken ziet er toch niet uit zo met dat zilverpapier? Waarom heb je daar niets aan gedaan? En waarom zet je een foto van de wc erop, waarop de wc-bril te gammel voor woorden is.
De foto's mogen wel opnieuwe gemaakt worden, maar het ligt ook aan jouw spullen en inrichting die het geheel niet mooi maken.
Het lijkt zo bijna op een brak studentenhuis.
En je slaapkamer mag er ook wel netter uitzien. Dat onopgemaakte gekreukelde bed is toch niets voor op de foto?
Zorg dus zelf ook voor een aantrekkelijker huis.
Omdat ik het geld niet heb! En inrichting en meubels zijn afhankelijk van de smaak, dus. Dat het niet het beste huis is weet ik. Was lang depressief en heb nu het geld niet, sorry daarvoor!
Rebecca20 schreef:
10-10-2018 19:00
Omdat ik het geld niet heb! En inrichting en meubels zijn afhankelijk van de smaak, dus. Dat het niet het beste huis is weet ik. Was lang depressief en heb nu het geld niet, sorry daarvoor!
Geen sorry zeggen, gekkie!
Het gaat niet over jou, het gaat over je huis.
We proberen met je mee te denken. Je hoeft geen bakken met geld uit te geven, maar schuiven met meubels kan al schelen.
En een likje verf. En dat zilverpapier moet toch weg te werken zijn. Bij de Action heb je voor weinig een nieuwe wc-bril.
Heb je geen mensen die je kunnen helpen het huis wat op te knappen?
Leen spullen, vraag om restjes verf etc.
Hmmmm dat het huis leeg is, is misschien wel een voordeel.
Ik snap je hele verhaal met de rotperiode die je hebt gehad. Dan is zo'n huis niet belangrijk idd.

Maar nu is het leeg. Maak het goed schoon, blinkend!
En dan nieuwe foto's.
Ken meerdere mensen die een leeg huis hebben gekocht qua foto's!
Geeft juist ruimte. En zoals het was ingericht, is idd lang niet ieders smaak.
drakenvlieg schreef:
10-10-2018 19:05
Hmmmm dat het huis leeg is, is misschien wel een voordeel.
Ik snap je hele verhaal met de rotperiode die je hebt gehad. Dan is zo'n huis niet belangrijk idd.

Maar nu is het leeg. Maak het goed schoon, blinkend!
En dan nieuwe foto's.
Ken meerdere mensen die een leeg huis hebben gekocht qua foto's!
Geeft juist ruimte. En zoals het was ingericht, is idd lang niet ieders smaak.
Dank je wel dat jij me niet helemaal afmaakt hier.
Monchu69 schreef:
10-10-2018 19:04
Geen sorry zeggen, gekkie!
Het gaat niet over jou, het gaat over je huis.
We proberen met je mee te denken. Je hoeft geen bakken met geld uit te geven, maar schuiven met meubels kan al schelen.
En een likje verf. En dat zilverpapier moet toch weg te werken zijn. Bij de Action heb je voor weinig een nieuwe wc-bril.
Heb je geen mensen die je kunnen helpen het huis wat op te knappen?
Leen spullen, vraag om restjes verf etc.
Ik heb boven al geverft. Ik heb zelfs het dak laten maken! Ik heb al zo veel opgeknapt en nu is het geld gewoon op. Ik moet eerst sparen. Maar ik schreef hier niet omdat jullie mening over mijn huis zullen geven. Het gaat om de makelaar. Ik heb al wat kijkers gehad en een paar hebben ook en bod gedaan. Het gaat puur om de makelaar.
Ik zou het erg op prijs stellen als het weer om de makelaar gaat ipv het huis. Ik had al wat kijkers en ook hebben sommige een bod gedaan. Dat is het helemaal niet. Het gaat om het doen van de makelaar.

Alvast bedankt.
Maar ook kleine dingetjes die geen geld kosten. bv de wc borstel staat met de opening naar het zicht toe. Voor een goede foto verzet je even de hele borstel zodat die niet in beeld komt

Die voet van de makelaar :rofl:
Ik zou nieuwe foto's laten maken van het lege huis. Als die gordijnen er nog hangen, knopen eruit halen, staat echt heel raar. De plekken van de meubels haalt niet het beste uit het huis. Smalle doorgang naar keuken door bank/dressoir. Je moet als koper daar doorheen kunnen kijken en niet iedereen kan dat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
pearle schreef:
10-10-2018 19:41
Maar ook kleine dingetjes die geen geld kosten. bv de wc borstel staat met de opening naar het zicht toe. Voor een goede foto verzet je even de hele borstel zodat die niet in beeld komt

Die voet van de makelaar :rofl:
Ja de voet had ik eerst niet gezien, maar iemand zei het in een keer en ik dacht: nee hé? De makelaar vind dat geen probleem. Als iemand in het huis geinteresseerd is, maakt het niet uit of er een voet of geen voet op staat. Zo zei hij dat tegen mij!
Tickel schreef:
10-10-2018 19:45
Ik zou nieuwe foto's laten maken van het lege huis. Als die gordijnen er nog hangen, knopen eruit halen, staat echt heel raar. De plekken van de meubels haalt niet het beste uit het huis. Smalle doorgang naar keuken door bank/dressoir. Je moet als koper daar doorheen kunnen kijken en niet iedereen kan dat.
Ja ik ga idd wel nog nieuwe foto‘s maken, maar zit een beetje met de makelaar. Ik wil hem niet nog een keer foto‘s laten maken.
Dit huis gaat echt verkocht worden hoor, alleen even geduld hebben. prima starterswoning
Jammer dat je niet een klein budget hebt om je huis op te knappen.

Nu het leeg staat zie je alles vaak nog beter. Een goedkoop wit behang (maar dan goed behangen!) op de muren van de woonkamer zou al veel schelen. Nu hangt het behang er overal bij.

In de keuken een goedkoop laminaatje en evt een nieuwe plint onder de keuken.

Slaapkamer ook wit schilderen, is dat verf wat afbladderd op de muur of is dat behang? Anders behangen. De blauwe delen van je badkamer ook netjes wit schilderen.

De tuin heel goed opruimen en schoonmaken. Of niets erin of 2 stoelen erin op de foto. Het is nu weer, je kan makkelijk even de tuin opnieuw fotograferen.

Vaak kan je op Marktplaats gratis of bijna gratis laminaat vinden. Zelfde voor plinten en verfresten. Vraag ook eens in je omgeving of zij nog wat hebben staan. Desnoods verf van de Action kopen.

Daarna het huis perfect schoonmaken. Denk ook aan de deuren, plinten en lichtknopjes.

Maak desnoods zelf nieuwe foto’s als je klaar bent. Echt het opknappen hoeft niet veel te kosten. Dat verdien je vanzelf terug bij de verkoop.
Ook vreemd dat er geen omgevingsfoto's gemaakt zijn, die is best leuk.
Rebecca20 schreef:
10-10-2018 19:46
Ja de voet had ik eerst niet gezien, maar iemand zei het in een keer en ik dacht: nee hé? De makelaar vind dat geen probleem. Als iemand in het huis geinteresseerd is, maakt het niet uit of er een voet of geen voet op staat. Zo zei hij dat tegen mij!
Dat is idioot. Jij betaalt die man om goed werk te leveren. Als hij het zelf niet kan, dan moet hij iemand inhuren.
Zet anders zelf even een advertentie op Marktplaats. Ik zag net al veel laminiaatje langskomen die er nog keurig uitzag.

Een makelaar kan ook je huis niet mooier of verzorgder maken. Als hij geen kijkers heeft dan heeft hij ook niets te melden.

Natuurlijk heeft hij slechte foto’s gemaakt maar je had zelf ook beter kunnen kijken.

Wat heb jij boven dan geschilderd??

Echt, de makelaar kan veel meer met een verzorgder huis en betere foto’s.
Je wil het alleen over de makelaar hebben maar het is een combinatie van een slecht verzorgd huis (sorry maar kan niet anders zeggen met al dat loslatende behang en rare kleuren verf en slecht geverfd) en slechte foto’s.

Je zal zien als het huis beter verzorgd is ook meer kijkers krijgt en sneller verkocht is.

Als jij bv behang en verf koopt bij de Action en een laminaatje van Marktplaats ben je veel tijd en misschien 100 a 200 euro kwijt. Vraag je vriend en andere vrienden om je te helpen.
veensteker schreef:
10-10-2018 20:07
Zet anders zelf even een advertentie op Marktplaats. Ik zag net al veel laminiaatje langskomen die er nog keurig uitzag.

Een makelaar kan ook je huis niet mooier of verzorgder maken. Als hij geen kijkers heeft dan heeft hij ook niets te melden.

Natuurlijk heeft hij slechte foto’s gemaakt maar je had zelf ook beter kunnen kijken.

Wat heb jij boven dan geschilderd??

Echt, de makelaar kan veel meer met een verzorgder huis en betere foto’s.
Je wil het alleen over de makelaar hebben maar het is een combinatie van een slecht verzorgd huis (sorry maar kan niet anders zeggen met al dat loslatende behang en rare kleuren verf en slecht geverfd) en slechte foto’s.

Je zal zien als het huis beter verzorgd is ook meer kijkers krijgt en sneller verkocht is.

Als jij bv behang en verf koopt bij de Action en een laminaatje van Marktplaats ben je veel tijd en misschien 100 a 200 euro kwijt. Vraag je vriend en andere vrienden om je te helpen.
Sorry dat ik het zo zeg, maar je hebt het echt niet begrepen! Ik heb wel kijkers hoor en er komt ook af en toe en bod binnen. Dat is het niet! Is dat nu duidelijk? Het gaat mij om de werkwijze van de makelaar. En ik weet dat mijn huis niet in beste staat is, daarvoor ben ik hier al een keer voor afgemaakt! Het gaat daarom dat hij niet genoeg moeite doet en het niet gemoeg mensen aanbied. Maar sommige mensen snappen helaas niet, dat 100 euro echt veel geld zijn en dat niet iedereen zomaar heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven