burenruzie
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
ik woon drie hoog en onder mij wonen echt geen lieve mensen ze houden echt geen rekening met de buren.
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
anoniem_373978 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 16:41
0.75% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:11
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:14
Als ik nacht na nacht een baby hoorde huilen, ging ik toch echt wel even informeren of het wel goed liep allemaal.Calamitycat schreef: ↑23-10-2018 22:11In de OP staat toch niets over dat de baby mishandeld wordt o.i.d.? Het is/was een huilbaby en nu stampt het kind... tsja, dat doen kinderen soms.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:16
Kijk hier eens op: https://www.juridischloket.nl/wonen-en- ... soverlast/#
Kinderen rennen en katten janken. Ik vind zelf dat een verhuurder hier veel verantwoordelijkheid in draagt. Zij verdienen aan de huurders, laten zij dan zorgen voor een goede geluidsisolatie.
In het ergste geval kun je zelf isolatie aanbrengen of in samenspraak met je buren de boel isoleren.
Kinderen rennen en katten janken. Ik vind zelf dat een verhuurder hier veel verantwoordelijkheid in draagt. Zij verdienen aan de huurders, laten zij dan zorgen voor een goede geluidsisolatie.
In het ergste geval kun je zelf isolatie aanbrengen of in samenspraak met je buren de boel isoleren.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:18
TO heeft het over een huilbaby, kan toch? De ouders zullen ook wel wanhopig zijn geweest.
Mijn vriendin had vroeger een huilbaby, ze werd er zelf ook bijna krankzinnig van maar er viel niets aan te doen. Is vanzelf overgegaan ook.
I'm sorry, I was thinking about cats again.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:20
Je kunt niet weten waarom die baby nachtenlang huilde.Calamitycat schreef: ↑23-10-2018 22:18TO heeft het over een huilbaby, kan toch? De ouders zullen ook wel wanhopig zijn geweest.
Mijn vriendin had vroeger een huilbaby, ze werd er zelf ook bijna krankzinnig van maar er viel niets aan te doen. Is vanzelf overgegaan ook.
Je vult in.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:27
jouw onderburen klinken helemaal niet leuk of lief!!
Maak een bandje met babylawaai en draai dat af als zij slapen.
Sla met de hamer op de vloer als zij stampen.
Komen ze bij je klagen zeg dan dat het hun onderburen waren.
Sterkte met je syrische onderburen.
Die van mij stampen ook trouwens, en beginnen met alcohol zuipen vanaf 'smorgensvroeg.
Die van mij stampen ook trouwens, en beginnen met alcohol zuipen vanaf 'smorgensvroeg.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 22:30
53.17% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:29
Nee, want ik zou naar die buren toe gaan en een gesprek beginnen over hun huilende baby.
Ik weet immers niet waarom die zo huilt.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:35
Tja dat zou ik ook wel willen, verhuizen naar een nette wijk..helaas zijn de huren daar te hoog.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:37
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:48
ik kan echt wel wat hebben maar dit slaat alles.. maar ik ben wel bang van hem. dus als alleenstaande moeder weet ik niet of ik syrische man vertrouwmiedo schreef: ↑23-10-2018 22:27jouw onderburen klinken helemaal niet leuk of lief!!
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
daar zei ik toch niks over. behalve dat ie er ooit wel over heen slaaptCalamitycat schreef: ↑23-10-2018 22:18TO heeft het over een huilbaby, kan toch? De ouders zullen ook wel wanhopig zijn geweest.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
deed ik ook.... aan dieren kom je nietCalamitycat schreef: ↑23-10-2018 22:05Ik had na de eerste avond/nacht een miauwend katje op het balkon de dierenpolitie al gebeld.
En verder, buurtbemiddeling.