Robijn van de Action?
zondag 28 oktober 2018 om 09:24
zondag 28 oktober 2018 om 09:25
zondag 28 oktober 2018 om 09:30
zondag 28 oktober 2018 om 10:10
Qua kleur en een beetje smaak wel, maar het is niet slechter of beter.Reep-Chocolade schreef: ↑28-10-2018 09:49Fanta in Spanje is toch ook anders dan fanta in Nederland?
zondag 28 oktober 2018 om 10:29
Ik weet niet of we het over dezelfde geur Robijntje hebben, maar ik heb een tijd geleden ook een fles gekocht, voor 1,69 geloof ik. Een geur die ik nog nooit eerder in de supermarkt ben tegengekomen. Ik vond toch dat mijn was veel minder lang lekker fris rook dan normaal. Maar er zijn geen gaten in mijn kleren gevallen...
zondag 28 oktober 2018 om 12:52
Maar zolang ze in Spanje/Griekenland/Polen geen schade lijden vanwege Robijn, zal dat hier ook wel meevallen.