Auto A6 3.0 quittro
zondag 28 oktober 2018 om 21:38
Beste leden.
Ik heb een audi A6 3.0 TDI gehaald van 2004. Heel netjes en het lijkt alsof die net uit de showroom komt! Is van de eerste eigenaar. Lieve man was het en voelde ontzettend vertrouwd.
De auto rijd heel lekker en is een diesel 3.0 met lekker veel PK!
Mijn vraag is aan alle leden, hoeveel km kan ik volgens jullie op een volle tank rijden?
Wat rijden jullie zelf op een volle tank.
Ga voor werk binnenkort naar Denemarken Kopenhagen gekozen om lekker met me eigen auto te gaan goed uit te testen. Ik neem aan dat ik het wel red.
Is mijn eerste diesel auto, altijd benzine gereden hiervoor. Ik rijd per jaar tussen de 25.000&32.000 km. dus daarom de diesel versie gekozen.
Ik heb een audi A6 3.0 TDI gehaald van 2004. Heel netjes en het lijkt alsof die net uit de showroom komt! Is van de eerste eigenaar. Lieve man was het en voelde ontzettend vertrouwd.
De auto rijd heel lekker en is een diesel 3.0 met lekker veel PK!
Mijn vraag is aan alle leden, hoeveel km kan ik volgens jullie op een volle tank rijden?
Wat rijden jullie zelf op een volle tank.
Ga voor werk binnenkort naar Denemarken Kopenhagen gekozen om lekker met me eigen auto te gaan goed uit te testen. Ik neem aan dat ik het wel red.
Is mijn eerste diesel auto, altijd benzine gereden hiervoor. Ik rijd per jaar tussen de 25.000&32.000 km. dus daarom de diesel versie gekozen.
zondag 28 oktober 2018 om 21:52
Je zit per abuis niet op een autoforum, maar dat is een heel begrijpelijke vergissing. Komt vaak voor.
Alhoewel ze daar ook moeite zullen hebben met het berekenen van het verbruik op basis van hoe lief en vertrouwd de vorige eigenaar was.
Vooral als het een quittro is en geen quattro, die zijn een stuk zeldzamer.
Mocht je er echt niet uit komen dan kan je in het boekje 't verbruik opzoeken of in het ergste geval even googelen. Maar ik heb wel vaker gehoord dat dit laatste nogal een uitdaging is voor mensen die zo graag over hun auto lullen.
Alhoewel ze daar ook moeite zullen hebben met het berekenen van het verbruik op basis van hoe lief en vertrouwd de vorige eigenaar was.
Vooral als het een quittro is en geen quattro, die zijn een stuk zeldzamer.
Mocht je er echt niet uit komen dan kan je in het boekje 't verbruik opzoeken of in het ergste geval even googelen. Maar ik heb wel vaker gehoord dat dit laatste nogal een uitdaging is voor mensen die zo graag over hun auto lullen.
maandag 29 oktober 2018 om 07:20
En dan ook nog een quittro... benzineslurp-uitvoering!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 29 oktober 2018 om 16:55
maandag 29 oktober 2018 om 16:57
Welnee.
Verder hebben ze tegenwoordig tankstations. Dus mocht je nu eens geen last heb van files in Duitsland en je lekker kan doorplanken in Duitsland, dan kun je het tankje altijd nog volgooien, voor Kopehagen.
Kijk eens op de cabase in Autoweek. Daar kun je zo opzoeken wat het verbruik is en hoe groot de tank is.
Heb je ook een ANWB abonmenent? DIe 3 liter diesels van VAG zijn extreem onbetrouwbaar.
maandag 29 oktober 2018 om 17:31
Als zo'n auto voor de bodemprijs te koop staat kan het wel een relatief goede aankoop zijn denk ik
Vooral voor mensen die niet in de centra van grote steden hoeven te zijn