Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd

woensdag 31 oktober 2018 om 18:09
Sian wat spannend nu he. Vervelend dat aandeel van je man niet zo hoog was. Hopelijk zit er toch een treffer bij! Het traject is zeker zwaar voor een relatie, hopelijk komen jullie er sterker uit samen. Geef het soms ook de ruimte om het ff rot te laten zijn. Dat is het ook gewoon.
Ik vond het zelf heel lastig dat het voor mijn man zo anders was dan voor mij.
Ik vond het zelf heel lastig dat het voor mijn man zo anders was dan voor mij.
woensdag 31 oktober 2018 om 21:43
@Sian, heftig maar heel herkenbaar! Tot nu toe kunnen we het redelijk aan, maar ik vraag mij af hoe dat gaat als we meerdere pogingen hebben gehad. Blijven praten is bij ons wel heel belangrijk, ondanks dat wij het allebei wel anders aanvliegen. Ik weet niet hoe dat bij jullie is?
Vorige week donderdag had ik mijn eerste controle nadat ik een week bezig was het spuiten van hormonen. Op een of andere manier is dat zo goed gegaan dat ik afgelopen zaterdag al direct terug mocht komen voor de IUI behandeling. Doordat ik gestart ben met een lage dosis (62,5) was er maar een eitje groot genoeg maar ze wilden het wel proberen. Dus ik ben heel erg benieuwd.
Ik voel van alles maar ik heb het idee dat dat vooral komt omdat ik mij overal meer bewust van ben ofzo..
Vorige week donderdag had ik mijn eerste controle nadat ik een week bezig was het spuiten van hormonen. Op een of andere manier is dat zo goed gegaan dat ik afgelopen zaterdag al direct terug mocht komen voor de IUI behandeling. Doordat ik gestart ben met een lage dosis (62,5) was er maar een eitje groot genoeg maar ze wilden het wel proberen. Dus ik ben heel erg benieuwd.
Ik voel van alles maar ik heb het idee dat dat vooral komt omdat ik mij overal meer bewust van ben ofzo..

donderdag 1 november 2018 om 09:37
Spannende periode henrieke voor jullie dus... ben benieuwd en hoop uiteraard op succes verhalen.
Sian lastige situatie idd voor de relatie. Hier was na de 1e mislukte iui ook de teleurstelling aanwezig en bij mijn man mega groot. Uiteindelijk blijft praten belangrijk en gaan we deze ronde anders in. Met name voor hem is het belangrijk minder last te hebben van de wachtbank om de sfeer goed te houden. Ik zal hier gewoon wat gaan klagen mocht ik die behoefte hebben
Sian lastige situatie idd voor de relatie. Hier was na de 1e mislukte iui ook de teleurstelling aanwezig en bij mijn man mega groot. Uiteindelijk blijft praten belangrijk en gaan we deze ronde anders in. Met name voor hem is het belangrijk minder last te hebben van de wachtbank om de sfeer goed te houden. Ik zal hier gewoon wat gaan klagen mocht ik die behoefte hebben
donderdag 1 november 2018 om 12:14
@heytan zeker spannend.
We gaan er inderdaad beide heel anders mee om. We proberen te blijven praten. Soms even knallen is ook niet erg.
@henrieke89 spannend. Samen op de wachtbank dus. Ik had maandag de inseminatie. Ik voel niets
behalve dan dat de pregnyl hormonen op zn retour zijn...heerlijk.
@Angel2018 je mag hier heerlijk komen zeuren en af reageren. We slepen elkaar er wel doorheen
We gaan er inderdaad beide heel anders mee om. We proberen te blijven praten. Soms even knallen is ook niet erg.
@henrieke89 spannend. Samen op de wachtbank dus. Ik had maandag de inseminatie. Ik voel niets
@Angel2018 je mag hier heerlijk komen zeuren en af reageren. We slepen elkaar er wel doorheen

zondag 4 november 2018 om 15:14
Hè sian, ja het is hier idd rustig.... rust is vast ergens een goed teken!
Hier alles rustig relaxt.... mijn man en ik hebben 1x in de maand onze papa en mama avond uit. Zoonlief logeren en dan heerlijk even een dagje er op uit. Gisteren heerlijk naar de masseur geweest, uit eten en afgesloten met een avondje salsa dansen. Dinsdag weer voor een meting naar het ziekenhuis en komt de wachtbank weer in de buurt.
Hier alles rustig relaxt.... mijn man en ik hebben 1x in de maand onze papa en mama avond uit. Zoonlief logeren en dan heerlijk even een dagje er op uit. Gisteren heerlijk naar de masseur geweest, uit eten en afgesloten met een avondje salsa dansen. Dinsdag weer voor een meting naar het ziekenhuis en komt de wachtbank weer in de buurt.
maandag 5 november 2018 om 07:27
@ Henrieke. Wat fijn dat je iui er weer op zit. Laten we hopen dat het raak is! Wanneer weet je meer?
@angel, wat fijn dat jullie dat maandelijks hebben ingepland. Goed zeg! Kan me voorstellen dat dat fijn is voor je relatie! Hopelijk morgen eem goeie meting.
@Sian, succes nog met een weekje wachten! Hopelijk kom je de week goed door.
@hier, donderdag ongesteld geworden. Dus die keren dat ik dacht eisprong te voelen waren beiden niet goed. Of lf was langer/korter. Hoewel ik overtuigd was dat ik zwanger was, viel de teleurstelling reuze mee. De timing voor als het wel raak was, was ook niet ideaal ivm situaties om mij heen.
Vandaag ga ik het ziekenhuis bellen voor een 1e afspraak weer. Spannend, ben erg benieuw hoe het deze keer zal gaan.
@angel, wat fijn dat jullie dat maandelijks hebben ingepland. Goed zeg! Kan me voorstellen dat dat fijn is voor je relatie! Hopelijk morgen eem goeie meting.
@Sian, succes nog met een weekje wachten! Hopelijk kom je de week goed door.
@hier, donderdag ongesteld geworden. Dus die keren dat ik dacht eisprong te voelen waren beiden niet goed. Of lf was langer/korter. Hoewel ik overtuigd was dat ik zwanger was, viel de teleurstelling reuze mee. De timing voor als het wel raak was, was ook niet ideaal ivm situaties om mij heen.
Vandaag ga ik het ziekenhuis bellen voor een 1e afspraak weer. Spannend, ben erg benieuw hoe het deze keer zal gaan.
maandag 5 november 2018 om 08:00
@Angel2018 ik voel me goed. Extreem moe maar dat komt door de vele diensten afgelopen week. Vandaag nog even knallen en dan heerlijk 2 dagen vrij. Ik heb wel pijnlijke boobs maar dat zal wel van de pregnyl komen. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon de rode duivels krijg...afwachten maar weer.
Hoe gaat het met jou?
@heytan goed dat jullie er voor gaan. Wordt ook wel extra spannend en belastend maar hopelijk snel het gewenste resultaat. Waar we allemaal voor gaan
Hou je ons op de hoogte?
Hoe gaat het met jou?
@heytan goed dat jullie er voor gaan. Wordt ook wel extra spannend en belastend maar hopelijk snel het gewenste resultaat. Waar we allemaal voor gaan
maandag 5 november 2018 om 10:18
Zeker! Ben benieuwd hoelang het gaat duren. Fertiliteitskliniek gebeld. Moest eerst doorverwijzing weer hebben. Dus dokter gebeld. Assistente gaat overleggen en ik moet straks weer bellen. Hoop niet dat ik eerst ook nog weer langs de huisarts moet. We zullen zien. Mijn hart ging toch wel ff weer sneller kloppen toen ik de kliniek belde, spannend! En heb er zin in, laat maar komen

dinsdag 6 november 2018 om 09:16

dinsdag 6 november 2018 om 12:32
Sparky wat een narigheid en wat verdrietig. Had het jullie zo gegund .... de roze wolk werd wel heel donker grijs.
Hier net naar het ziekenhuis geweest. Drie eitjes en een gok die ze wilde wagen. Maandag zou de inseminatie gedaan worden maar besloten niet te gokken en donderdag nog een keer voor een echo te gaan en dan te besluiten of het maandag of toch zaterdag wordt.
Hier net naar het ziekenhuis geweest. Drie eitjes en een gok die ze wilde wagen. Maandag zou de inseminatie gedaan worden maar besloten niet te gokken en donderdag nog een keer voor een echo te gaan en dan te besluiten of het maandag of toch zaterdag wordt.
dinsdag 6 november 2018 om 13:29
@Angel2018 dat is super. En inderdaad niet gokken. Beetje op safe in dit geval. Het zou zonde zijn als alles voor niets is geweest.
Ik mag nog 6 dagen wachten. Niet grappig maar we slaan ons er wel doorheen. Ga er vanuit dat de pregnyl nu uit mn lichaam is en dan zullen de bijwerkingen ook wel verdwijnen.
Ik ga nu maar weer soppen want door al dat werken komt daar niets van. Heerlijk zo'n vrije dag wat omlummelen thuis
Ik mag nog 6 dagen wachten. Niet grappig maar we slaan ons er wel doorheen. Ga er vanuit dat de pregnyl nu uit mn lichaam is en dan zullen de bijwerkingen ook wel verdwijnen.
Ik ga nu maar weer soppen want door al dat werken komt daar niets van. Heerlijk zo'n vrije dag wat omlummelen thuis

woensdag 7 november 2018 om 19:34
Update van mijn kant. Voel al anderhalve week menstruatie krampen maar vandaag wat heviger. We gaan het zien. Volgens mijn jongste zoon ben ik zwanger. Hij had het tot nu toe altijd bij het rechte eind. Dusss jullie snappen het...het wordt nu zenuwslopend. Ik was zo relaxed steeds en hoopte dat te blijven maar helaas. Nog een paar dagen dan weten we meer.
Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jullie?