Kattenbakvulling
woensdag 7 november 2018 om 15:42
Wat voor kattenbak grind gebruiken jullie?
Ik heb al verschillende geprobeerd. Momenteel heb ik die van de lidl, opzich wel goed, qua geur. alleen moet wel keer op keer stofzuigen. Hij loopt erg uit, hele huis er onder. En bij mijn maine coon, blijft er gewoon tussen de nagels zitten en vacht. Dit zijn dan de fijne korrels.
Ik heb 3 katten. Ben op zoek naar goede grind, een beetje uitloop is niet erg. Maar liefst grove stukken en die je niet echt ruikt als ze hun behoefte hebben gedaan.
War voor soort gebruiken jullie?
Ik heb al verschillende geprobeerd. Momenteel heb ik die van de lidl, opzich wel goed, qua geur. alleen moet wel keer op keer stofzuigen. Hij loopt erg uit, hele huis er onder. En bij mijn maine coon, blijft er gewoon tussen de nagels zitten en vacht. Dit zijn dan de fijne korrels.
Ik heb 3 katten. Ben op zoek naar goede grind, een beetje uitloop is niet erg. Maar liefst grove stukken en die je niet echt ruikt als ze hun behoefte hebben gedaan.
War voor soort gebruiken jullie?
woensdag 7 november 2018 om 20:33
woensdag 7 november 2018 om 20:40
woensdag 7 november 2018 om 20:40
Aan het begin van het jaar heb ik hier ook een topic over geopend. Precies hetzelfde probleem met de lidl korrels. Kat vond het heerlijk om haar poten in de woonkamer uit te schudden met als gevolg dat de korrels overal heen vlogen.
Nu heb ik de goedkoopste houtkorrels van de petsplace. Ideaal! Gaan 2 weken mee, ruiken lekker naar hout en de korrels vallen uit elkaar als ze nat worden en zakken dan naar onder. Poep er elke dag even uitscheppen.
Nu heb ik de goedkoopste houtkorrels van de petsplace. Ideaal! Gaan 2 weken mee, ruiken lekker naar hout en de korrels vallen uit elkaar als ze nat worden en zakken dan naar onder. Poep er elke dag even uitscheppen.
woensdag 7 november 2018 om 21:21
Dank je!!vergrootglas schreef: ↑07-11-2018 20:40Is niet speciaal voor dieren. Maar ik heb hem gekocht door de recenties over het kattengrit. En dat zuigt hij prima op. Echt haren van de bank, dat moet met de stofzuiger. Maar voor even snel gebruik is hij prima. Haren van de (geverfde) trap gaat goed.
vrijdag 9 november 2018 om 08:51
Deden ze nog wel hun behoeft op de bak?MevrouwJack schreef: ↑07-11-2018 17:25Ze gingen ernaast zitten en naar me zitten staren.
WTF is dit?
Die van mij gaat dan pontificaal midden in de kamer zitten poepen en plassen. Voor hem alleen kleikorrels fijn of grof maakt hem niet uit. Maar hout of siliconen blieft meneer niet.
vrijdag 9 november 2018 om 09:00
Ik heb 2 langhaar katten (ook 1 Maine Coon kater) en wij halen het bij Jumbo, type Grof. Bevalt goed en weinig uitloop. ik had eerst ongeveer hetzelfde van AH, maar die hebben ze uit de handel gehaald (irritant).
https://www.jumbo.com/jumbo-kattenbakvu ... /184474ZK/
https://www.jumbo.com/jumbo-kattenbakvu ... /184474ZK/
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 9 november 2018 om 09:12
Ik heb een peewee bak en wil niet meer anders. Eerst hadden we 1 peewee bak en 1 gewone. 2 weken terug had ik het helemaal gehad met die gewone ondanks goede vulling.
Nu een tweede peewee bak erbij gekocht en mocht er idd een tweede poes komen kopen we een derde. Ideaal!
Nu een tweede peewee bak erbij gekocht en mocht er idd een tweede poes komen kopen we een derde. Ideaal!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 9 november 2018 om 09:16
Deze hebben wij ook (de korrels, want ze hebben ook die houtdingen). Alleen als er nét eentje gepoept heeft, ruik je dat uiteraard. Ik haal ook bijna nooit de héle bak leeg. Is niet nodig.
Vijf katten hier, waarvan drie alles binnen doen en twee er meestal het bos inhuppelen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.