Erectie in de sauna
donderdag 10 januari 2019 om 13:05
Samen met mijn vrouw ga ik regelmatig naar de sauna. Ook al ben ik inmiddels 58jaar ik krijg op de meest ongelegen momenten een erectie die meestal 1 of meerdere uren aanhoudt.
Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief en zegt dat ze het niet erg vindt het is een goed teken het toont aan dat ik nog gezond en nog heel potent ben.
Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.
Graag zou ik van andere saunabezoekers horen hoe zij hier over denken en ook hoe ze reageren.
Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief en zegt dat ze het niet erg vindt het is een goed teken het toont aan dat ik nog gezond en nog heel potent ben.
Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.
Graag zou ik van andere saunabezoekers horen hoe zij hier over denken en ook hoe ze reageren.

donderdag 10 januari 2019 om 14:03
En het gebeurd allemaal in Almelo.....
Volgens Herman Finkers:
https://www.youtube.com/watch?v=RAd8blOT21E
Volgens Herman Finkers:
https://www.youtube.com/watch?v=RAd8blOT21E

donderdag 10 januari 2019 om 14:17
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Dit vind ik echt vele malen ongepaster dan een erectie hebben. Een erectie gebeurt gewoon nou eenmaal wel eens zonder dat de man daar iets aan kan doen. Jezelf bevrediging op een wc daar vind ik not done. Doe dat lekker thuis voor je naar de sauna gaat. Bah.

donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Ik wil ook niet lullig doen. Maar 95% van wat er in de sauna loopt daar zou ik het niet mee doen. Dus als mijn partner continue met een stijve loopt zou ik het eerder disturbing vinden.

donderdag 10 januari 2019 om 14:38
Wat een belachelijke reacties weer. Vooral (volgens mij) van sauna-gangers die zo extreem los gaan zeg (naar buiten donderen/in het dompelbad donderen etc)
Accepteer gewoon dat als je naar een sauna gaat, hier verschillende mensen komen, en dat dit idd mensen KAN overkomen, een ieder , en een lichaam, kan verschillend reageren. Raar he. En gelijk afstraffen hoor, die mensen die (onbedoeld) een stijve krijgen in de sauna, wat denken ze wel niet!
Accepteer gewoon dat als je naar een sauna gaat, hier verschillende mensen komen, en dat dit idd mensen KAN overkomen, een ieder , en een lichaam, kan verschillend reageren. Raar he. En gelijk afstraffen hoor, die mensen die (onbedoeld) een stijve krijgen in de sauna, wat denken ze wel niet!

donderdag 10 januari 2019 om 14:40
Ja, want jij bent vast één van de weinige lekkere wijven/lijven die er rondloopt?YellowLemon schreef: ↑10-01-2019 14:22Ik wil ook niet lullig doen. Maar 95% van wat er in de sauna loopt daar zou ik het niet mee doen. Dus als mijn partner continue met een stijve loopt zou ik het eerder disturbing vinden.![]()
Wat een arrogantie, of juist denigrerend tegenover de anderen.