De ruilers willen nog meer kwijt!!
zondag 22 maart 2009 om 11:38
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....
naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!
maandag 23 maart 2009 om 14:11
Dag dames! Ik ben weer in het land der levenden. Wat een activiteit vanmorgen zeg!
Sterretje.. gewoon 'lekker' *kots* sporten joh. Kan nooit geen kwaad om aan je conditie te blijven werken en door sport gaat je geestelijke welzijn ook vooruit. Zou het helpen om je niet te veel te richten op het afvallen maar wel op gezond zijn, van binnen en buiten?
Biol, wat goed!!! dat je hebt gesport joh! Netjes!
Goflmeisje, trek je het nog een beetje.. op de appels? Wel goed blijven eten hoor, vooral als je aan het werk bent! dan heb je juist je energie nodig.
Krissie, goed dat je toch bent begonnen. Ook gewoon op je eten gaan letten en dan komt het vanzelf..
uhmmm ben ik iemand vergeten? Dat vind ik altijd zo moeilijk als zo veel mensen mee doen. Je wilt niemand vergeten, maar ik kan me altijd zo moeilijk concentreren en en rustig voor gaan zitten om alles goed te lezen. Behalve een depressie heb ik ook nog een concentratiestoornis.. pfff
Biol, ik zie wel dat wij de twee zwaarsten zijn van de groep. Allebei vlakbij de 100. Bah! Ik hou het maar op zware botten haha
Heb vanmorgen ontbeten met 2 plakjes roggebrood met kaas en zit nu aan de cup a soup. Zometeen een afspraak in het ziekenhuis en daar ga ik heen lopen. Zo haal ik ook wel mijn dagelijkse half uur beweging dacht ik.
Meiden, tot laters!
Sterretje.. gewoon 'lekker' *kots* sporten joh. Kan nooit geen kwaad om aan je conditie te blijven werken en door sport gaat je geestelijke welzijn ook vooruit. Zou het helpen om je niet te veel te richten op het afvallen maar wel op gezond zijn, van binnen en buiten?
Biol, wat goed!!! dat je hebt gesport joh! Netjes!
Goflmeisje, trek je het nog een beetje.. op de appels? Wel goed blijven eten hoor, vooral als je aan het werk bent! dan heb je juist je energie nodig.
Krissie, goed dat je toch bent begonnen. Ook gewoon op je eten gaan letten en dan komt het vanzelf..
uhmmm ben ik iemand vergeten? Dat vind ik altijd zo moeilijk als zo veel mensen mee doen. Je wilt niemand vergeten, maar ik kan me altijd zo moeilijk concentreren en en rustig voor gaan zitten om alles goed te lezen. Behalve een depressie heb ik ook nog een concentratiestoornis.. pfff
Biol, ik zie wel dat wij de twee zwaarsten zijn van de groep. Allebei vlakbij de 100. Bah! Ik hou het maar op zware botten haha
Heb vanmorgen ontbeten met 2 plakjes roggebrood met kaas en zit nu aan de cup a soup. Zometeen een afspraak in het ziekenhuis en daar ga ik heen lopen. Zo haal ik ook wel mijn dagelijkse half uur beweging dacht ik.
Meiden, tot laters!
maandag 23 maart 2009 om 14:13
Ja Liefje, dat klopt idd... maar weet je, ik ga er nu ook keihard tegen aan... ik wil zeker 20 kg afvallen, liefst nog meer...
ik moet wel een doel voor mezelf stellen, dus als ik 10 kg ben afgevallen mag ik van mezelf een paar Guess Pumps uitzoeken( manlief weet dat nog niet, maar goed)
en jullie?? Wat is jullie eerste doel?? en de beloning??
ik moet wel een doel voor mezelf stellen, dus als ik 10 kg ben afgevallen mag ik van mezelf een paar Guess Pumps uitzoeken( manlief weet dat nog niet, maar goed)
en jullie?? Wat is jullie eerste doel?? en de beloning??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 23 maart 2009 om 14:25
Liefje, wacht maar tot ik mijn gewicht ga melden en echt wil gaan afvallen. Ik moet hard werken voordat ik bij die 100 kom hoor
Is hier wel goed gegaan. Vanmorgen ontbeten, om 11 uur plakje ontbijtkoek en in de middag 3 boterhammen.
En heb vanmorgen mijn hond een stuk laten lopen en ik hobbelde mee
Sterretje, wilde je gelijk gaan overhalen om net zoals mij hier voor de steun en structuur te gaan schrijven, maar de andere waren me al voor!
Mag ik vragen wat je slikt? Ikzelf merk dat ik flink aankom van mijn efexor en seroquel. Tenminste ik krijg er eetbuien van die natuurlijk weer tot gewichtstoename lijden.
Krissie, goede keuze. Was vast niet makkelijk om te maken.
En biol! Super een half uur al getraind. Way to go.
Is hier wel goed gegaan. Vanmorgen ontbeten, om 11 uur plakje ontbijtkoek en in de middag 3 boterhammen.
En heb vanmorgen mijn hond een stuk laten lopen en ik hobbelde mee

Sterretje, wilde je gelijk gaan overhalen om net zoals mij hier voor de steun en structuur te gaan schrijven, maar de andere waren me al voor!
Mag ik vragen wat je slikt? Ikzelf merk dat ik flink aankom van mijn efexor en seroquel. Tenminste ik krijg er eetbuien van die natuurlijk weer tot gewichtstoename lijden.
Krissie, goede keuze. Was vast niet makkelijk om te maken.
En biol! Super een half uur al getraind. Way to go.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 14:28
He! Wat goed die beloning! Super! Jullie zijn al goed bezig zeg!
Mijn doel is 3 kilo eraf en stevigere bovenbenen, billen en buik. Maar of me dat gaat lukken? Ik hoop het!
Heb vanochtend een fruitshake op, dat doe ik elke ochtend. En net 3 crackers met kaas en alfalfa, een half bosje radijsjes en 2x een opkikker. Heb nu niet echt honger meer, maar oh, dat komt nog wel! Als ik de chocolade maar kan laten liggen... haha! Maar heb bijna niets meer in huis, dus dat is alleen maar beter.
Mijn doel is 3 kilo eraf en stevigere bovenbenen, billen en buik. Maar of me dat gaat lukken? Ik hoop het!
Heb vanochtend een fruitshake op, dat doe ik elke ochtend. En net 3 crackers met kaas en alfalfa, een half bosje radijsjes en 2x een opkikker. Heb nu niet echt honger meer, maar oh, dat komt nog wel! Als ik de chocolade maar kan laten liggen... haha! Maar heb bijna niets meer in huis, dus dat is alleen maar beter.
...

maandag 23 maart 2009 om 14:32
Veel support ladies... Ik wil ook nog een paar kilootjes kwijt voor de zomer, ben nu regelmatiger aan hete eten (ontbijt niet meer overslaan), meer fruit aan het eten en probeer snoep te laten staan. Dat is echt mijn grote valkuil. Ook ga ik weer regelmatiger bewegen, elke avond stukje wandelen of fietsen.

maandag 23 maart 2009 om 14:39
ik ga dus niet meer lopen omdat ik te lang heb gedouched haha. dan maar gewoon fietsen.
maar das een goed idee, een beloning! helemaal niet over nagedacht! ga ik es even doen!
ikbenik.. klote. ik hoop dat we er allemaal komen meid! hoeveel wil jij eraf? 1 pluspunt van veel vet hebben is dat als je heeeeeeel zwaar bent je het schijnbaar ook makkelijk kwijtraakt. (even positief denken)
maar das een goed idee, een beloning! helemaal niet over nagedacht! ga ik es even doen!
ikbenik.. klote. ik hoop dat we er allemaal komen meid! hoeveel wil jij eraf? 1 pluspunt van veel vet hebben is dat als je heeeeeeel zwaar bent je het schijnbaar ook makkelijk kwijtraakt. (even positief denken)
maandag 23 maart 2009 om 15:00
Grr, heel bericht getypt is het ineens weg.
Nou ja een korte tweede poging.
Ik zou ongeveer 60 kilo kwijt moeten om een gezond gewicht te krijgen erg he!
Summer, kom je hier ook gezellig meeschrijven voortaan? Klinkt als een verstandige manier om af te vallen.
Liefje, fietsen is toch ook gezond. Prima lijkt me dat.
Ster, ik had je post gemist, maar ik begrijp je sowieso wel. Balen he medicatie die invloed heeft op je gewicht?
Summer, kom je hier ook gezellig meeschrijven voortaan? Klinkt als een verstandige manier om af te vallen.
Liefje, fietsen is toch ook gezond. Prima lijkt me dat.
Ster, ik had je post gemist, maar ik begrijp je sowieso wel. Balen he medicatie die invloed heeft op je gewicht?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 15:01
nou, nou gaat t etentje donderddag toch weer door... ben even boos geworden en nu kan het ineens weer wel... raar maar goed, ik zal me proberen in te houden met eten dan!!
tot nu toe gaat t goed...
vanmorgen 2 crackers met kaas
tussen de middag 2 bruine boterhammen met gebakken ei( maar zonder vet gebakken.. gewoon anti aanbakpan) en verder alleen thee en water...
heb wel veel trek in chocolade en t lonkt ook naar me, maar ik doe het niet...
vanavond denk ik iets van roerbak groenten... is lekker en niet vet!!
tot nu toe gaat t goed...
vanmorgen 2 crackers met kaas
tussen de middag 2 bruine boterhammen met gebakken ei( maar zonder vet gebakken.. gewoon anti aanbakpan) en verder alleen thee en water...
heb wel veel trek in chocolade en t lonkt ook naar me, maar ik doe het niet...
vanavond denk ik iets van roerbak groenten... is lekker en niet vet!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 23 maart 2009 om 15:03
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 15:00:
nee hoor, is helemaal niet erg, je kan er niks aan doen, en daarbij je bent er toch mee bezig...!!! Ik vind je een toppertje!!!
nee hoor, is helemaal niet erg, je kan er niks aan doen, en daarbij je bent er toch mee bezig...!!! Ik vind je een toppertje!!!
maandag 23 maart 2009 om 15:03
Ik heb nog niet alles bijgelezen, meiden! Maar ik meld me nu alvast aan: Netje, 41 jaar (nog wel: a.s. zaterdag ben ik jarig)
Ik begin dus volgende week maandag (ga weer Weight Watchers doen) en ben 1.82. Weeg nu (denk ik) rond de 135 kilo... Ben ik de zwaarste nu??? Mijn streefgewicht is 85 kilo, maar dat ben ik niet meer geweest sinds mijn 20e... Dus laten we eerst maar naar de 99 kilo gaan.
Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriend, en zoveel als hij is afgevallen sinds we elkaar ontmoet hebben (toen was hij zo'n 40 kilo zwaarder) ben ik aangekomen (was toen net weer een hoop afgevallen).
Vriendlief kan nu eten wat hij wil (maar heeft problemen met zijn gebit) en heeft door een autoongeluk wat kilootjes achtergelaten op de operatie-tafel (heeft rug gebroken).
Ik moet afvallen, hij moet gaan aankomen, hele fijne combi!
Ik begin dus volgende week maandag (ga weer Weight Watchers doen) en ben 1.82. Weeg nu (denk ik) rond de 135 kilo... Ben ik de zwaarste nu??? Mijn streefgewicht is 85 kilo, maar dat ben ik niet meer geweest sinds mijn 20e... Dus laten we eerst maar naar de 99 kilo gaan.
Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriend, en zoveel als hij is afgevallen sinds we elkaar ontmoet hebben (toen was hij zo'n 40 kilo zwaarder) ben ik aangekomen (was toen net weer een hoop afgevallen).
Vriendlief kan nu eten wat hij wil (maar heeft problemen met zijn gebit) en heeft door een autoongeluk wat kilootjes achtergelaten op de operatie-tafel (heeft rug gebroken).
Ik moet afvallen, hij moet gaan aankomen, hele fijne combi!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
maandag 23 maart 2009 om 15:08
Welkom Netje! Ik denk dat ik zelfs nog iets zwaarder ben dan jou dus wij zijn koplopers!
Klinkt heftig dat ongeluk met je vriend. Heeft hij er nu nog lichamelijk klachten aan over gehouden?
Biol, je laat me blozen!
Klinkt heftig dat ongeluk met je vriend. Heeft hij er nu nog lichamelijk klachten aan over gehouden?
Biol, je laat me blozen!
maandag 23 maart 2009 om 15:13
Hulde aan de persoon die de cup a soup bedacht net... Heb dan wel geen eten hier, maar wel cup a soup... Scheelt toch weer 
Gelukkig kan ik over een uurtje naar huis, mag vroeger weg, vanavond komt de hele family eten en ik moet nog af koken
Zal er vandaag dus waarschijnlijk niet meer zijn...
Welkom aan de nieuwe mensen!! (Netje, ik doe ook WW, iig vanaf morgen als ik weer normaal eten in huis heb!)

Gelukkig kan ik over een uurtje naar huis, mag vroeger weg, vanavond komt de hele family eten en ik moet nog af koken

Zal er vandaag dus waarschijnlijk niet meer zijn...
Welkom aan de nieuwe mensen!! (Netje, ik doe ook WW, iig vanaf morgen als ik weer normaal eten in huis heb!)
maandag 23 maart 2009 om 15:17
Hoi Netje!! Ik ga je gelijk toevoegen aan t schema... leuk dat je ook mee doet...
IkbenIk, ik heb zo t gevoel dat jij wel eens een beetje meer waardering mag krijgen voor de persoon die je bent...en naast elkaar steunen bij t lijnen, is het steunen in de dagelijkse gang van zaken net zo belangrijk!!! Dikke kus voor jou!!
Golfmeisje, niet te veel zout binnen krijgen he, dan hou je weer vocht vast en wordt je dalijk nog zwaarder!
IkbenIk, ik heb zo t gevoel dat jij wel eens een beetje meer waardering mag krijgen voor de persoon die je bent...en naast elkaar steunen bij t lijnen, is het steunen in de dagelijkse gang van zaken net zo belangrijk!!! Dikke kus voor jou!!
Golfmeisje, niet te veel zout binnen krijgen he, dan hou je weer vocht vast en wordt je dalijk nog zwaarder!
maandag 23 maart 2009 om 15:52