Noice cancelling koptelefoon ook bedraad mogelijk?

28-02-2019 21:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er over te denken om een noice cancelling koptelefoon te kopen voor wat meer rust om me heen. Maar zijn die dingen alleen draadloos of is het mogelijk om er ook een "draad" aan te pluggen?

Ik wil het namelijk ook gebruiken om naar de Ipod, radio en tv te kunnen luisteren, dat doe ik liever bedraad dan draadloos.

Of werkt zo'n koptelefoon alleen via een app op de mobiele telefoon? Ik heb alleen een Android toestel.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Er zit standaard 'n draad bij die je bijv in 't vliegtuig op je entertainment kan aansluiten. Heb 'm nog niet thuis op apparaten gebruikt want de bluetooth werkt helemaal top.
Ik heb voor aan mijn tv een heeeeele lange kabel gekocht. Werkt uitstekend en kan dus prima :)
Leen er eerst eentje van iemand. Ik had er een gekocht, maar ik kreeg erg last van druk op mijn oren na een minuut of 10. Ik kon hem niet gebruiken. Schijnt soms voor te komen.
batjang schreef:
28-02-2019 21:47
Leen er eerst eentje van iemand. Ik had er een gekocht, maar ik kreeg erg last van druk op mijn oren na een minuut of 10. Ik kon hem niet gebruiken. Schijnt soms voor te komen.
Daarom ook meerdere uitproberen.
Tuurlijk.
Ja natuurlijk, ik heb met draad. Ik raak draadloos spul namelijk kwijt :facepalm: Gebruik ze ook met Skypen op laptop, tv kijken op iPad enz. (Apple dus, maar ga ervanuit dat er voor Android hetzelfde kan)
Ja het kan met draad. Maar hou er wel rekening mee dat de noise cancelling functie zelf wel op accu werkt. Met draad kan je dus wel oneindig muziek blijven luisteren maar op een gegeven moment moet je de noise cancelling functie wel opladen.
Dit is in ieder geval zo bij mijn Bose koptelefoon.
zitwelsnor wijzigde dit bericht op 01-03-2019 12:11
0.68% gewijzigd
Ik kan hem met en zonder draad gebruiken. Ik heb geen app nodig

Ik heb sinds kort een sennheiser momentum
Noise
Ik heb de Bose CQ20 -- met draad. Ben er supertevreden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven