Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!

Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mindsey jeetje wat een spanning! Ik heb ook bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap. Was het vers bloed? Rood? Enne... Hebben jullie het gezellig gemaakt de dagen ervoor?
Je baarmoeder(mond) is nu heel erg goed doorbloed, daardoor kun je soms wat bloedverlies hebben, maar die angst die ken ik en die onzekerheid is verschrikkelijk. Ik ga heel hard duimen dat het straks om 14:00 goed nieuws is!
mindsey bah wat ontzettend naar, vind het echt heel verdrietig voor jullie. Ik duim voor goed nieuws :heart:
Koekiemonster jammer dat je test niet positief uitpakte, hopelijk over een paar dagen wel!

Hier word ik nog altijd heen en weer geslingerd tussen laten we er gewoon NU voor gaan, maar aan de andere kant denk ik rustig aan. Geniet nog even lekker van de zomer. Maar dan denk ik toch; stel het duurt nog een jaar, nu moet ik alle kansen pakken. Dit veranderd dus zo een 20 x per dag, vermoeiend.
supersmoothie wat zegt jouw vriend/man? Mijn man zei: als je er klaar voor bent, er ruimte is en je de keuze eenmaal hebt gemaakt is wachten tijdverspilling.
Ik snap wel dat je een zorgeloze zomer wilt hebben, maar heb je die nu? Als je blijft twijfelen wat nou als?
Mindsey jeetje, wat naar! Ik duim voor goed nieuws!

Supersmoothie, die twijfel herken ik helemaal. Het ene moment wil ik er nu direct voor gaan, het andere moment vind ik het doodeng en vind ik het ook wel oké om even te wachten, nog even zorgeloos blijven.

Wij zouden eigenlijk in juli beginnen, ook omdat we begin juli nog een reisje hebben en die dan precies in de twee wijnloze weken valt, maar nu we hebben besloten om ervoor te gaan willen we eigenlijk niet meer wachten. Daar ben ik super blij mee, maar er is ook nog een klein beetje twijfel. Gelukkig is vriend nu helemaal omgeslagen en wil hij er gewoon voor gaan, dus dan kan ik gewoon even hardop twijfelen zonder dat we echt later gaan beginnen (want dat wil ik toch echt niet).
@Supersmoothie, @Veyi, héééél herkenbaar, hier precies 't zelfde. Wel fijn om te lezen dat dit bij meerdere voorkomt. Ik wil zó graag beginnen, maar ik wil ook zó graag nog echt genieten van onze (misschien wel laatste) vakantie met z'n tweetjes.
Dus echt 'mikken' doen we deze maand nog niet. Maar terugtrekken ook niet meer. ;-)
@ Koekiemonster, Veyi & VietjeH
Vriend heeft zelf ook zoiets van; geniet nog lekker van de zomer.

Wij gaan vaak varen met vrienden, veel terrassen en uiteten. Wil daar ook echt nog van genieten, inderdaad waarschijnlijk (hopelijk) omdat dit onze laatste zomer met zijn tweeën is. Een strijd tussen mijn hoofd en hart.

Voor nu eind juli in mijn hoofd, dat is ook al snel :biggrin:
Hey lieve meiden. We zijn weer thuis van de verloskundige. Het was niet goed, gelukkig was dat wel heel duidelijk te zien op de echo.. de baarmoeder was op wat bloedstolsels na al vrij schoon, dus ik hoef niet bang te zijn dat het nog veel heftiger wordt qua krampen en bloedverlies.

Maar een vroege miskraam dus. Na al die verbazing en blijdschap van de afgelopen weken. Heel vreemd gevoel.

Ben er eigenlijk nu wel rustig onder.. had er al geen goed gevoel bij, voelde me anders.

Heel recalcitrant sushi en wijn gehaald en samen in de zon opgegeten. De zus van mijn vriend is even langs geweest. En nu het laten bezinken. Gelukkig is het wel heel fijn samen.. :)
Ohhh Mindsey wat verdrietig :hug: wel een geruststelling dat jouw lichaam het zelf heeft opgeruimd en je niet nog flinke krampen en dergelijke zult hebben.
Volgt er nog een nacontrole om te kijken of alles "schoon" is?
Supersmoothie, Veyi, & Vietje herken ook zó de twijfel over timing, hoofd-hart, dilemma tussen nog even genieten van de vrijheid en de drang om er toch sneller voor te gaan allemaal..

En gek genoeg toen het bij ons zo onverwacht direct raak was, was het helemaal goed :-).
Maar kan me eerlijk gezegd ook voorstellen dat, als het nu weer even duurt, het ook prima is..
Wij gaan het niet meer plannen. We zien wel :-)
Koekiemonster26 schreef:
18-06-2019 17:18
Ohhh Mindsey wat verdrietig :hug: wel een geruststelling dat jouw lichaam het zelf heeft opgeruimd en je niet nog flinke krampen en dergelijke zult hebben.
Volgt er nog een nacontrole om te kijken of alles "schoon" is?
Dankjewel lieve Koekiemonster . Het gaat nu wel.. beetje raar idee, vooral een mentale 'reset', want bewust en onbewust ben je al zo bezig met het feit dat er iemand bij gaat komen. Gek genoeg, door de warmte die ik de afgelopen dagen van mijn vriend, familie, vrienden en zelfs op werk (na het in tranen uitbarsten ;) ) heb gevoeld, voel ik me extra blij en gezegend met het leven dat we hebben samen. Er is verdriet en teleurstelling, maar ook veel meer dan dat.

Een nacontrole is niet nodig zei ze.. gewoon dit afwachten en daarna mogen we weer verder wanneer we willen :).

Hoe is het met jou? Ik was er even uit en wel snel bijgelezen, maar niet helemaal bij met mn hoofd ;). Begreep dat je al een test hebt gedaan?
Mindsey fijn dat je dit zo kunt ervaren en wat fijn dat er zoveel liefde en warmte is in jullie omgeving! Ik heb het nooit ervaren maar weet van mijn omgeving dat het best een moeilijke periode is. Ik hoop dus ook voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn :hug:

Ik heb vanmorgen getest, voor NOD dus eigenlijk te vroeg... En die was negatief. We gaan nu de menstruatie afwachten, mocht die niet op gang komen dan testen we nog een keer. Merk wel dat ik nog erg twijfel wat er aan gaat komen (positief/negatief). Vandaag bij de tandarts zelfs gekozen zonder verdoving de gaatjes te laten vullen :bonk:
Koekiemonster26 schreef:
18-06-2019 17:34
Mindsey fijn dat je dit zo kunt ervaren en wat fijn dat er zoveel liefde en warmte is in jullie omgeving! Ik heb het nooit ervaren maar weet van mijn omgeving dat het best een moeilijke periode is. Ik hoop dus ook voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn :hug:

Ik heb vanmorgen getest, voor NOD dus eigenlijk te vroeg... En die was negatief. We gaan nu de menstruatie afwachten, mocht die niet op gang komen dan testen we nog een keer. Merk wel dat ik nog erg twijfel wat er aan gaat komen (positief/negatief). Vandaag bij de tandarts zelfs gekozen zonder verdoving de gaatjes te laten vullen :bonk:
Wat spannend! En alles kan nog natuurlijk voor NOD :)

En dankjewel :hug: wij hopen het ook. Zal straks even de tabel aanpassen... geen idee meer van NOD. pff
Koekiemonster26 schreef:
18-06-2019 17:34

Wat spannend! En alles kan nog natuurlijk voor NOD :)

En dankjewel :hug: wij hopen het ook. Zal straks even de tabel aanpassen... geen idee meer van NOD. pff
Mindsey kan ook wel even in de war zijn, je hormoonhuishouding heeft een flinke klap gehad natuurlijk. Anders vul je nu even ?? In?
Maar wie weet ben je al snel weer ongesteld!

In ieder geval voor nu :hug: :hug:
Lieve Mindsey, wat een verdrietig nieuws zeg :|
Ik vind je wel heel sterk overkomen in hoe je erover schrijft, hoe je het nu ervaart ook in combinatie met de steun en liefde die je voelt uit je omgeving. Dikke knuffel voor jou!

@Koekiemonster. Wat jammer dat je test van vanmorgen wit was. Maar met de ervaring van je vorige zwangerschap hoeft dat dus nog niet zo heel veel te zeggen. Ik ga voor je duimen dat je eind vd week alsnog een positieve test in handen hebt.
Sowieso voor heel veel dames komt de NOD er de komende dagen aan. Spannend!

Ik ben net ongesteld geworden. Ik denk zo'n 12 dagen na m'n eisprong. Ik ben er niet heel teleurgesteld over, want ik ben eigenlijk vooral blij dat m'n cyclus er weer helemaal lijkt te zijn na m'n borstvoedingsperiode! :yes:
Elmen wat jammer dat je ongesteld bent geworden en wat fijn dat je lichaam je cyclus weer goed op gang heeft gekregen. Kan me voorstellen dat dit een fijne bevestiging is!
Dankjewel! Ik merk dat ik de hoop nog niet op heb gegeven, we wachten het maar even af en anders was dit slechts ronde 1!

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met de dames die rond hun NOD zitten.
Wat rot Mindsey!
Koekiemonster, spannend of er dan toch nog een positieve test volgt.

Hier kan ik er geen pijl op trekken. Heb wel symptomen maar kan zowel van een aankomende ongesteldheid of zwangerschap komen.

Heb me wel echt voorgenomen om te wachten tot de 19de met testen, maar is moet heel makkelijk
Ah mindsey wat klote! Gelukkig heb je fijne en warme familie en vrienden om je heen wat je zelf aangeeft. Sterkte en hopelijk is het weer snel raak en blijft de kleine dan wel plakken
Ficusje maar vandaag is het toch de 19e! Testen moet je toch met ochtendurine zo vlak bij de NOD, dus eerder kon dan toch niet?
Of bedoel je tot nu toe moeilijk te wachten?
Ik dacht dat het donderdag pas de 19 was :zzz: .
Nu word het mogelijk wel pas vrijdag ochtend testen, moet morgen ochtend enorm vroeg op..
Ficusje nu al zwangerschapsdementie, dat is vast een goed teken :hihi:
@Koekiemonster, ik zou willen dat we deze berichten kunnen liken haha.

Ik voel me ondertussen hoog zwanger :p. Last van brandend maagzuur, borsten zijn enorm pijnlijk en ik verander langzaam weer in een soort heks. Maar dit zijn exact dezelfde 'symptomen' als van menstruatie.

Nog een paar dagen!
zellithyia irritant is dat he, die symptomen die overeenkomen! Zo weet je nog niks!
Hier is het rustig, ook qua symptomen. (Maar dus ook geen gevoel dat er een ongesteldheid om de hoek staat.)
Ik heb ook niet de drang morgen weer te testen. We wachten het rustig even af. Mocht ik morgen niet ongesteld zijn dan doe ik vrijdagochtend voor vertrek naar ons vakantieadres toch nog even een test. Wel zo fijn te weten of ik gezellig mee mag doen aan de borrel natuurlijk! :cheers:
Mindsey hoe gaat het nu met je? Heb je nog wat afleiding kunnen plannen de komende dagen?
Jeetje mindsey wat heftig, hopelijk kan je je gedachten een beetje verzetten. Het lijkt me echt een rollercoaster waar je nu doorheen bent gegaan. Een hele dikke knuffel!

Ik had al een tijdje niet gelezen maar heel spannend allemaal met de nod’s die er aan komen! Ik duim voor jullie allemaal!

Bij ons redelijk gebruik gemaakt van de vruchtbare periode, geprobeerd om het om de dag gezellig te maken, maar het libido van mijn vriend is wat minder hoog nu er toch een soort ‘druk’ op staat dat het de vruchtbare periode is. Samen wel over gehad dat we er relaxed onder blijven en we geen haast hebben, maar ik vind het toch wel lastig. Nu we hebben besloten dat we er voor gaan zou ik het liefst willen dat het zo snel mogelijk raak is. En dat wachten is ook echt niet chill, elk symptoom ga je twijfelen van het zal toch niet...

Misschien dat ik volgende maand toch maar aan de ovulatie tests ga beginnen, gewoon om wat meer rust te krijgen in wanneer we de meeste kans op succes hebben als we het samen gezellig maken. Hebben jullie nog tips welke een beetje handig in gebruik zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven