HELP
woensdag 26 juni 2019 om 14:18
bedankt voor al deze volwassen antwoorden en oprechte hulp. Ik hoop dat jullie beseffen dat het erg makkelijk is van achter je beeldscherm andere klein te maken met harde woorden! Wat dat betreft ben ik toch een stuk volwassener dan de gemiddelde forum bezoeker.
uppies wijzigde dit bericht op 26-06-2019 14:40
95.98% gewijzigd
woensdag 26 juni 2019 om 14:48
Wellicht iets met aandacht of zo..? Of zwanger willen worden en nu paniek voelen - who knows. Denk dat we TO niet meer terug zien hier...kopjechino schreef: ↑26-06-2019 14:46Maar als haar plan was om hem te gebruiken voor z'n zaad waarom zou ze dan dit topic maken?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 26 juni 2019 om 14:51
aandacht?kopjechino schreef: ↑26-06-2019 14:46Maar als haar plan was om hem te gebruiken voor z'n zaad waarom zou ze dan dit topic maken?
of hoop op tips, om deze man aan zich te binden?
woensdag 26 juni 2019 om 14:55
heel ingewikkeld verhaal
eerst al eens een miskraam
toen zwanger van iemand die ze korter kende, dan ze zwanger was
En hij bleek een kind van 9 uit een ONS, en TO en hij waren elkaars ware liefde, maar dat detail vergat hij te vertellen
Maar ze HOUDT van hem, dus ook van zijn kind. Hoewel ze altijd had geroepen (ook tegen hem), dat ze nooit kind van een ander wilde opvoeden
Nou ja, en nu is ze dus zwanger en wil hij Dat ze of abortus pleegt, of hij dumpt haar
(klopt het een beetje?)
woensdag 26 juni 2019 om 14:56
Afgelopen herfst zwanger van een man die haar mishandelde maar miskraam, dacht dat ze niet zwanger zou kunnen worden (om welke reden, geen idee ze was immers al een keer zwanger). Nieuwe man ontmoet en het klikte zóóóóó goed, dus binnen anderhalve maand zowat samenwonen, geintroduceerd bij familie, fantaseren over een huis samen en ik hou van je zeggen. Oh ja toen ze op een terras zat en zei nooit een man met een kind te willen daten kwam ze er pas achter dat hij al een kind van 9 had.
Toen oepsie zwanger. Eerst was hij alleen geschrokken maar al snel bedacht hij: nope. En hij peerde hem. Maar zij is tegen abortus omdat andere vrouwen geen kinderen kunnen krijgen (?) dus wat nu?
woensdag 26 juni 2019 om 15:13
Hoezo inluizen? Hij wist dat ze geen anticonceptie gebruikte en hij heeft blijkbaar geen condoom gebruikt. Knap stom ook als je elkaar net kent.ClumsyNinja schreef: ↑26-06-2019 14:44OP meltdown. Verrassend.
Ik sta echt met mn bek vol tanden dat er echt vrouwen zijn die een man er zó inluizen en dan ook nog hem gaan verwijten dat hij zijn biezen pakt.
Mooi zooitje heb je er van gemaakt op.
woensdag 26 juni 2019 om 15:23
Omdat zij tegen hem had gezegd dat ze niet zwanger kon worden. Terwijl ze al een keer zwanger was en bezig was met alleenstaande moeder worden.Suzan_1991 schreef: ↑26-06-2019 15:13Hoezo inluizen? Hij wist dat ze geen anticonceptie gebruikte en hij heeft blijkbaar geen condoom gebruikt. Knap stom ook als je elkaar net kent.
En ja hij is oliedom maar toch vind ik dat er inluizen.
woensdag 26 juni 2019 om 16:04
Oh daar had ik overheen gelezen. Dat is inderdaad wel erin luizen ja, bah. Zo'n hekel aan van die egoïstische vrouwen. Kind heeft daardoor nu een vader die hem/haar niet wil. Bij een donor hebben ze natuurlijk ook geen vader, maar dat lijkt me toch wat anders dan weten dat je een vader hebt die jou niet wil.ClumsyNinja schreef: ↑26-06-2019 15:23Omdat zij tegen hem had gezegd dat ze niet zwanger kon worden. Terwijl ze al een keer zwanger was en bezig was met alleenstaande moeder worden.
En ja hij is oliedom maar toch vind ik dat er inluizen.
woensdag 26 juni 2019 om 16:22
Wat betreft het loepen. Dat is een algemeen account. Daarmee kan iedereen inloggen. Ook jullie en ik. Het hoeft dus niet zo te zijn dat degene die ooit de nick uppies heeft aangemaakt ook degene is die de OP heeft geschreven.
Mij 2 cents: om niet herkend te worden, en ook niet zelf een account aan te maken heeft degene achter de OP dit account gebruikt.
Mij 2 cents: om niet herkend te worden, en ook niet zelf een account aan te maken heeft degene achter de OP dit account gebruikt.
woensdag 26 juni 2019 om 16:34
EHR schreef: ↑26-06-2019 16:22Wat betreft het loepen. Dat is een algemeen account. Daarmee kan iedereen inloggen. Ook jullie en ik. Het hoeft dus niet zo te zijn dat degene die ooit de nick uppies heeft aangemaakt ook degene is die de OP heeft geschreven.
Dat is ook lullig, krijgen de Uppies een waarschuwing omdat iemand met hun account onzin heeft gepost en de OP heeft weggehaald
woensdag 26 juni 2019 om 17:02
Dan nog klopt er inhoudelijk geen cent vanEHR schreef: ↑26-06-2019 16:22Wat betreft het loepen. Dat is een algemeen account. Daarmee kan iedereen inloggen. Ook jullie en ik. Het hoeft dus niet zo te zijn dat degene die ooit de nick uppies heeft aangemaakt ook degene is die de OP heeft geschreven.