Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
zondag 21 juli 2019 om 15:47
Oh wat is hier veel geschreven! Ik ben ziek geweest en heel moe, dus weinig bezig geweest met de zwangerschapswens! Schreef dit toe aan mijn allergieën, maar gister was mijn nod en tot nu toe laat deze op zich wachten...morgen testen.
Ik ga bij lezen! Gefeliciteerd Veyi en Sinnie!
Ik ga bij lezen! Gefeliciteerd Veyi en Sinnie!
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
zondag 21 juli 2019 om 16:56
Sanne er is niet zoiets als een klein beetje zwanger zijn hè
ik snap dat je voorzichtig bent. Doe over een paar dagen nog een test en dan heb je die dikke streep wel!
Hier een echo gehad en waar we bang voor waren is waarheid... 2 vruchtjes, 2 dooierzakjes, 2 mooie vakjes.. maar 1 vruchtje was goed gegroeid met een mooie sterk hartje en de ander is achtergebleven. Vanishing twin noemen ze dit. Verdrietig, maar het is oké. Wel weer even schakelen

Hier een echo gehad en waar we bang voor waren is waarheid... 2 vruchtjes, 2 dooierzakjes, 2 mooie vakjes.. maar 1 vruchtje was goed gegroeid met een mooie sterk hartje en de ander is achtergebleven. Vanishing twin noemen ze dit. Verdrietig, maar het is oké. Wel weer even schakelen
zondag 21 juli 2019 om 19:54
@Sophie. Dat is spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen morgen!
@koekiemonster: Wat verdrietig om te lezen zeg dat toch een van de twee gestopt is met groeien. Ik kan me voorstellen dat dit best even slikken is. In zo'n korte tijd horen dat je een tweeling krijgt en dan nu alweer afscheid moeten nemen van eentje. Veel sterkte voor jullie met dit nieuws
Wil trouwens ook nog even gezegd hebben dat ik blij ben dat het andere vruchtje zich zo mooi ontwikkeld heeft en een mooi sterk hartje liet zien. Dat is wel heel fijn nieuws
@koekiemonster: Wat verdrietig om te lezen zeg dat toch een van de twee gestopt is met groeien. Ik kan me voorstellen dat dit best even slikken is. In zo'n korte tijd horen dat je een tweeling krijgt en dan nu alweer afscheid moeten nemen van eentje. Veel sterkte voor jullie met dit nieuws

Wil trouwens ook nog even gezegd hebben dat ik blij ben dat het andere vruchtje zich zo mooi ontwikkeld heeft en een mooi sterk hartje liet zien. Dat is wel heel fijn nieuws

maandag 22 juli 2019 om 07:18
Koekie, wat een rollercoaster! Ik kan me voorstellen dat het als afscheid nemen voelt en tegelijk nieuwsgierig naar de ander.
Sanne, gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie! Dat wordt genieten van een mooi geheim op jullie reis.
Ik sta ook te stuiteren! Clearblue geeft aan zwanger 3+ !!!!! Dus sowieso al 5 weken zwanger. Mijn vorige menstruatie was heel kort, alleen 2 dagen ipv 5, maar ik had een negatieve test. We zijn dus heel benieuwd hoe ver ik ben.
Sanne, gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie! Dat wordt genieten van een mooi geheim op jullie reis.
Ik sta ook te stuiteren! Clearblue geeft aan zwanger 3+ !!!!! Dus sowieso al 5 weken zwanger. Mijn vorige menstruatie was heel kort, alleen 2 dagen ipv 5, maar ik had een negatieve test. We zijn dus heel benieuwd hoe ver ik ben.

maandag 22 juli 2019 om 13:57
maandag 22 juli 2019 om 23:36
Misschien ben je te vroeg, elmen.
Ik ga voor je duimen!
Wij kunnen 13 augustus naar de verloskundige. Hopelijk horen we dan een hartje kloppen. Ik heb nog niet veel kwaaltjes, alleen vermoeid en gespannen borsten, dus veel verder dan 5 of 6 weken zal ik nog niet zijn denk ik. Maar dat mag de echo uitwijzen!
Ik ga voor je duimen!
Wij kunnen 13 augustus naar de verloskundige. Hopelijk horen we dan een hartje kloppen. Ik heb nog niet veel kwaaltjes, alleen vermoeid en gespannen borsten, dus veel verder dan 5 of 6 weken zal ik nog niet zijn denk ik. Maar dat mag de echo uitwijzen!
dinsdag 23 juli 2019 om 07:43
@sophie. Ik heb m'n hele zwangerschap bijna geen kwaaltjes gehad. Dus dat zegt niet zoveel. Fijn dat de echo gepland staat, nog even geduld!
Ik ben vanmorgen echt ongesteld geworden. Dus op naar ronde 3. Grote kans dat we na die ronde weer naar de fertiliteitskliniek stappen. We hopen er dit keer toch korter over te doen dan de eerste keer
Ik ben vanmorgen echt ongesteld geworden. Dus op naar ronde 3. Grote kans dat we na die ronde weer naar de fertiliteitskliniek stappen. We hopen er dit keer toch korter over te doen dan de eerste keer

dinsdag 23 juli 2019 om 11:07
Hoi dames, een tijd niet geweest en zal zo toelichten waarom. Eerst van harte voor de nieuwe zwangeren
ik ben echt blij voor jullie! Vruchtbaar topic zie ik al
Voorlopig zal ik het even op een laag pitje moeten houden: ik heb een ongeluk gehad op vakantie op de scooter (ik zat achterop) en ben nog een tijd bezig met mijn herstel, verwacht ik. Ik moet nog eens geopereerd worden en zal dus voorlopig niet voor een kindje kunnen en willen gaan in deze staat. Net als solliciteren voor een baan, veel bewegen of mijzelf nuttig maken lukt voorlopig al niet... Laat staan zwanger worden in deze staat. Ik ben er op zich vrij nuchter in maak me momenteel vooral zorgen dat ik niet mooi herstel aan een lichaamsdeel waar te weinig huid voor is... Al met al voel ik me verdrietig over deze tegenslag, dit zou 'mijn tijd' zijn, zo net na het behalen van mijn diploma...
Maar dat verklaart mijn afwezigheid voor nu en waarschijnlijk de komende tijd.
Wellicht klets ik gewoon gezellig mee, maar ik weet niet of ik daar voorlopig veel behoefte aan heb.
Veel geluk met zwanger worden, dames

Voorlopig zal ik het even op een laag pitje moeten houden: ik heb een ongeluk gehad op vakantie op de scooter (ik zat achterop) en ben nog een tijd bezig met mijn herstel, verwacht ik. Ik moet nog eens geopereerd worden en zal dus voorlopig niet voor een kindje kunnen en willen gaan in deze staat. Net als solliciteren voor een baan, veel bewegen of mijzelf nuttig maken lukt voorlopig al niet... Laat staan zwanger worden in deze staat. Ik ben er op zich vrij nuchter in maak me momenteel vooral zorgen dat ik niet mooi herstel aan een lichaamsdeel waar te weinig huid voor is... Al met al voel ik me verdrietig over deze tegenslag, dit zou 'mijn tijd' zijn, zo net na het behalen van mijn diploma...
Maar dat verklaart mijn afwezigheid voor nu en waarschijnlijk de komende tijd.
Wellicht klets ik gewoon gezellig mee, maar ik weet niet of ik daar voorlopig veel behoefte aan heb.
Veel geluk met zwanger worden, dames

dinsdag 23 juli 2019 om 11:32
Maida Jeetje, wat heftig! Klinkt alsof je flink verwond bent geraakt, hopelijk gaat de operatie goed en genees je voorspoedig. Veel sterkte de komende tijd
Elmen Jammer dat je ongesteld bent geworden! Raakte je de vorige keer snel zwanger toen je aan hormonen begon? Ik las dat er eigenlijk niet echt bekend is waarom het zwanger worden zo lang duurde?

Elmen Jammer dat je ongesteld bent geworden! Raakte je de vorige keer snel zwanger toen je aan hormonen begon? Ik las dat er eigenlijk niet echt bekend is waarom het zwanger worden zo lang duurde?
dinsdag 23 juli 2019 om 11:34
Jeeeetje Maída!!! Dit klinkt als een flinke klap die je hebt gemaakt.
Heel erg veel beterschap en ik hoop dat je snel en goed zult herstellen. Ik snap dat jouw herstel voorop staat en dat zwanger worden (een baan zoeken, fitter worden) even niet aan de orde is.
Ik hoop dat het feit dat je nog zo jong bent zal helpen in je herstel en je hierdoor alsnog mooi zult herstellen.
Laat maar even goed voor je zorgen en ik hoop dat je later nog eens laat weten hoe het met je gaat.

Heel erg veel beterschap en ik hoop dat je snel en goed zult herstellen. Ik snap dat jouw herstel voorop staat en dat zwanger worden (een baan zoeken, fitter worden) even niet aan de orde is.
Ik hoop dat het feit dat je nog zo jong bent zal helpen in je herstel en je hierdoor alsnog mooi zult herstellen.
Laat maar even goed voor je zorgen en ik hoop dat je later nog eens laat weten hoe het met je gaat.

dinsdag 23 juli 2019 om 14:10
Koekiemonster bah wat naar, word er helemaal verdrietig van. Doe rustig aan, toch een stukje verwerking waar je doorheen moet
SannevanS87 & Sophielagirafe gefeliciteerd! Wat fijn
Maida wat heftig zeg een ongeluk. Heel veel sterkte, eerst aan jezelf werken hoe lastig soms ook
Mijn NOD komt inderdaad steeds dichterbij, als ik er aan denk gaat er echt een schok door mn lichaam haha. Wilde gisteren eigenlijk een earlytest kopen, maar ik beheers mezelf.
Nog steeds borsten die aanvoelen als kanon kogels, traplopen en op de scooter zitten is niet prettig. Aantal dagen wat lichter in mijn hoofd met opstaan.
Nogmaals, ik ga me geen dingen in mijn hoofd halen. Maar oke, ik heb wel opgezocht naar de eerste symptomen

SannevanS87 & Sophielagirafe gefeliciteerd! Wat fijn

Maida wat heftig zeg een ongeluk. Heel veel sterkte, eerst aan jezelf werken hoe lastig soms ook
Mijn NOD komt inderdaad steeds dichterbij, als ik er aan denk gaat er echt een schok door mn lichaam haha. Wilde gisteren eigenlijk een earlytest kopen, maar ik beheers mezelf.
Nog steeds borsten die aanvoelen als kanon kogels, traplopen en op de scooter zitten is niet prettig. Aantal dagen wat lichter in mijn hoofd met opstaan.
Nogmaals, ik ga me geen dingen in mijn hoofd halen. Maar oke, ik heb wel opgezocht naar de eerste symptomen

dinsdag 23 juli 2019 om 17:23
Jeeeej, ik kijk weer even op 't topic en zie nog meer cheerleaders!
Gefeliciteerd Sanne en Sophie!! Heel mooi nieuws!
Hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie niet al te veel last van kwaaltjes!
@Koekie, wat een rollercoaster maak jij in zo'n korte tijd ff mee zeg! Dikke knuffel voor jou.
@Maida, dat klinkt heftig zeg!! Heel veel sterkte met herstellen!!
@Elmen,BALEN! Ik hoop voor jou dat 3x scheepsrecht is!
Hier is 't verder rustig. Vandaag met een heel brak gevoel opgestaan (hoofdpijn, vermoeid, lichtelijk misselijk)... hopelijk word ik niet ziek met dit mooie weer.
Komend weekend beginnen mijn vruchtbare dagen weer. Deze ronde zitten we 't wachtbankje in Turkije uit. Daar ben ik wel heel erg blij mee. Genoeg afleiding zodat ik er hopelijk deze keer iets nuchterder insta.
Gefeliciteerd Sanne en Sophie!! Heel mooi nieuws!
Hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie niet al te veel last van kwaaltjes!
@Koekie, wat een rollercoaster maak jij in zo'n korte tijd ff mee zeg! Dikke knuffel voor jou.

@Maida, dat klinkt heftig zeg!! Heel veel sterkte met herstellen!!

@Elmen,BALEN! Ik hoop voor jou dat 3x scheepsrecht is!
Hier is 't verder rustig. Vandaag met een heel brak gevoel opgestaan (hoofdpijn, vermoeid, lichtelijk misselijk)... hopelijk word ik niet ziek met dit mooie weer.

Komend weekend beginnen mijn vruchtbare dagen weer. Deze ronde zitten we 't wachtbankje in Turkije uit. Daar ben ik wel heel erg blij mee. Genoeg afleiding zodat ik er hopelijk deze keer iets nuchterder insta.

dinsdag 23 juli 2019 om 18:06
Maida, heel voorspoedig herstel gewenst! Wat verdrietig dat je een hele nieuwe fase nu nog even niet in kan. Ik hoop dat je echt snel herstelt en je dromen waar kan maken!
Hopelijk is het voor jou 3x scheepsrecht elmen! Dat zou zo mooi zijn voor jullie!
Alle bijna nods, succes met afwachten!

Hopelijk is het voor jou 3x scheepsrecht elmen! Dat zou zo mooi zijn voor jullie!
Alle bijna nods, succes met afwachten!
dinsdag 23 juli 2019 om 18:18
Vietje wat een heerlijk vooruitzicht! Wanneer gaan jullie weg?
En iedereen met lieve steunbetuigingen dankjewel
dat doet me goed. Het gaat ook echt wel weer oké. Ik merk dat mijn man en ik weer durven fantaseren over de kleine in mijn buik. Al moet ik zeggen dat ik door deze ervaring nu wel een stuk angstiger in de zwangerschap sta dan eerder. Dat eerste trimester mag van mij snel voorbij zijn.
En alle bijna NOD's ik hoop enorm op meer
En iedereen met lieve steunbetuigingen dankjewel

En alle bijna NOD's ik hoop enorm op meer