Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!

Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat is hier veel geschreven! Ik ben ziek geweest en heel moe, dus weinig bezig geweest met de zwangerschapswens! Schreef dit toe aan mijn allergieën, maar gister was mijn nod en tot nu toe laat deze op zich wachten...morgen testen.
Ik ga bij lezen! Gefeliciteerd Veyi en Sinnie!
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
Sanne er is niet zoiets als een klein beetje zwanger zijn hè :-D ik snap dat je voorzichtig bent. Doe over een paar dagen nog een test en dan heb je die dikke streep wel!

Hier een echo gehad en waar we bang voor waren is waarheid... 2 vruchtjes, 2 dooierzakjes, 2 mooie vakjes.. maar 1 vruchtje was goed gegroeid met een mooie sterk hartje en de ander is achtergebleven. Vanishing twin noemen ze dit. Verdrietig, maar het is oké. Wel weer even schakelen
@Sophie. Dat is spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen morgen!

@koekiemonster: Wat verdrietig om te lezen zeg dat toch een van de twee gestopt is met groeien. Ik kan me voorstellen dat dit best even slikken is. In zo'n korte tijd horen dat je een tweeling krijgt en dan nu alweer afscheid moeten nemen van eentje. Veel sterkte voor jullie met dit nieuws :rose:
Wil trouwens ook nog even gezegd hebben dat ik blij ben dat het andere vruchtje zich zo mooi ontwikkeld heeft en een mooi sterk hartje liet zien. Dat is wel heel fijn nieuws :heart:
Elmen Dankjewel dat is lief :bigkiss: het is ook allemaal erg dubbel. Heel verdrietig en toch ook dankbaar voor het gezonde sterke vruchtje.
Het moet een plekje krijgen, naast het geluk.
.
anoniem_385731 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 12:52
99.64% gewijzigd
Koekie, wat een rollercoaster! Ik kan me voorstellen dat het als afscheid nemen voelt en tegelijk nieuwsgierig naar de ander.

Sanne, gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie! Dat wordt genieten van een mooi geheim op jullie reis.

Ik sta ook te stuiteren! Clearblue geeft aan zwanger 3+ !!!!! Dus sowieso al 5 weken zwanger. Mijn vorige menstruatie was heel kort, alleen 2 dagen ipv 5, maar ik had een negatieve test. We zijn dus heel benieuwd hoe ver ik ben. :cheer2:
Sanne & Sophie wowww gefeliciteerd allebei!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Wat een vruchtbare topic! Hopelijk volgen er snel meer :love:
Wauw, wat een mooi nieuws allemaal zeg. En inderdaad, wat een vruchtbaar topic. :cheer2:
Ik ben super benieuwd naar je eerste echo Sophie en hoe lang je daar zwanger blijkt te zijn!!
Elmen hoe gaat het bij jou? Bijna je NOD, nog andere symptomen?
Koekie :hug:

Sanne Gefeliciteerd!! :cheer: wauw, wat heb je al vroeg een positieve test in handen dan!

Sophie Yeah, gefeliciteerd! :cheer2: Hmm.. misschien ben je dan al een ronde langer zwanger, kan ook verklaren waarom je ziek/moe was!
Komen ook al een paar NOD’s aan! Zuid en Elmen merken jullie al wat? Is er al getest?

Supersmoothie jij komen ook al dichtbij.. :-D Hopelijk zijn die gespannen borsten een goed teken!

En Zuid hoe is het afgelopen met je potentiële nieuwe werkgever?
Oh ik zou zo graag bij jullie aansluiten dames. Ik had hier wel wat symptomen, maar helaas vanochtend een knal witte test! Woensdag officieel m'n NOD, maar ik begin ook al wat krampen te krijgen, dus ik verwacht er niet meer zoveel van.
Oh nee Elmen :( ik hoop enorm dat het toch goede symptomen waren en je te vroeg hebt getest. :hug:
Misschien ben je te vroeg, elmen.
Ik ga voor je duimen!
Wij kunnen 13 augustus naar de verloskundige. Hopelijk horen we dan een hartje kloppen. Ik heb nog niet veel kwaaltjes, alleen vermoeid en gespannen borsten, dus veel verder dan 5 of 6 weken zal ik nog niet zijn denk ik. Maar dat mag de echo uitwijzen!
@sophie. Ik heb m'n hele zwangerschap bijna geen kwaaltjes gehad. Dus dat zegt niet zoveel. Fijn dat de echo gepland staat, nog even geduld!

Ik ben vanmorgen echt ongesteld geworden. Dus op naar ronde 3. Grote kans dat we na die ronde weer naar de fertiliteitskliniek stappen. We hopen er dit keer toch korter over te doen dan de eerste keer ;)
Sophie wat spannend! Ik ben benieuwd hoe ver je bent

Elmen oh nee, ik had het je zo gegund. :hug: De overweging de stap naar de fertiliteitskliniek te nemen snap ik. Ik hoop echt dat jullie dit keer niet zo'n lange adem hoeven te hebben.
Hoi dames, een tijd niet geweest en zal zo toelichten waarom. Eerst van harte voor de nieuwe zwangeren :heart: ik ben echt blij voor jullie! Vruchtbaar topic zie ik al :-D

Voorlopig zal ik het even op een laag pitje moeten houden: ik heb een ongeluk gehad op vakantie op de scooter (ik zat achterop) en ben nog een tijd bezig met mijn herstel, verwacht ik. Ik moet nog eens geopereerd worden en zal dus voorlopig niet voor een kindje kunnen en willen gaan in deze staat. Net als solliciteren voor een baan, veel bewegen of mijzelf nuttig maken lukt voorlopig al niet... Laat staan zwanger worden in deze staat. Ik ben er op zich vrij nuchter in maak me momenteel vooral zorgen dat ik niet mooi herstel aan een lichaamsdeel waar te weinig huid voor is... Al met al voel ik me verdrietig over deze tegenslag, dit zou 'mijn tijd' zijn, zo net na het behalen van mijn diploma...

Maar dat verklaart mijn afwezigheid voor nu en waarschijnlijk de komende tijd.

Wellicht klets ik gewoon gezellig mee, maar ik weet niet of ik daar voorlopig veel behoefte aan heb.

Veel geluk met zwanger worden, dames :heart:
Maida Jeetje, wat heftig! Klinkt alsof je flink verwond bent geraakt, hopelijk gaat de operatie goed en genees je voorspoedig. Veel sterkte de komende tijd :hug:

Elmen Jammer dat je ongesteld bent geworden! Raakte je de vorige keer snel zwanger toen je aan hormonen begon? Ik las dat er eigenlijk niet echt bekend is waarom het zwanger worden zo lang duurde?
Jeeeetje Maída!!! Dit klinkt als een flinke klap die je hebt gemaakt. O_O
Heel erg veel beterschap en ik hoop dat je snel en goed zult herstellen. Ik snap dat jouw herstel voorop staat en dat zwanger worden (een baan zoeken, fitter worden) even niet aan de orde is.

Ik hoop dat het feit dat je nog zo jong bent zal helpen in je herstel en je hierdoor alsnog mooi zult herstellen.

Laat maar even goed voor je zorgen en ik hoop dat je later nog eens laat weten hoe het met je gaat. :hug:
Koekiemonster bah wat naar, word er helemaal verdrietig van. Doe rustig aan, toch een stukje verwerking waar je doorheen moet :hug:
SannevanS87 & Sophielagirafe gefeliciteerd! Wat fijn :cheer2:
Maida wat heftig zeg een ongeluk. Heel veel sterkte, eerst aan jezelf werken hoe lastig soms ook

Mijn NOD komt inderdaad steeds dichterbij, als ik er aan denk gaat er echt een schok door mn lichaam haha. Wilde gisteren eigenlijk een earlytest kopen, maar ik beheers mezelf.
Nog steeds borsten die aanvoelen als kanon kogels, traplopen en op de scooter zitten is niet prettig. Aantal dagen wat lichter in mijn hoofd met opstaan.

Nogmaals, ik ga me geen dingen in mijn hoofd halen. Maar oke, ik heb wel opgezocht naar de eerste symptomen :rolling:
Haha Supersmoothie ik ben nog steeds elk symptoom aan het googelen. Fingers crossed, hopelijk over een paar dagen en positieve test in handen!
Jeeeej, ik kijk weer even op 't topic en zie nog meer cheerleaders!
Gefeliciteerd Sanne en Sophie!! Heel mooi nieuws!
Hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie niet al te veel last van kwaaltjes!

@Koekie, wat een rollercoaster maak jij in zo'n korte tijd ff mee zeg! Dikke knuffel voor jou. :hug:

@Maida, dat klinkt heftig zeg!! Heel veel sterkte met herstellen!! :heart:

@Elmen,BALEN! Ik hoop voor jou dat 3x scheepsrecht is!

Hier is 't verder rustig. Vandaag met een heel brak gevoel opgestaan (hoofdpijn, vermoeid, lichtelijk misselijk)... hopelijk word ik niet ziek met dit mooie weer. :-?
Komend weekend beginnen mijn vruchtbare dagen weer. Deze ronde zitten we 't wachtbankje in Turkije uit. Daar ben ik wel heel erg blij mee. Genoeg afleiding zodat ik er hopelijk deze keer iets nuchterder insta. :facepalm: :proud:
Maida, heel voorspoedig herstel gewenst! Wat verdrietig dat je een hele nieuwe fase nu nog even niet in kan. Ik hoop dat je echt snel herstelt en je dromen waar kan maken! :daisy:

Hopelijk is het voor jou 3x scheepsrecht elmen! Dat zou zo mooi zijn voor jullie!

Alle bijna nods, succes met afwachten!
Vietje wat een heerlijk vooruitzicht! Wanneer gaan jullie weg?

En iedereen met lieve steunbetuigingen dankjewel :hug: dat doet me goed. Het gaat ook echt wel weer oké. Ik merk dat mijn man en ik weer durven fantaseren over de kleine in mijn buik. Al moet ik zeggen dat ik door deze ervaring nu wel een stuk angstiger in de zwangerschap sta dan eerder. Dat eerste trimester mag van mij snel voorbij zijn.

En alle bijna NOD's ik hoop enorm op meer :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven